donusumum. basliyor !

24 6 1
                                    

Alexin agzindan..

Emily i alip eve getirdim hala aci icinde bagiriyordu ne yapacagimi sasirdim hemen leylayi arayip cagirdim bir 15 dakka sonra geldi leylayi cagirmistim ama bizim grubun hepsi gelmisti !

Leyla : ne oldu alex ?

ben : emily donusuyor ve acilar icinde bagiriyor agliyor sen buyucusun belki yardim edebilirsin !

Leyla : tamam ben hallederim.

Leylalarla hemen odaya ciktik leyla emilyi gorunce ellerini ona dogru uzatti ve birseyler mirildandi! Ne yaptiysa emily birden sustu !

Leyla : tamamdir alex. simdi zamana birakmaliyiz suan acisi dindi ve uyuyor

Ben : tamam

Leylalar gitti bende emilynin odasina gittim sabaha kadar bekledim bazen gozlerini acip tekrar yatiyordu ... evet dogru ! Ben emiyi seviyorum ona birsey,olacak diye cok korkuyorum .. !

Ve biraz uyusam iyi olacakti emilynin odasindaki kirmizi koltuga uzandim ve uykuya daldim .......

************************

Uyanmistim emily hala uyuyordu zaten donusum sirasinda olanlar hep uyur bende onu uyandirmadim oylece oturuyordum !

Uc gun,sonra ......

Sabah uyandigimda emily yatakta,yoktu kahretsin neler oluyor !

Ben : em ... ! Em,nerdesin ?

Ses gelmeyince asagi indim ve olamaz ! Olamaz ah lanet olsun em evi altini ustune getirmisti !

Emily : bana kan ver yoksa seni parcalarim !

Emily delirmis hemen ormana goturmem gerek onu... avlansak gecer zaten .!

Ben : tamam hadi gidelim ormanda avlaniriz..

Emilynin agzindan ..

Alexle birlikte evden ciktik ormana dogru kosuyorduk canim acayip kan cekiyordu ama eskiden yani insanken igrenc bir sey oldugunu dusunurdum. ama suan acim ve kan istiyorum..
Ormana geldik alexle bir geyik gorduk hemen ustune atladim ve kanini icmeye basladim super birseydi ama bitti ..

Alex : iyimisin sen ?

Ben : iyim sen nasilsin nasil gidiyor ? (Dedim alayci bir sesle) ! ;) )

Alex : oyle yani bildigin gibi bir kiz var adi emily onunla ugrasiyorum ama gormen lazim cok sinir bozucu biri.. (siritarak)

Hemen alexin koluna bir yumruk gecirdim

Alex : ah bu acidi em ( siritarak)

Bir sure sustuk ve alex bu sesizligi bozdu.

Alex : emily sen batu danmi hoslaniyorsun ?

Ben : ne .... ! ne. Sacmaliyorsun ! Sen ! Tabikide senden hoslaniyorum ....

Olamaz ne,dedim ben. ..... ! Ah lanet olsun!

Ben : seyy ... pardon agzimdan cikti yani sey ben... seni seviyorumm ama ask olarak deyil yani seni seviyorum yani be-...

Sozumu tamamlamama izin vermedi ve

Alex : niye bosuna inkar etmeye calisiyorsun duydum iste ! (siritarak)

Ben: iste diyorum ya yanlislikla soyledim yani ozur dilerim .... (cekinerek)

Alex : yalan soyluyorsun em ben seni seviyorum ama sen beni deyil batuyu seviyorsun onun dusuncelerinide okudum o seni seviyor !

Ben : sacmalama ya. O seviyor olabilir ama ben sevmiyorum

Salak onu,seviyordum ama beni bir gun birakip gider diye korkuyorum ...

Alex : em ben asla oyle yapmam

Ve,birden diz coktu ve ;

Alex : em benimle cikarmisin diye soramam cok klasik ve sana diyorumki benimle bir omur gecirirmisin sonsuza kadar benim ilk degil ama son sevdigim olurmusun .?

Ben :,hayir ...

Biraz korkutmak istedim ve arkama donup gittim pesimden gelecegini biliyordum geldi ve kolumdan tutup beni opmeye,basladi ah bunu beklemiyordum ayrica cok sasirdim

Ben : seni,seviyorum alex ..

Alex : cevabini versen artik ?

Ben : tabikide ev- ...

Sozumu tamamlayamadim ve aniden biri vampir hiziyla gecip bizi yere dusurdu ah lanet,
! Yine neler oluyor ? Ve biz yerden kalmaya calistik aniden biri bana kazik firlatti ama alex bunu fark etmis olmaliki benim onume gecti ve alexin karnina saplandi. Alex yerden kalk lutfenn seni,seviyorum ama artik alex duymuyordu. VE,gozlerini kapatti !

Ben : alex ne,olur ne,olur kalk seni,seviyorum !

Alex kalmiyordu agliyordum bagiriyordum alex oylece yerde uzaniyordu o boyle olunca bende daha cok korkuyordum beni ondan baska kimse koruyamazdi suan kendimi savunmasiz hiss ediyordum tam ayagi kalkiyim alexi,eve gotureyim derken o kadin yine karsima ciktii ...

Ben : ne,istiyorsun surtuk ! Neden yaptin bunu defoll .... bagirarak ve aglayarak konustum emmayla !

Emma : merhaba yine karsilastik canim nasilsim diye sormiycam cunku birazdan seni kendi ellerimle oldurucem ! Aslinda savas sirasini bekliycektim ama yapamam seni ogune kadar bekliyemem sabirsizlaniyorum..

Ben geriye dogru,kendimi suruklerken hizla yanima gelip kazigi aldi ve bana firlaati tam kalbimin ustune girecekken bir adam onu havada yakaladi ...

Adam : birak onu emma senin hesabin benimle !

Emma ona pis,pis,siritarak bakiyordu..!

Ben :,kimsin sen ?

Adam : ben tom ...

Ben:, adini,acikla diyen olmadi neden kurtardin beni.. diyerek emmaya dondum.. emma buda hangi oyununuzdan biri acaba,ogrenebilirmiyim ? !

Emma : tom seni nasil buldu. Bilmiyorum planimi mahv,edic eksin tom. Defol !
! ! !

Tom bana dogru gelerek elimden tutup kaldirmaya calisti..ama,ben elimi cektim kim oldugunu bilmiyordum sonucta guvenemezdim! Emma bana tuhaf tuhaf bakarken ona ne,oldu bakisi,attim !

Emma : salak o,senin baban !

VamPir HaYaTim :) ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin