Μετα απο ενα ησυχο βραδυ και ενα βαρετο πρωινο βγηκα εξω να περιμενω το λεωφοριοΑνεβηκα πανω και εκατσα στην θεση μου.Ηταν διπλα μου... το ξερω! Τον νιωθω κοντα μου...το αρωμα του...Γυρισα και τον κοιταξα με το γοητευτικο μου βλεμμα...ευκολο!
"Καλημερα" ειπα
"Καλημερα μικρουλα" ειπε με αυτο το σατανικο του βλεμμα
Θεε μου εμοιαζε με αγγελο του διαβολου! Τοσο ομορφα επικυνδυνος!
"Πως παει;" του λεω
"Τωρα καλυτερα..." απανταει αυτος
Χαμογελασα πολυ γλυκα.. Νομιζω νομιζω πως το ειπε για μενα.. ελπιζω δηλαδη.Μετα ηταν λιγο αμηχανα αφου κανενας απο τους δυο μας δεν μιλουσε. Καποια στιγμη εννιωσα το βλεμμα του καρφωμενο πανω μου. Μπορει να υπηρχε σιωπη αλλα και αυτη ελεγε πολλα..Αφου το λεωφοριο σταματησε σηκοθηκαμε και μου εκανε νοημα να περασω μπροστα του.
"Ευχαριστω" του ειπα χαμογελαστη.
"Τα λεμε στην τιμωρια μας μικρουλα"ειπε.
"Θα περιμενω" του ειπα... νομιζω πως ειχα γινει λιγο κοκκινη.
"Λοιποον αγαπη μου σε τρεις βδομαδες ειναι ο χορος του σχολειου μας!!!" ειπε η Ιωαννα τρεχοντας κατα πανω μου.
"Ααα το ξεχασα αυτο.." .
"Θα περασουμε τελεια.. τι θα βαλεις εσυ;" μου ειπε καθως προχωρουσαμε για την ταξη..
"Ελα βρε Ιωαννα μην αγχωνεσαι εχουμε σχεδον ενα μηνα μπροστα μας.. χαλαρωσε!".
"Καλα καλα να σε δω να ψαχνεις σαν τρελη τι θα βαλεις τελευταια στιγμη...Να δουμε μετα αν θα σου ζητησει να χορεψετε" ειπε κοιτοντας με πονηρα... Φυσικα και εννοουσε για τον Βασιλη.
Εγω δεν προλαβα να απαντησω γιατι ειχαμε ηδη φτασει στην ταξη και ειχε ηδη ανοιξει την πορτα της. Επιτηδες θα το εκανε για να ξεχαστει.
"Καλημερααα" ειπαμε ταυτοχρονα.
"Λοιπον παιδια βγαλτε ολοι μια κολλα χαρτι και γραψτε τις δυο επομενες ασκησεις" ειπε η καθηγητρια μας... ο Θεος να την κανει καθηγητρια. Ποιος φυσιολογικος ανθρωπος βαζει τεστ στα παιδια πρωτη ωρα μαθημα... δηλαδη με το καλημερα και ενα τεστ;
"Αααα καλα δεν το συζητω εννοειται πως εγραψα τελεια !" ειπα ειρωνικα στην Ιωαννα μολις τελιωσαμε.
"Αχχχ το ξερω.. και γω απο σενα αντεγραψα" ειπε αυτη.
"Ναι τωρα σωθηκες!" ειπα γελοντας.
YOU ARE READING
Ονειρεμενος πριγκιπας
RomanceΗ Νικη ενα συνηθισμενο 13χρονο κοριτσι ονειρευεται το αγορι που θα ηθελε να εχει.. εδω που τα λεμε ολες θα ηθελαν... Τι γινεται ομως οταν προσγηωνεται αποτομα στην πραγματικοτητα; Θα βρει το αγορι που τοσο πολυ ονειρευεται να ζωντανευει στο προσωπο...