Οι μερες περναγαν ησυχα και ωραια... Εμενα αρχιζε να μου αρεσει ενας απο την Γ' γυμνασιου...ή τουλαχιστον ετσι νομιζα. Στην αρχη ολα πηγαιναν καλα. Αυτος μετα απο λιγο καιρο μου συμπερηφεροταν λες και ειμαι το παιχνιδι του. Οποτε βρισκομασταν μαζι γινοταν ολο και πιο πιεστικος για να με φιλησει. Εγω αρχισα να νιωθω αβολα σε αυτην την σχεση και να θελω να ξεφυγω... σημερα το πρωι σκεφτηκα μολις φτασω στο σχολειο να του μιλησω.
Καθησα στην θεση του σχολικου μου. Ο Βασιλης δεν ερχοταν αυτες τις μερες σχολειο γιατι ειχε αγωνες με το μποξ. Σημερα μαλλον θα ερχοταν κατα την τριτη ωρα στο πρωτο διαλειμμα. Τοτε θα μιλουσα και γω στον Βασ-.. εεε τον Μακη. Ναι το κανω συχνα αυτο... λεω τον ΜΑΚΗ ΒΑΣΙΛΗ. Νταξει σε καλο δρομο ειμαστε...
"Καλημερα Ιωαννα" ειπα σιγανα και χωρις καθολου ενθουσιασμο.
Αμεσως το χαμογελο της σβηστικε. "Τι εχεις... παλι;" μου ειπε .
"Σκεφτομαι να μιλησω στον Βασ-... Μακη! και να το τελειωσουμε" της ειπα κοιτοντας κατω.
"Αντε ρε κοριτσι μου επιτελουυυς!!!! Αυτος ειναι ενς ηλιθιος , ενας βλακας , ενας μαλακας , ενας..., ενας..." ελεγε και δε σταματησε τις βρισιες μεχρι να φτασουμε στην ταξη.
Περασαν οι ωρες και εφτασε το τελος της τριτης...
"Παω" ειπα αποφασηστικα!
"Ναι.. αυτο ειπες και αλλες δεκατρεις φορες μεχρι τωρα.. Αντε κουνησε τα ποδια σου και τραβα" μου ειπε σκουντοντας με προς τον Μακη. Χα! αυτην την φορα το ειπα σωστα.
"Εμμ κοιτα Βασ- Μακη...Μακη εμμ να.. " ειπα με τρεμαμενη φωνη.
Αυτος με κοιταζε θυμωμενος που μπερδευτικα και τον ειπα Βασιλη και με ενα υφος που αναρωτιοταν τι θα ελεγα στην συνεχεια. Δεν λεω.. καλο υφακι ειχε αλλα οχι σαν του Βασιλη.
"Πρεπει να χωρισουμε..." ειπα μεσα απο τα δοντια μου ελπιζοντας να μην το ακουσει.
Και μαντεψτε! Οχι σας παρακαλω μαντεψτε.. Το ακουσε.
"Τιι;;" φωναξε εχοντας γινει εξαλος. "Πως τολμας και λες κατι τετοιο; Καμια δεν με εχει χωρισει μεχρι τωρα.. ολες με παρακαλουσαν! Και συ δες τι χανεις!" ειπε σχεδον ουρλιαζοντας.
Τον κοιταξα απο πανω μεχρι κατω.. "Μεγαλη ιδεα δεν εχεις για παρτη σου;" του ειπα με υφακι.
Οκ.. τοτε του εδωσα το τελιωτικο χτυπημα.. Εγινε εξαλος και με σκουντηξε στον τοιχο. Εκεινη την στιγμη σηκωσε με δυναμη το χερι του σχηματιζοντας μια μπουνια . Ναι θα με χτυπησε σκεφτηκα. Εκλεισα σφιχτα τα ματια μου για αλλη μια φορα... κατι μου θυμιζει αυτο. Οπως και τοτε αυτη η μπουνια δεν εφτασε ποτε στο προσωπο μου. Ανοιξα τα ματια μου και ειδα αυτον να τον κραταει απο τον καρπο και να τον γυριζει με φορα προς το μερος του..Ναι ηταν αυτος.. ο πριγκιπας μου...
"Τι πηγες να κανεις ρε μαλακα;" του ειπε.
"Οτι θελω λογαριασμο θα σου δωσω;" απαντησε ο Μακης.
"Ναι ρε" ειπε και του εχωσε μια μπουνια ολη δικη του!!!
Αυτος επεσε κατω και μολις καταλαβε οτι θα αρχισει να χανει σηκοθηκε και αρχισε να τρεχει..
Εγω χαμογελασα και δεν ειπα τιποτα απο το σοκ.
Αυτος εχοντας την ψυχρεμια του με πειρε αγκαλια και μου ψιθηρησε στο αυτι.. "Εδω εισαι ασφαλης " με φιλησε στο μετωπο τοσο μαλακα και τρυφερα και συνεχισε την φραση του.. "Δεν θα σε πειραξει ποτε κανεις οσο ειμαι εγω εδω.. μικρη μου" ειπε και με εσφηξε ακομα περισσοτερο
Καλα σε ολη την φαση ημουν ετοιμη να κλαψω αλλα στο μικρη μου ελλιωσα!!
Εκεινη την στιγμη ηρθε ο καθηγητης του κι χωριστικαμε κατευθειαν..
"Μπες μεσα Βασιλη "ειπε.. αλλος ξινος απο κει
Αυτος αφου δεν ειχε αλλη επιλογη μπηκε μεσα. Πρωτου περασει την πορτα μου εκλεισε το ματι και μου χαμογελασε.
Εγω αφησα το βαρος μου στον τοιχο εκλεισα τα ματια μου και συρθηκα μεχρι να κατω στο πατωμα..
"Σε βρηκα πριγκιπα μου!" ειπα ψιθυριστα!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'
Αλλο ενα κεφαλαιο εφτασε επιτελους στο τελος του.. Αυτο ειναι λιγο πιο σπεσιαλ απο τα αλλα και πιο μικρο.. συλλεκτικο θα ελεγα..
λοιπον.. αφηστε σχολια αν σας αρεσε και παρακαλω πατηστε το αστερακι!
Το επομενο κεφαλαιο θα ανεβει αυριο.. Καληνυχτααα<3<3
YOU ARE READING
Ονειρεμενος πριγκιπας
RomanceΗ Νικη ενα συνηθισμενο 13χρονο κοριτσι ονειρευεται το αγορι που θα ηθελε να εχει.. εδω που τα λεμε ολες θα ηθελαν... Τι γινεται ομως οταν προσγηωνεται αποτομα στην πραγματικοτητα; Θα βρει το αγορι που τοσο πολυ ονειρευεται να ζωντανευει στο προσωπο...