1.bölüm

17 1 0
                                    

Kucağımda olan leptopu yatağa fırlatıp ellerimi kafamı arasına aldım.
Aşağıdan gelen sesle olayın ne olduğunu bildiğim için süt dökmüş kedi gibi aşağıya indim. Babam gazeteyi bana fırlatıp " Tebrikler Yekta Güngör bir gecede babana tam 3 yalan söylemeyi başardın. Hani sen arzunun yanimdaydin hani arzu çok hastaydi ve onun yanında kalman gerekiyordu. " babam böyle zirvalamaya devam ederken yemek salonuna amcam girdi. "Gine Yekta yi mi azarliyosun Fehmi Güngör " babam amcami görünce hemen yüzünde bir tebessüm belirdi geldiğine mutluydu ve benim kaçma zamanım gelmişti. Tam merdivenlerin ilk basamağına basacakken adımın haykırıldıgini duydum. Tabi bu ses babamdan gelmiştir . Nede olsa hobi edindi her sabah azarlamayı.

Yemek odasına gittim ve bana dönmelerini bekledim. Babam beni görünce konuşmaya devam etti."Yekta bak oğlum sen benim tek mirasçım sin ve akıllı bir adam olmanı istiyorum şirketi batirmani değil ben öldügum zaman gözüm açık gitmiyim sen her gece gönül eglendirirken arzusu düşünüyormusun arzu senin sevgilin o bunları görünce hemen seninle konuşmak isteyecektir. O yüzden ben sana hem kendi adıma hemde arzu adına ceza vericem evlat"

Babam in konuşmasında arzu geçince aklıma o geldi acaba görmüşmüdür ama o daha güzellik uykusundan uyanmamıstır.ve babamı dinlemeye devam ettim."cezan şu aslında bu arzu ve seni aranızın düzelmesi için fakat ceza değil 1 hafta arzunun evinde kalicaksin vede ben sana 1 hafta boyunca harçlık vermiycem. "

Babam bana kıyamazdı bu yüzden cezaları hep hafif olurdu . Herşey bittiğinde göre artık yemek yemeliydim Karnım ritim tutmuş.

Yemekler i bir güzel mideye indirdikten sonra amcam babama "Yekta ya fazla katı davranıyor musun o kızı sende sevmiyorsun biliyorum Fehmi " babam in arzusu sevmediğini biliyordum ama annem arzuyu severdi ve babama da uymak dusersi

Babam cevap vermek için ağzını araladı "evet o kız bana çok yapay ve saf geliyor ama oğlum ve karım mutluysa benim söz hakkım yok"
Amcam bana bakıp " Yekta arzuya aşık misin ??"diye sordu. Aslında bu soruyu hiç düşünmemiştim. Ona aşık değildim ben bu yaşıma kadar hiç aşık olmadım

Amcam a evet anlamında kafamı salladım. Amcam"o zaman Yektacim even onunla artık yaşlarını geldi geçiyo bile evlen ki ilişkinin bir ismi olsun dedi" amcam a bakıp "ben daha gencim ve ben evlenmem"diye bastırdım. Amcam ne saçmaliyordu lanet olasıca adam ben evlenmem beni savunmalıydi. Konuşmama kısa bir aradan sonra devam ettim"amca biliyorum evlenme yaşım geldi ama bu evlenicegim kişi arzu olamaz." Amcam bana bakıp omzuma hafifçe vurdu." Belli ki sen arzuyu sevmiyorsun Yekta sevseydin tereddütsüz onunla evlenmeyi kabul ederdin peki kızı hala ne oylanıyorsun" dedi

Aslında haklıydı ben arzuyla asla evlenmezdim ne olursa olsun...
Babama dönüp "annem nerde neden evde değil "diye sordum . Babam "annen cemiyet toplantısı için erken çıktı ama 1 saate döner gideli çok oldu" annem burada olsaydı beni savunurdu fakat arzu konusunda değil arzuyla küçüklük arkadaşıyiz ve annem arzuyu çok sever .

Babama ve amcama bakıp "ben hazırlnıyim o zaman ne de olsa arzuyla kalcam "dedim. Aslında arzuyu kaybetsem çok üzülürüm ama ona aşık değilim evet aşk kirintilari var ama bunlar daha birleşip bitmeyen aşkı olusturamadılar .
.

Valizime 7 t-shirt 7 pantolon ve 3 şort koydum ve bir kaç şey daha valizi kapatıp odanın kapısının önüne koydum. Ve dolabın in önüne geri dönüp kolları katlanicak gömlek ve siyah pantolon giydim.

Ve Valizimi elime alıp aşağıya indim. Çelik kapıyı açıp arabanın sensörü basıp arabanın açılma sesini duydum . Arabama binip son hız arzunun evine gittim arzunun evi cadde de olduğu için çok güzel bir manzarası vardı.

Arabami hemen evin kenarına bıraktım ve arzunun evinin önünde durup zili çaldım. Daha önceden evde sık gördüğüm Hizmetli bana kapıyı açmıştı.

