Harry
Yürüme sırası bana gelince heyecanlandım. Diğer kızların bakışlarını dikkate almadan yürümeye başladım. Bugün kombin olarak seçtiğim kıyafetleri inceliyordum.
Kafam eğik yürüyordum.Bir yerden alkışlama sesi yükseldi. Kafamı o yöne çevirdim.
Maviler. Okyanus mavisi. İçinde boğulmak istediğim maviler...
Işık vurduğu için daha da parlıyorlardı.
Pul gibi.
Pırıl pırıl.
Dudağımı ısırarak Gülümsedim. Kafamı tekrar eğdim.Kıyafetlerimi inceleme işime geri döndüm.
*Yarım beyaz bluz, ince; kızları kıskandırabilicek türden; dümdüz, Bembeyaz bacaklarımı açıkta bırakan dizlerimin üstünde bir bordo etek ve siyah bir converse ayakkabıyı kombine etmiştim.
Saçlarımın bukleleri özgürlüğünü ilan etmiş sallanıyordu.
Dudağımda Çilekli Lipstick, yanaklarımda Hafifçe sürülmüş pudra vardı.Kafamı kaldırdığımda sunucunun yanına vardığımı fark ettim.
Jürinin karşısına geçmek için çok Heyecanlıydım.
Aslında Louis hariç hiçbiri beni ilgilendirmiyor ama neyse...Adının Claire olduğunu öğrendiğim sunucu kadın konuşmaya başladı.
"Evet Harry, programımıza hosgeldin. Düşüncelerin neler?""Öncelikle hoşbuldum. Düşüncelerim iyi yönde. Şuan için olumlular. Umarım ilerkk zamanlarda da böyle devam eder."
"Biliyorsun ki ilk erkek yarışmacımız sensin?"
"Ah evet. Gurur duyuyorum. "
Egoist Harry is Back!"Hmm pekâlâ. Zorlanacağın düşünüyor musun? Gelen yorumlar, tepkiler falan, ha?"
"Ah, hayır. Bildiğiniz üzre daha yeni katıldım. Henüz bir tepki, yorum almadım. Ne buradam ne sosyal medyadan. İleriki zamanlarda göreceğiz. Kötü tepki almamayı umut ediyorum."
"Umarım iyi bir sezon geçirirsin. Jüri seni bekliyor. Bol şans!"
Teşekkür ettim. Yürümeye başladım. Şarkı çalmaya başladı.
Nicki Minaj AnacondaLouis'se yapmak istediğim dans.
Mmmh.Jürinin karşısına geçmek için yapılan köprü vari şeyin üstünden geçtim.
Heyecan tüm bedenimi ele geçiriyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Tarz Benim | Larry
FanfictionBu Tarz Benim | Muke 'nin Larry versiyonudur. @mukefakar Thanks For Your Permisson Bae!