Victoria:
Gdy zobaczyłam Kate w szkole od razu spytałam się jej co z Danielem? Odpowiedziała, że tak, że jest z nim! Od razu pobiegłam do Daniela, który prosił mnie, żebym powiedziała mu kiedy Kate przyjdzie do szkoły. Ten nagle zerwał się po przekazanej wiadomości i pobiegł tak szybko, że nikt go nie mógł dogonić! Pocałował Kate więc my zaczęliśmy bić brawo. Kate spędziła cały dzień ze swoim chłopakiem, a mnie wyrzuciła na drugi plan. Nic dla niej nie znaczyłam tylko ten jej chłopak! Ciesze się, że Kate jest z Danielem ale jestem chyba jej PRZYJACIÓŁKĄ!!! Sama mam chłopaka, ale Kate jest u mnie zawsze pierwsza!
Po szkole by się odstresować poszłam do stajni poćwiczyć z Mgłą na zbliżające się zawody jesienne. Wyczyściłam Mgłę i osiodłałam. Weszłam na padok i zobaczyłam 10 przeszkód, które są zbyt niskie dla nas. Przywiązałam Mgłe do płotu i zaczęłam ustawiać. Gdy wszystkie przeszkody były ustawione idealnie. Odwróciłam się i zobaczyłam, że Mgła zniknęła!!! Bardzo się wystraszyłam. Nie wiedziałam co robić! Gdy biegłam do stajni po padoku usłyszałam tęten konia. Odwróciłam się i zobaczyłam ją! Piękna Mgłę.Źle ją przyczepiłam do płotu. Przytuliłam się do niej. Ciągle chodziła za mną. Moje skarbie. Wsiadłam na nią. Rozgrzewka, kłus, galop! 1 stacjonata 35cm na rozgrzewkę x4. Rządzik 4 stacjonat po 60cm. Okser 1m. Kopertka 50cm wysokości wgłębienia. Stacjonata 1,7 cm narazie nasz rekord. Piramidka 80cm. Triple bar 1,5m rekord. Mam nadzieję, że wygram te zawody! Przez cały rok biorę udział we wszystkich zawodach ze stajni What Time by przgotować się do Wakacyjnych zawodów. Jak wygram w tym roku wszystkie zawody to wystartuje w tych zawodach. Trudno jest się na nie dostać. W Wakacyjnych zawodach w yure będzie słynny Jarosław Skrzeczyński! Nagroda to: czaprak, kantar, siodło, ochraniacze, ogłowie. Wróćmy do treningu. Zrobiliśmy 5 takich kółek. To nie jest dużo. Ale z Mgłą pracuje 5 razy w tygodniu. Mamy ostre treningi by przygotować się do zawodów.
Po skończonym treningu odstawiłam mgłę do boksu poszłam do domu.
Napisałam do Mika. Moje zmartwienia wrzuciłam z serca. Mike napisał, że jeżeli ona nie wiedzi jaką ma super przyjaciółkę to jest idiotką. Kocham go. Zawsze mogę na nim polegać. Było już późno. Skończyłam rozmowę z ukochanym i poszłam spać.