Holčička

3.9K 227 9
                                    

,,Tak vtom případě dávám výpověď!" řekla rázně slečna Pattysová...

,,Ale Carolin....teda slečno Pattysová, to nesmíte!" vstal od stolu a pokynul mi hlavou abych odešla.

Šla jsem ke dveřím a přivřela jsem je. Udělala jsem pár kroků a vrátila se zpátky. Štěrbinou jsem začala odposlouchávat a sledovat dění uvnitř.

,,Carolin, nesmíš mě opustit! Carolin, já tě miluju!" zašeptal a políbil ji.

Carolin mu polibek s jemností oplatila. Radši jsem pohledem zavítala na hodiny. Bylo půl deváté. Měli bychom mít práci v prádelně. Přemýšlela jsem o tom, jak tohle řeknu ostatním. Když vtom mě překvapil pan Malton. Klekl si před Carolin, tedy Pattysovou a začal říkat slova, která mi vyrazila dech.

,,Carolin Pattysová uděláš mě tím nejšťastnějším mužem pod sluncema vezmeš si mě?" otevřel krabičku a tam se třpytil prsten ze stříbra a s drobnými modrými a zelenými kamínky.

Budoucí paní Maltonová (možná) vypískla radostí.

,,Můj nejmilejší Eriku Maltone, ráda tě udělám nejšťastnějším mužem pod sluncem!" vykřikla.

,,Říkáš tedy ano?" zeptala se s nadějí v hlase.

,,Ano!" odpověděla budoucí paní Maltonová. A pak následoval ten dlouhý polibek na který jsem už šla raději pryč, aby mě neviděli.

Utíkala jsem chodbou opřela jsem se o zeď a pomalu se svezla dolů. Slečna Pattysová už nebude slečnou Pattysovou, ale paní Maltonovou!

Přemýšlela jsem docela dlouho, ale pak jsem se rozhodla jít do prádelny to říct ostatním. Už z dálky jsem cítila smrad karbolového mýdla. Rozkuckala jsem se. Na ten zápach si nikdy nezvyknu. Rozhlédla jsem se po prádelně, ale Maggie jsem nikde neviděla. Zato jsem ale uviděla Patty společně s Erikou a Mary. Patty jim velela a ony mě nenáviděly. Řekla jsem si, že budu tak hodná a řeknu jim to. Zamířila jsem k nim.

,,Ale koho pak to tu máme" ušklíbla se Patty ,,Sofí, konečně jsi se uráčila přijít a neulejvat se tím, že děláš průšvihy." holky se tomu zasmály.

Dobře, neřeknu jim to. Mlčky jsem si vzala necky, nalila do nich vodu a vzala si to páchnoucí karbolové mýdlo. Měla jsem na starosti prostěradla a povlečení. Pustila jsem se do praní.

,,Kde je Maggie?" zeptala jsem se jí.

Zvedla oči a nechápavě se na mě podívala.

,,Copak ti to neřekla? Ach, ty jsi byla v ředitelně." škodolibě se usmála.

,,Kde jsou?"

,,Je tu nová holčička a proto, že není váš pokoj ještě plný, tak bude bydlet u vás, takže všichni z vašeho pokoje mají pro dnešek volno." řekla aniž by zvedla hlavu.

Vzala jsem prudce necky, až trocha vody vystříkla na Pattyiny šaty.

,,To si vypiješ!" vyprskla na mě.

,,Jako bych to udělala schválně! A postarej se o tohle!" položila jsem necky na stůl a šla pryč.

Nechala jsem tam Patty a její dvě ,,kamarádky", jak se na sebe nechápavě dívají a kroutí hlavou nad chováním, které jsem zrovna předvedla.

Utíkala jsem do našeho pokoje č. 13. Málem jsem narazila do Ivy, která zrovna šla pro deku a polštář.

,,Jsem tady!" vlítla jsem do pokoje, zakopla o matraci a spadla. Zvedla jsem hlavu a před sebou jsem uviděla malou holčičku s hnědými vlasy, které měla pod ramena a tak krásně se usmívala! Rychle jsem vstala.

,,Ahoj, já jsem Sofie! A jak se jmenuješ ty?" zeptala jsem se jemně malé holčičky.

,,Jmenuji se Mia! Ráda tě poznávám." řekla poměrně nahlas.

,,Také tě ráda poznávám! Kolik ti je?" zeptala jsem se jí. Na tak malou holčičku měla docela silný hlas.

,,Je mi sedm let. A kolikpak je tobě?"

,,Hodně!" odpověděla jsem jednoduše.

,,Jak to, že jsi tady v chudobinci?"

,,Moji rodiče umřeli když mi bylo pět a tak jsem bydlela u tetičky. Teď ale zemřela." říkala mi se slzami na krajíčku.

,,No tak! To bude dobrý!" konejšivě jsem jí pohladila.

,,Kde jsi byla tak dlouho?" ptal se Lucas.

,,Pattysová mě zdržela."

,,Kdo je Pattysová?" zeptala se Mia.

,,Teď už to nebude Pattysová, nýbrž paní Maltonová.'' odpověděla jsem s lehkostí v hlase.

,,Cože!'' vykřikli všichni současně.

,,Ano, je to tak! Pan Malton požádala Pattysovou o ruku. Na vlastní oči jsem to viděla!"

,,Haló! Kdo je ta Pattysová?" zeptala se znovu Mia. Konečně jsem se k ní otočila.

,,Pattysová je naše vrchní sestra, která nás má na starosti ještě společně s jinými sestrami. Říká se jim ale slečny. Až se ale Pattysová vdá za pana Maltona, tak už jí nebudeme moct říkat slečno Pattysová, ale paní Maltonová." dokončila jsem.

,,A jak vidím, tak z toho nejste moc nadšení."

,,Správně, protože pan Malton je ředitel chudobince a když si ho slečna Pattysová vezme tak bude mít stejnou moc nad námi."

,,O čem jste se to bavili?"

,,O tom, že si slečna Pattysová bude brát pana Maltona!" řekla jsem tomu, kdo stál ve dveřích...

Ahóóój! Jsem tu zase! Říkala jsem, že Pattysový změníme jméno! Omlouvám se za chyby, nad kterými se budete asi zlobit. Nikdo není dokonalý! Kdo myslíte že stál ve dveřích? Piště do komentů své tipy i názory na tento příběh. Co že jsem to minule psala na konci?:-D Jo, tohle!
Buďte dobře naladěni!
Váš
❤ Lennýsek ❤

( P.S. Všimli jste si? Jiný obrázek! Je na něm Mia )
( J.P.S. příště budou asi dvě kapitoly najednou, protože první bude kratší a to je záměr):-)

Princezna [Opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat