6 Глава

56 5 4
                                    


Днес започват учебните часове. Станах взех си един душ на бързо, облякох се, средах дългата си руса коса и се отправих към вратата. Всички ученици бързаха по коридора и едно момче направо ме отнесе. Погледнах но единственото което видях бе гърба му и дори не се извини.
Продължих надолу. Всички се бяха събрали пред някаква врата и чакаха.
- Хей - поздрави ме Арън.
- Здравей. Какво чакаме ?
- Тук ще ни разпределят по класове според магическите ни...въсможности.
- Интересно.
- Дано сме в един клас, Соломон.
Усмихнах се в отговор.
- Ела да те запозная с приятелите ми.
Погледнах го ведро колкото и да ми спеше. Поведе ме с него сред тълпата от объркани ученици. Спряхме се пред групичка от едно момиче с черна коса до раменете и още две момчета. Единия беше висок и рус. Имаше доста хубаво тяло , а другия беше с почти същия само косата му беше светло кестенява.
- Какво става хора - поздрави ги Арън.
- Нищо пич кое е това момиче с теб. Да не е новото ти гадже ? Попита русия
Арън ме дръпна леко за да не стоя от страни лато идиот.
- Това е джена.
- хей - казах и се опитах да прикрия глупавата си усмивка.
- Здравей аз съм Дерек каза русия.
- Приятно ми е.
- На мен повече мила.
- Погледнах към чернокосия. Явно присъсъвието ми не му беше приятно.
- Това е Крис. Той не е особенно разговорлив. Но е добър приятел. Нещо като човек на честа - каза Дерек с лек хумор.
- Здравей - поздрави ме чернокосото момиче. Тя стоеше до Крис и мило ми се усмихваше.
- Хей - казах
- аз съм Айси.
- Джена.
- Ти си онова момиче което се превърна във феникс , нали ?
- Същата.
Разговорът ни бе прекъснат от шумното скърцане на отварящата се врата пред която всички търпеливо чакаха. Някакъв женски глас каза на всички да влязат. Последвахме тълпата от деца. Вътре изглеждаше като кино арена. Насядахме по местата си. За моя малка радост мястото ми беше до Айси и някакво момче което не познавах. Всички запазиха мълчание. Пред нас застана някаква жена. Беше висока и изглеждаше доста млада за учител.
- Аз съм г-ца Хофмън и съм заместник директор. Сега ще ви разпределим по класове според магическите ви способности. Като за начало ще започнем с „А" класовете. Това са всички тези които все още немогат да използват силите си и са в самото начало. Тези които чуят името си идват при мен и аз ще им дам малка табелка за да се знае от кой клас е ученикът-започна да изброява ученици. Но аз не чух името си. Явно е грешка защото аз немога да използвам силите си и би трябвало да съм в "А" клас. Странно... някой докосна рамото ми. Обърнах се и видях Крис.
- Скоро няма да те повикат. Ще си постоиш тук доста. Огледай се. Виж колко много има преди теб. Аз ги наричам новаци.
Обърнах се и опитах да мисля за нещо друго. Огледах се. Арън не беше наоколо. Би трябвало да е тук.
- Айси
- Да ?
- Виждала ли си Арън ?
- Влезе с нас. Но и аз не го виждам. Сигурно се е преместил.
- Да. Сигурно.
Чувствах се неспокойно. Нещо от вътре ми казваше да изляза от залата.
Обърнах се. Крис го нямаше. Станах от мястото си и излязох. Тръгнах надолу по коридора. Чух викове от стаята срещу мен.
Отворих вратата и заварих Крис хванал за гушата Арън.
-Крис !!! Пусни го!!
Приближих се.
- Не се меси малката
- Махай се от тук. Това е между нас Джена - Кресна ми Арън
Приближих се още повече и опитах да избутам Крис но опитът ми удари на камък. Той ме погледна с презрение и ме избута с ръката си. От удара силно се ударих в масата. Изпаднах в безсъзнание. Болката изпълни цялото ми тяло. Бях зашеметена от удара. Последното което чух беше някой да крещи името ми...


**************************
Ако ви харесва за сега истороята моля ви кажете ми за да знам дали да продължавам да пиша.


ФениксътWhere stories live. Discover now