Hemen içeri girip arzunun odasına girdim. Kapıyı tıkladım ve içeri giriş yaptım. Arzu makyaj yapıyordu. Arkadan gidip ona öpücük kondurdum. Hemen aga kalkıp boynuma sarıldı. Demekki daha haberi görmemiş. Arzuya dönüp " Arzu ben Hizmetli lere sana kahvaltı hazırlamalarını istiyim. " Arzu anlamaz bir şekilde bakıp "zaten her sabah hazırlıyorlar ne gerek var canım " bir bahane uyurmam gerekiyordu" sevgilim ben belki özel şeyler yaptırcam " Arzu gülümseyip "peki hayatım ben seni salonda bekliyorum acale et çok açım" inanmış tı "tamam ben iniyorum"diyip aşağıya koşar adımlarla indim. Hizmetli leri buraya toplayıp " evet herkez beni tanıyo ve benim dediğimi yapmazsaniz işinize olursunuz bu gün kesinlikle arzunun gazeteler e bakmamasını sağlayın" hep bir ağızdan "peki efendim" dediler..

"Ha bide unutmadan özel bişiler koyun masaya benim yapmış gibi anlaştık? " Gine hep bir ağızdan "tabi efendim " dediler bu konuşmaları bana ilkokuldaki müzik dersini hatırlatmısti.

Salona girip arzuya 1 hafta onunla kalıcagimi söyledim .Tabi çok sevindi hemen akşam yemeği ni şimdiden hazırlanmasını söyledi .

Onun kahvaltı yapmasını beklerken bende soğuk kahve içtim. Arzu telefonuna girip bişiler e bakmaya başladı . Ve bana dönüp "Yekta aa bunu nasıl yaparsın hani sen hasta evde yatiyodun" aa ben telefonu akıl edemedim .

"Hayatım yalan onlar " Arzu bana sinsi gözlerle bakıp " demek yalan bu tam 54. Yalan her gece muhabirler yalan yazıyorlar diymi Yekta " ne diycektim ben şimdi "ama hayatımın anlamı bak ben bu hafta burda kalıyorum morel bozmaya gerek yok "

Hemen yumuşadı bu ne kadar yüzsüz bir kadın."tamam canım sana inanıyorum" ilerleyen saatlerde beraber film seyrettik sürekli sinir bozucu şekilde ağladı filmden hiçbişey anlamadım. Akşam olmuştu yemek için yemek odasına gittik.

En sevdiğim bonfile vardı yemem mi ? Hemen masaya oturdum ve yemeğe başladım. Yemek yedikten sonra imiz birlikte salona geçtik.

Ben bardan elime viski alıp viski bardağına doldurup Camın karşısına dikilip cadeyi izledim 1 tane bile araba geçiyordu . Sıra sıra sokak lambalariyla aydanatilmis yoldan.

Ben cadeyi izlerken arzu arkamdan gelip yanağima bir buse kondurdu.
Ve önüme gelip kollarını belime doladı.

Ve kafasını göğüsume yasladi.
O sırada sokaktan biri kız biri erkek çift geçiyor du kızın her halinden belliydi . Sarhoş olduğu ayakta duramıyor ve sürekli gülüyor du.

Çocuk kızı yürütmeye çalışıyordu . En sonunda kız kaldırıma oturdu çocuk kaldırmaya uğraştı. Fakat kız kalkmadi. Çocuk kızı bırakıp gitti. Kız caddede tek başına gülüyor du.

Bir araba geldi kızın yanına sarkintilik yaptıkları belliydi . Kız gülmeyi kesip ciddili Şti ama hala sarhoş olduğu belliydi. Hemen arzuyu itekleyip aşağıya indim kızın yanına hala araba ordaydı adamlardan "hadi Güzelim gideceğin yere kadar bırakalım "diyorlardı .

Hemen kızın yanına gidip ne oluyor burda diye sordum adamlar"seni ilgilendirmez baş git" değince damarım attı. Fakat adamları dövme mek için kendimi zor tutuyorum.

Adam a bakıp "Sevgilimi rahatsız ediyomuş sunuz "dedim adam sevgilim dediğimi duyunca hicbirsey söylemeden tekerlekleri bağırta bağırta uzaklaştı. Bu kızı burda tek başına bırakamazdim . Kız bana sarılıp gözlerini yumdu bende hemen kucağıma alıp arzuya çıkarttım. Kapıyı açan bir adet sinirli göz beni bekliyordu .arzuya olanı biteni anlatım . Ve kızı misafir odasına götürüp yatırdım. Arzu çoktan yatmıştı.

Kızın yüzü bebek gibiydi gerçekten çok güzel bir kızdı . Kıza kahve yaptırdım ve icirdim uyudu ve benim de uyuma vaktim gelmişti .

Arzunun yanına usulca yanasip uyudum .

Sabahın ilk sularında uyanıp arzuya baktım oo daha 6 saat uyur hemen aklıma güzel kız geldi misafir odasına gidip kıza baktım . Daha uyanmamıstı o kadar güzel uyuyorum ki .

Kız yavaş yavaş gözlerini araladı ve bana bakıp kocam gözlerini açtı ve "sen kimsin kimse yok mu diye bağırmaya basladı"

UyuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin