kacirilma

29 5 4
                                    

Emilynin agzindan .....

Gozumu acmamla bir evin bodrumunda olduqumu fark ettim olamaZ son hatirladigim sey arthurun beni kacirmasiydi

Bir sure sonra arthur denen piç iceriye girdi !!!

Arthur : Gunaydin guzelim bugun nasilsin dedi ( alayli bir konusmayla )

Ben : ne istiyorsunuz benden ben birsey yapmadim birakin beni !!!

Arthur : onu bunu bilmem kisaca sana herseyi Anlatiyim emma bizim basimizda o birakmamizi soyleyene kadar birakmiycam seni suan Daha fazla birsey demek istemiyorum !

Ben : caniniz ceheneme !!!!

Arthur disari cikti ve Ne yapacagimi bilmiyordum oda ne vucudumun her yerinde morluklar vardi cok korkuyorum !! Bir ses duymamla etrafa baktim ama bulundugum ortamda kimse yoktu biri emily diye sesleniyordu !!

Ben : kim var orda ?

Bu ses leylanin sesiydi aman tanrim kurtuldum galiba !!!

Ben : leyla senmisin ! ???

Leyla : emily benim .... Sakin ol ve beni dinle ...

Ben : leyla seni gormuyorum nerdesin ??

Leyla : ahmak beynindeyim ...!

Ben : ne... !! Sen oraya nasil sigdin ??

Leyla : salak salak konusma !! Aptal unutma ben bir buyucuyumm suan senin yanina geliyoruz Sakin ol !!

Ben : tamam Ne olur cabuk olun ...

Leyla tamam diyip aniden sesizlik oldu onu bekliyordum ve cok actim ... Bir sure sonra arthur iceri girdi...

Ben : ne istiyorsun yine !!!!!

Arthur : sana anlatmam gereken bir sey var .... daha bunlar olmadan once americadaki okulunda bende vardim seni hergun izliyordum emily bende bilmiyorum ama emily ..... ben seni seviyorum ve sana zarar gelmesini artik istemiyorum Onun icin ihanet edip seni burdan goturucem ...

Ben : ne sacmaliyorsun sen !! Ben alexi seviyorum ahmak .... nereye goturuceksin beni !!!

Arthur : seni alex in yaninda gormeye katlananamam seni cok seviyorum inan alex E olan ask deyil sadece bir heves inanki beni seviceksin beraber cok mutlu olucaz ......

OlamaZ ne yapicam simdi ben alexler beni almaya geliyor bu beni goturmeden gelse Iyi olacak cok korkuyorum birde seni seviyorum diyor salak !!!

Arthur : bu arada unutmaki her saat her saniye Aklini okuyorum alexler gelmeden gidiyoruz hadi ...

Simdi sictim tanrim kurtar beni ...

Ben : birak beni gelmiycem nolur gelmek istemiyorum biraaaak !!

Arthur birseyler geveledi agzindan ne oldu bilmiyorum ama sanki tum vucudum uyusmus gibi beni kolarinin arasina aldi ve hic kimildiyamiyordum.

Alexin agzindan ... .

Ben : selim biraz daha hizli sursene ahmak !

Selim : tamam geldik ...

Leyla : durun bir dakika !!

Ben : ne oldu leyla ?

Leyla : ! Alex emily burda degil muhtelemen. Arthur onu baska yere goturdu gelecegimizi anlamis kahretsin !

Arthuru elime gecirir gecirmez kendi elerimle oldurucem....

Ben : simdi ne yapicaz ?

Leyla : eve donelim eyer yine yapabilirsem emilynin aklini okuycam ama bu sefer arthurun bizi duymamasi icin bir kac Buyu var onu yapicam ...

Arabaya binip eve dogru gidiyoruz! Ya emily e zarar veriyorsa bense burda bos bos oturuyorum... eger ona bir sey olursa birsey yapamadigim icin kendimi affetmiycem hic bir zaman !

Emilynin agzindan....

Gozlerimi actigimda bir evin odasinda oldugumu fark ettim.. yatakta uzaniyordum.. yataktan kalkip kapiya dogru yoneldim merdivenlerden asagiya indim arthur salonda koltukta oturuyordu ..

Arthur : uyandin demek ...

Ben : kes sesini kahrolasi neden beni buraya getirdin ?

Arhur : seni seviyorum ve zarar gormeni istemiyorum onun icin artik sonsuza kadar burada benimle yasiycaksin ! ( siritarak )

Neyse ben biliyorumki alex beni kurtaracak onun icin arthurun kafasina gore gitmem lazim daha fazla aci cekmek istemiyorum...

Ben : karnim ac!

Arthur : ordaki dolapta kan torbalari var gidip yiyebilirsin!

Salak cocuk arthurdan o kadar igreniyorumki cani cehenneme!

Gidip dolaptan iki kan torbasi aldim ve ictim doydum sonunda kac gundur yemek yiyemiyordum... cok korkuyorum umarim alexler beni cabuk bulurlar ..

Arthur : yanima gel ..

Ben : neden !

Arthur : uzatmana gerek yok gel otur film izliycez !

Fazla uzatmadan gidip yanina oturdum filmi acmisti ben filme odaklanmistim ama alexi dusunuyorum onu cok ozledim...

Ben : ne bakiyorsun ?

Arthur : cok guzelsin benim olmani istiyorum !

Ben : Ne ..... ! ne sacmaliyorsun ben alexi seviyorum ve yalniz onun olabilirim anladinmi !

Hemen koltuktan kalktim ve tam gidecekken beni kolumdan tutup kendine cekti hemen dudaklarima yapisti igreniyorum bu cocuktan ben onu ne kadar cok kendimden itmeye calissamda beni daha cok kendine cekiyordu.. en sonunda birakti ...

Ben : daha fazla sana katlanamiycam oruspu cocugu birak beni !

Arthur ayagi kalkti ve saclarima dokundu... elini yuzumde gezdiriyordu

Ben : tanrim....! Ne yapiyorsun ne diye boyle sacma davraniyorsun sapik !

Daha fazla dayanamayip arthurun suratina yumruk gecirdim... olamaz bunu benmi yapmistim... dudagi patladi herhalde buda benim vampir ozeliklerimden biri olsa gerek ....

Arthur beni kucagina aldi ve merdivenlerden yukariya dogru cikariyordu..

Ben : ne yapiyorsun sen birak beniiiii ! Ahmak

Nalet olasi seyy beni yatak odasina getirdi cok korkuyorum ne olur alex cabuk gel arthur bana dogru geliyordu bende kendimi geriye dogru itiyordum.. arthur uzerime uzanarak dudaklarimi opmeye basladi ...

Ben : birak beni ne olur diye bagirirken alex odanin kapisini acmasiyla arthur uzerimden kalkti...

Oh sonunda kurtuldum.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VamPir HaYaTim :) ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin