VOTE VE YORUMLAR AZALDI.
ŞEVKİM KIRILIYO.
VOTE VE YORUM TEK İSTEDİĞİM.
BU KADAR SINAVIMIN ARASINDA YB YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.SİZDE LÜTFEN EMEĞİMİN KARŞILIĞINI VERİN.
-All The Love. Cemre, xxx ❤
Harry"Bugün değil." Dedi ve soyunmaya başladı.
"Ne bugün değil?" Dedim. Neyden bahsettiğini anlamayarak.
"Boş ver." Dedi ve pijama altını giyindi.Tek baktığım göğsüydü.
Açıkta kalan teni.
Neden beni bu kadar duygusallaştırıyordu bu Pezevenk?"Gördüğünü Beğendin Sanırım? Hmhm?" Dedi sırıtarak.
"N-ne?""Diyorum ki yanaklarının pembeliği dudaklarınla yarışıyor."
"Romantik olmaya çalışmanız Beni benden alıyor efendim." Dedim."Ben romantik bir adamım zaten Prenses." Göz kırpıp Gülümsedi.
Ah! Eriyorum!Ben yatağın ucunda oturuyordum. Yatağın bir yanına geçti Ve yorganı kaldırıp içine girdi.
Bende diğer tarafa geçtim.Arkamı o'na dönük bir şekilde yatıyordum. Belimde sıcak eller hissedince kafamı çevirdim.
"Dön." Dedi. İtaat edip kafamı ve vücudumu ona çevirdim. Yer bıraktığında bana sarılıyordu.
Fesat olmak istesem de Louis'nin yarattığı hava çok şirindi.Kollarımı kollarının üstüne koydum.
"'Bana ne yapıyorsun' demek isterdim fakat klişelerle ortamın bozulmasını istemiyorum." Dedi hafif tebessüm ederek.
Kıkırdadım."Efendim Tanrı sizi iyiki karşıma çıkarmış." Dedi.
"İyi ki Prenses." Dedi.
Mırıldandım.
"Prenses kedicik mi olmak istiyor yoksa?"
"Benim için fark etmez Efendim. Siz nasıl istiyorsanız."
Kafamı göğsüne sürterek mırıldandım."Benim herşeyimsin." Dedi.
"Erken konuşmamalısınız Efendim."
"Geç konuşursam seni kaybederim belki?" Dedi.
"Hayır efendim. Böyle düşünmeyin."
"Hadi uyu. Yarın için erken kalkmamız gerek." Deyip gözlerini yumdu.&&&&&&
Sabah kalktığımda mutluydum.
Ama diğer taraf boştu. "Göt herif!" Dedim.Sonra gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ya evdeyse ve bana ceza verirse?
Kapının yanında sarı bir not görünce kalkıp aldım.
"Aşağıdayım.
-Louis.""Ne odun ama!"
Kapı açıldı."Bana göt dedin, ha?" Dedi ve beni yatağa itti.
Neyse ki bu sefer belime batan birşey yoktu.
Ellerini gösterdi.
"Ne yapacaksınız Efendim?!"
"Gıdık." Deyip üstüme çıktı ve oturmadan ellerimi başımın üstünde birleştirdi.
Diğer eliylede beni gıdıklamaya başladı."Bu kadar kolay kaçamayacağını bildiğini umuyorum Prenses?" Dedi ve üstümden kalktı.
Tişortümün düşen kolunu omzuma çektim."Beni etkilemeye mi çalışıyorsun?" Dedi. Ah! Evet. Tabii ki seni etkilemeye çalışıyorum...
"Hayır efendim."
"Şaplak cezası." Diye cırladı.
"Efend-" Sözümü kesti. Orospunun Veledi.
"Ceza için hazırlan," Diye tekrar etti.
Ne yapacağımı bilmiyordum.
Gidip yatağa oturdum.
Ceza yüzünden programa geç kalacaktık.Ne yapacağımı bilmediğimi anlayınca beni dizlerine yatırdı.
Altımdaki şortu indirdiğinde korkmuştum.
"E-ef-"
Popomu okşadı.
Tam dokunuşlarıyla eriyecektim ki popoma tabiri caizse Osmanlı Tokadı attı.#######
BİR BÖLÜMDE BÖYLE BİTTİ.
DİĞER BÖLÜMÜ ÇEVİREYİM BEN EN İYİSİ.
VOTE VE YORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Tarz Benim | Larry
FanficBu Tarz Benim | Muke 'nin Larry versiyonudur. @mukefakar Thanks For Your Permisson Bae!