HarryYağmurun yağacağını hiç düşünmemiştim. Tanrı bana yaptıklarımın cezasını çektiriyordu kısacası. Yani Louis'nin bana ceza vermesine gerek yoktu.
Eve vardığımda kapıyı çaldım. Umarım annem evdedir. Tanrım götüm donuyor! Evim kapısını 3.çalış sonrasında annem açtı.
"Hoş Geldin Harry," Annemim böyle karşılayacağını düşünmüyordum.
"Merhaba Anne," dedim ve içeri geçmem için annemin çekilmesini bekledim.
Içeri girdiğimde sıcacıktı. Annem şömineyi yakmış olmalı."Louis evi aradı."
"Ben ona ev numarasını vermedim?" Benim numaram bile yok, "Programdan almış. Dedi ki, 'Umarım üşütmez'"
"Ne!?" Dedim. Öküz. Yemin ederim ki öküz.
"Ne ne?" benim saf annem...
"Sadece bunu mu dedi?"
"Kendisi sana söylesin şimdi."
Boş boş annemin suratına bakarken mutfaktan elinde su bardağı ile gelen Louis'yi görünce korkmaya başladım."Louis..." annem tepkimi ölçmek için yüzüme baktıktan sonra devam etti, "...ne demiştin sen?" Sevecen bir şekilde gülümseyerek söyledi annem.
"Üşütmemesi gerektiğini." Louis annemim yanına yaklaştı ve yanağından öptü.
"Ne oluyor burada amına koyayım!" Ağzımı bozduğum için kendime lanetler savuruyordum içimden. Çünkü ceza yiyebilir- Hey! Artık bir efendim yok!
Annem çirkin Buruşuk dudaklarını Louis'ninkilerle buluşturdu. Şoka uğradım.
Eğer burası benim Evim olmasaydı şuanda çekip gitmiştim.
Louis gaydi.
Louis biseksuel de olabilirdi.
Lanet olası konumuz bu değildi!"Evimden siktir olup gidin!" Diye cırladım. Annem şaşırdı.
"Anne olacaksın bir de!" Dedim evin dışına doğru İtekledim."Uyandı! Tanrım Uyandı!" Dedi tanımadığım bir ses.
"Harry iyi misin!?" Dedi başıma gelen biri. Ses çıkaramadığım için Parmaklarımla beğeni işareti yaptım.
Şuan neden buradayım, nerdeyim, neler oluyor gibi sorular için uygun zaman değildi. Canım yanıyordu ve bişey olmuştu.
"Bak Harry, olayı tam olarak bilmiyorum fakat bir kaza geçirdin."
Boğuk sesle söze atladım."O kadarını anlamayacak kadar salak mıyım?"
"Onu demek istemediğimi biliyorsun. Şimdi erkek arkadaşın gelecek. O olaya şahit olmuş. Sana anlatır." Desi ve çıktı.
Erkek arkadaş mı? Louis mi? Hah!Annemle yiyişiyordu az önce. Şimdi gelip bana ne olduğunu mu anlatacak?
Ne yüzsüz bir pezevenk ama!İçeri girdi. Gözleri kıpkırmızıydı.
Çatlayan sesiyle konuştu.
"Özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Tarz Benim | Larry
Fiksi PenggemarBu Tarz Benim | Muke 'nin Larry versiyonudur. @mukefakar Thanks For Your Permisson Bae!