🌸🌸🌸
Hani bir şeyi çok istersin, bir şeyin olmasını çok istersin, sevmesini istersin, sadece sevmesini, çok sevmesini..
Hani o istediğin olur bazen.
Sever seni, çok sever.
Buna inandırır seni..Güvenirsin ona, hiç kimseye güvenmediğin kadar.
Hadi gidiyoruz dese "Tamam" dersin. Nereye diye sormadan Tamam dersin.
Çünkü güveniyorsun ona, fazlasıyla.Herşeyi birlikte yaparsınız. Gülersiniz, eglenirsiniz...
Çok mutlu olursun onunla.
Hep yanında olacağına inanırsın, inandırır seni.Bitmek tükenmek bilmeyen sözler verir.
Hayaller kurarsınız, sınırsız hayaller...Evlilik mesela evleneceğiniz söyler sana, geleceğimde sen ol der, sensiz olmaz der, sen olmazsan başkasıyla da olmaz der.
Bunları söylerken sonsuz umutlar verir sana, mutlu eder yine her zamanki gibi.
Sevindirir, sevinirsin.Sen gece gündüz onu düşünürken, onun hayaliyle yaşarken, onun geçmişini unutursun.
Senden öncekilere de böyle demedi mi ?
Bi düşünsene, seninle yaşadıklarının fazlasını yaşadı onunla.
Daha çok sevdi onu.Peki onunla ayrılma sebebi neydi ? Aşk mı bitti, sevmekten mi vazgeçti ? Öyleyse senden de kolayca vazgeçer, bir süre sonra sana olan aşkı da biter.
Mecburiyetten ayrıldı belki de, o zaman onu hala seviyor olamaz mı ? Sana belli etmiyor belki de ama ya seviyorsa ?
Unutmaya çalışıyorsa ?
Seninle zaman geçiriyorsa ?
Bunları düşününce kendini kötü hissediyorsun değil mi ?
Gerçekler bunlar !Herkes gibi o da gidecek, gider yani. Ne de güzel başlamıştı oysaki, nasıl olsa bitecek der gibi.
Bağlanma kimseye, sevme o kadar çok.
Giden için üzülme sevse gitmezdi, gelen için de sevinme o da başkasından geldi.- Hande..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla Aşk
PoetryHepimizin bulmakta zorlandığı kayıp cümleleri olmuştur. Ben bu cümleleri sizler için bulup ortaya çıkaracağım. Şiirlerimde kendinden bir şeyler bulacağına eminim. Aşk acısı mı çekiyorsun ? Ne duruyorsun gelsene..