Kadin oylece bana bakiyordu cok korkuyordum ama belli etmemek icin ;
: sen kimsin be aptal !
: ooooo argo kelimeler kulaniyormusuz ayip o biricik annen sana gorgu kurallarini ogretemedimi !
: Ne diyorsun be salak kimsin ne istiyorsun !
: ah uzgunum kendimi tanitayim. Adim emma ben bir melezim buyucu vampir ve senin uvey annenim canim senin o biricik baban daha sen dogmadan. Beni birakip o biricik annenin yanina gitti beni terk etti ..! ee tabi bende bos dururmuyum annen senden hamileyken bir ordu kurup babani tehdit ettik. Babanda tabi benim eski karisi olduqumu bilmiyordu,ona gorunmedim ordumdan bir kac melez e tehdit ettirdim... ! Ve baban sen dogmadan terk etti ...ahmak! Bana donecegini bekledim donmedi halaa senin anneni izliyordu ve onu seviyordu ! Anneni ben oldurdum sira sende ! !
: bana bak,emma misin nesin annemi oldurduqunu diyerek beni daha fazla uzemesin !ve babam hakliymis benim annem dururken senin gibi bir kadinami bakicak defol evimden.... (alayci bir sesle gulerek)
Emma : seni kucuk velet simdi isini bitirirdim ama daha var zamanini bekle kucuk sican. !
Daha Ben soze baslamadan aniden kayboldu alex geldi ve ona anlatim herseyi ..
Alex : nasil olurda duyamadim sesleri kahretsin sen iyisin deyilmi ? ...
: iyim ben hadi okula gidelim..
Alex le birlikte evden cikip arabasina bindik ve okula geldik iceri girdigimizde bir grup bize dogru geldi. Aralarinda batu da vardi sanirim bahsettigi grup buydu icinde iki kiz ve 3 erkek vardi batu one cikarak ;
Batu : selam alex dun emilyle tanistik ama grubumuzu daha tanimiyor tanistiralim istersen ..
Alex : olur batu ..
Batu : emily bu zeynep ....zeynep orta boylu sarisin yesil gozlu bir kizdi cok cana yakindi ..
Zeynep : merhaba emily aramiza hos geldin
: merhaba zeynep . hos buldum tesekur :)
Batu : bu leyla. Cok sevecendir hemen kaynasirsiniz .. leyla ise uzun. Boylu siyah sacli siyah gozlu beyaz tenli bir kizdi ....
Leyla : selam canim nasilsin ?
: iyim leyla sen .?
leyla : iyim tesekur bak bunlarda grubun diyer salak erkekleri ..
: ne diyon ya,leyla salak sensin neyse meraba emily bende furkan... yanindaki cocugu gostererek buda benim ikizim orkun diyeride selim .. .
Selim uzun boylu esmer siyah sacli kasli biriydi tatliydi orkun ve furkanda ikiside beyaz tenli sari gozlu siyah sacliydilar ne kadar ikiz gorsem hep tuhaf,olurdum ayni iki,kisi cok sacma..
: hmm sevindim cocuklar tanistigima memnun oldum ..
Hepsi bir agizdan bizde ..
(Gulerek) dedi ve kantine dogru ilerlemeye basladik yemek alip bir masaya oturduk alex bana bakarak birseyler dusunuyor gibiydi ve sonra ;Alex: arkadaslar bugun emily nin dogum gunu hep birlikte bir kafede kutlayalimmi ?
Selim : ooo supermis pasta varsa geliyorum ..
Alex : hayir pasta yok biz. Boyle dusunduk camur a pasta sekli verip kutlamak .... ahmak ! ( gulerek)
Selim : iyrencsin alex.. !
Olamaz ya ben kutlamayi dusunmezken bide bu parti cikti alex dusuncelerimden dogum gunumu anladi sanirim.. ..
Leyla : tamam o,zaman siz,erkekler kafeyi ayarlayin benle zeynepte emilyi hazirlariz
Ben : ne hazirlamasi ya boyle gelirim neyim varki ?..
Zeynep : sacmalama ya hazirlanicaz ve o partiye cok super gidicez.
Ben : Tamam derslere girdik ve. Okul cikisi olunca kizlarla bizim eve gittik alex ' ler ise cafeyi haledicekler kizlar eve girdikleri gibi odanin yerini sordular soyledim ve kolumdan tutup beni yukari cikardilar...
Zeynep : ya dolabinda hic abiyelik bir,kiyafet yok ne yapicaz biz ya. !
Leyla : tamam ben halediyorum.. ( gulerek)..
Leyla gozlerini kapatip elini siklatmasiyla bir elbise havada belirdi ohaa ;) elbise superdi strablez bir diz ustu elbiseydi ustu siyah alta dogru pembelesiyordu kizlar beni odada birakip ciktilar bende elbiseyi giydim gercekten cok guzeldi altinada siyah topuklu ayakabilari giydim . Bir kolye taktim .. sonra kizlar iceri girdi ..
Ben : nerden buldunuz kiyafetleri?
Zeynep : leylanin buyuleri iste ( gulerek)
Zeynebin ustunde beyaz bir mini etek. ustunede mor bir strablez eteyi yukari kaldirmisti strablezi icine sokmak icin. Altina pembe bir az topuklu ayakabi leyla ise beyaz uzun bir balik elbise giymisti..
Ben : kizlar cok guzel duruyorsunuz .. ( siritarak)
Leyla : biliyoruz hadi onume otur cabuk ..
.
Leyla beni hemen sandalyeye oturttu leyla bir yandan makyajimla ugrasirken zeynepte saclarima dalga atiyordu.. guzel gorunuyorduk ve leyla alex' i arayip adresi istedi ve arabamiza binip yola koyulduk arabadan,inip cafeye ilerledik. Selim. Orkun furkan alex batu bize bakarak saskinlikla izlediler bizde gidip masaya oturduk biraz sohbet. Ettikten sonra pastam geldi ..Zeynep : dilek dile dilek .... .(.gulerek )
Birden kendimi nikah masasinda birinin,ordan seslenmesiyle ayagina bas ayagina diye dusundum sirittim ve,mumlari uflerken dilek tutum ...
Keske hic kimse. Bu olaylardan dolayi zarar gormese ..
Mumlari ufledim..
Selim : ne diledin
Ben :,soylenirmi mal ( gulerek)
Selim : insalah ,soyle dilemisindir ..
Keske selimin etrafindan kizlar ayrilmasa popiler olsaa ...
Hepimiz kahkaha attik ve bizim grup gitti benle alex kaldik saat 00:00' di birazdan kalkicaktik oylece sohbet ediyordukBen : alex lavaboya gidip geliyorum sonra kalkariz ..
Alex : peki em .
Ayagi kalkmamla bagirmam bir oldu birden tum vucudumda bir agri hissettim ve yere dustum. Bagirarak ve aglayarak zorda olsa alex e ne. Oluyor alex yardim et ... !
Alex : em sakin ol simdi seni kaldiracam eve gitmemiz gerekiyor ..
Haala alex in kolarinda yerde uzaniyordum agliyordum bagiriyodum cok aci cekiyordum. Neler oluyor boyle ..
Alex : em sakin ol donusuyorsun ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VamPir HaYaTim :) ;)
Adventure17 yasindaki emily ston annesi oldukten sonra turkiyeye yerlesir orda yeni arkadaslar edinir ve bi cocuktan hoslanir emily vampir olduktan sonra tamamen bastan sona deyisir okuyun ve emilynin hayatina dalin ;)