Prolog

7.9K 286 28
                                    

,,Kathrine, Kathrine!"
Běžel za ní. Otočila se.

,,Pro vás lady, Williame! Kathrine mi může říkat jen můj budoucí manžel Richard!" naštvaně se na něho podívala. ,,Nevzpomínáte si? S vámi jsem skončila jednou provždy!" otočila se a pomalu odcházela.

,,Kathrine!" nedbal na její slova a běžel za ní. ,,Kathrine! Stůj!" Zastavila se zády k němu.
,,To ty jsi mě zradila," zašeptal. Hbitě se k němu otočila a vytřeštila oči.

,,Já?" zašeptala.

,,Ano, s tím pitomcem Richardem," díval se jí do očí. Rychle se vzpamatovala a založila si ruce na hruď. Všechna vina z ní vyprchala.

,,Já?!" křikla naštvaně, ,,Já, která jsem se na tebe každý den těšila?! Já, která jsem tě každý den vyhlížela z okna?!" odmlčela se. ,,Ty jsi zradil! Chodil jsi pořád tajně za Clarou, ale já to vím!"

,,Kdo ti to řekl?" podivil se.
Podíval se jí do očí a čekal na její odpověď.

,,V tomto paláci se nic neutají, mohl jste si všimnout. Byl jste tu až příliš dlouho," ušklíbla se.

,,Nedovolím ti aby sis vzala jeho," řekl naštvaně.

,,Nevím co chceš dělat, protože svatba je již zítra. Bude tam hodně stráží."

,,Tohle," chytil ji za ruce a táhnul ji pryč.

,,Pomoc! Pomoc! Chce mě unést!" křičela ze všech sil. Zacpal jí pusu rukou. Ale pak přišel on.

,,Williame! Co děláte s mou snoubenkou?!" vykřikl. ,,Hned ji pusťte!" rozkázal naštvaně.

,,Proč bych měl poslechnout?" ušklíbl se a šel i s Kathrine dál.

,,Je-li vám život milý," řekl a tasil kord.

,,Dobrá tedy," pustil ji a také tasil kord. Bojovali spolu. V jednu chvíli se už zdálo že je souboj u konce, ale pak se to zase vyrovnalo. Bála se o něho. O svého snoubence. O svého Richarda. A pak, tak rychle jak souboj začal, také skončil.

,,To bylo naposledy Williame," držel kord u jeho krku, ,,tohle už se nikdy nestane," pak kord stáhl.
,,Teď běž a už se nevracej!" křikl na něho a strčil ho směrem ke dveřím.

,,Richarde!" běžela k němu objala ho. Bála se. Věděl to. Přitiskl ji blíž k sobě.

,,Vrátím se! Já se vrátím!" křikl na ně a rychlým krokem zamířil pryč. Ve dveřích se ještě naposledy zastavil.

,,Budete toho litovat," zamumlal a zmizel.
_____________________________________________________________
Celé království se raduje, jelikož proběhla svatba lady Kathrine s princem Richardem. Proběhla i korunovace. Bůh žehnej králi Richardovi a královně Kathrine!
____________________________________________________________

Dnes v ranních hodinách porodila naše milovaná královna Kathrine krásnou a zdravou dceru Sofii Anastázii Hedviku I.
Její jméno nese moudrost, ať tedy taková je!
___________________________________________________________
Muž v černém se vloupal do ložnice královny. Opatrně vzal dítě z kolébky a vsunul do ní malý papírek se vzkazem skrývajícím tato slova.

Mám vaši dceru. Pokud řeknete,
že jsem to byl já tak ji zabiju.
P. S. Už mě neuvidíte, jak jste si přáli.
W.

Odnesl dítě do chudobince ve městě. Ale netušil, že do toho stejného chudobince odnesla nějaká baronka syna krále z vedlejšího království...

Pokračování příště....

Doufám že se vám tento příběh líbil a že ho budete číst dál :-)

Jinak, kdybych tam měla chyby, tak se předem omlouvám.;-)

Pokud se vám to líbilo napište do komentářů. Chtěla bych vědět jestli mám psát dál.:-) A pokud se vám to nelíbilo tak napište taky a já se do příště zlepším.;-)

Princezna [Opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat