Bu bölüm çok şey öğreneceksiniz. Kafa karıştırıcı biraz. Sorularınız olabilir. Fakat gelecek bölümleri bekleyin.
Player:Florence -Never let me go
Oy ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar..."- Ama...
- Hayır. O öncedendi. Eğer Hades prensesi kaçırıp onunla birlikte olmasaydı kurtulacaktın. Ama şimdi onu beklemekten başka çaren yok.
- Lanet olsun! "
Tekrar gerçek hayata döndüğümde bir kaç kez gözümü kırptım. Sonunda kendime geldiğimde arabanın kapısını açıp indim. Tüm gözler üzerimde dolaşırken bir kaç saniye sonra beni hatırlayanlar yüzlerindeki şok ifadesiyle bana bakmaya başladı. Bu hallerine gülüp okula doğru yürümeye başladım. O sırada eskiden hoşlandığım okulun popüler çocuğunu gördüğümde umursamadan yürümeye devam ettim. Fakat onun için aynı şeyler geçerli değildi. Gözleri benden ayrılmazken ben doğruca sınıfa gidiyordum.
******
Yazardan...
Büyük masanın etrafında oturanlar oldukca gergindiler. Kimse olayları çözemiyordu.
- Bay Ardor. Sizin düşünceleriniz neler?
-Aslında her kesle aynı düşüncedeyim. Bilmediğimiz bir olay var. Fakat...
- Fakat?
Ardor derin bir nefes aldı. Söylediklerinin doğruluğundan Emin değildi.
-Bay Ardor. Devam edin lütfen.
Diye bir başka konsey üyesi konuştu.
- Cevaplarımızın bayan Abigail 'de olduğunu düşünüyorum.
İşte bu her kesin içinde şüpheyle düşündüğü o fikirdi. Her kes bir yerde bunu düşünüyordu.
- Doğrusu Ardor. Bende bunun mümkün olacağını düşünüyorum.
Diye düşüncelerini dile getiren Kraliçe Mariana 'ya Cristian karşı geldi.
- Ama Kraliçe Mariana. Abigail'in kehanetten haberi yok.
- Bu bir şeyler bilmediği anlamına gelmez bay Cool.
- Hepimiz biliyoruz ki bayan Abigail'in elementi sıradan bir element değil. Ve güçlerininde sıradan olmadığı bariz.
- Bildiğini mi söylüyorsun Ardor?
- Evet Mariana. O her şeyi biliyor.
********
Hızlı kullandığım arabayı büyük bir fren sesiyle durdurdum. Okulda fazlasıyla daraldığımdan dayanamayıp eve gelmiştim. Beni sıkan bir şeyler vardı. Arabadan inip eve geçtiğimde yine hiç kimse yoktu. Hızla odama gidip üzerimdekileri çıkardım. Banyoya geçip küvetin dolması için suyu açtım. Sonunda küvet dolduğunda beklemeden içine girdim. Kafamıda suyun içine soktuğum an rahatladığımı hiss ettim. Tertemiz suyun içinde o kadar huzurluydum ki. Kulağıma gelen hafif müzik sesiyle daha da rahatladığımı hiss ettim. Bambaşka bir dünyada gibiydim.
- Prenses.
Birisi sesleniyordu. Aniden küvetin çekildiğini hiss ettim. Hala suyun içindeydim. Fakat denizde ve ya kocaman bir okyanusta gibi. Tüm çıplaklığımla suda hareket ederken karşıda bir karartı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Element
FantasiOnun hakkında hiç bir kitapta yazmıyor. Hiç kimse onu bilmiyor. Onun hakkında hiç bir şey bilinmiyor. Onun sadece adı var. Ve o daha önce kimsede olmadı. O BİLİNMEYEN ELEMENT ♢♢♢♢♢♢ Tüm hakları saklıdır.