Episode 23

15.2K 1K 171
                                    

Yazardan...

- Ben giderim.

Herkes duyduğu soğuk ve ürkütücü sesle anında kapıya dönerken  karşılarında hiç beklemedikleri birisi vardı. Genç adam kendisine doğrultulan şaşkın bakışlara aldırmadan tam kraliçe'nin karşısında durdu.

- Ben gideceğim.

Hala kimseden ses çıkmıyordu. Bunu neden yaptığını bilmiyorlardı. Akıllarda bunun bir oyun olduğu düşüncesi dolanırken genç adamın  gözlerindeki duyguları gören bir tek Kraliçe olmuştu. Böyle bir durumda sessizliği de ilk o bozdu.

- Tamam Hades.

*******

Kaç gün olmuştu? Bilmiyordu.Saat kaçtı? Bilmiyordu. Durumları neydi? Bilmiyordu. Tek bildiğim karşısındakinin biraz önce uyanmasını istediğiydi. Teni sanki mümkünmüşcesine daha da solmuştu. Dudakları mümkünmüşcesine daha da morarmış ve çökmüştü. Ve nefes almıyor gibiydi. Atan kalbini duymak çok zordu. Tüm bunlar kimsenin istemediği sonun habercisiydi.

- Troy.

Bakışlarını yine ayırmadı. Gözlerini yine kırpmadı. İçindeki duyguları çözmeye çalışıyordu o sıra.

- Birşeyler yemelisin. Güçsüz düştün.

- Git başımdan Drake.

Sesi her ne kadar fısıltı halinde olsa da yoğun sessizlikte duyulmuştu. Drake tam ağzını açacakken büyük kapının gürültüyle açılması bu sefer Troy'un da dikkatini çekmişti.

- Noldu Cody?

Karşısındaki nefes nefese olan arkadaşına baktı.

- Hades geldi.

- Ne?

******

Kocaman bir labirentteydim. Fakat duvarlar yoktu. Etrafta sanki görünmez kalkanlar vardı. Kendi hareketlerimi kontrol edemiyordum. Artık sesimi dahi bulamıyordum. Konuşamıyordum. Tamamen engellenmiştim. Kuklacının oynattığı kuklaydım. Tek fark düşünüyordum.  Nefes dahi almıyordum. Bu ölümdən dahi beterdi. Ne duygular ne de hissler vardı. Kocaman bir boşluk. Dipsiz bir karanlık. Ne bir ses ne bir görüntü. Ne bir renk. Sadece karanlık. Ve sanırım boğuluyordum. Hiçlikte boğuluyorum yardım edin.

******

Yazardan...

- Ama...

- Evet Ardor. O gidiyor.

Ardor gözlerini büyüterek karşısındaki kadına baktı. Ne yapıyordu böyle? Karşısındaki iblise nasıl güvenirdi? Ama kadın onu umursamadan büyük salona döndü.

- Hades Karanlığa gidecek. Ve kızımı geri getirecek. İtiraz istemiyorum.

Herkes şaşkınca kraliçe'ye bakıyordu. Zaten Hades göndermemişmiydi Prensesi. Sonunda dayanamayan element bakanı ayağa kalktı.

Bilinmeyen ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin