6- YANILGI

51 4 4
                                    


Onceki bolumun devamini okumadan burayi okumayin :)

"Neler oluyor!"

Ben Yağız'ı beklerken başka bir adam çıkmıştı karşıma. Oysaki uzaktan çok benziyordu. Adamın yüzünde daha dikkatli baktığım da üst katta zenginler için ayrılmış odada bulunun kenarda dansı izleyen adamdı bu.

YAKINDAN ÇOK DAHA YAKIŞIKLIYDI!!!

"Şey pardon ben başka birine benzettim" dedim utangaç ve üzgün çıkan sesimle.

"Her kime benzettiysen ona çok kızgın olmalısın kolumu öyle bir çektin ki koptu sandım"

Adam her ne kadar bunu gülerek söylese de yerin dibine girmiştim kendimce.

"Özür dilerim."

Adam bir kahkaha attıktan sonra

"Şaka yapıyorum güzel kız"

Eğik olan kafamı kaldırdığım da adamın bana olan bakışı beni öldürecek gibiydi. Eriyebilirdim. Bu kadar heyecan bana fazla geldiği için adama son kez gülümseyip geldiğim yöne doğru yürümeye başladım.

Tabi arkadan gelen koşma sesleri beni durdurmuştu. Adam önüme geçtikten sonra cebinde ki telefonu çıkarıp bana uzattı. Ona anlamayan bakışlarımı ilettiğimde. Adam yine o muhteşem kahkahasını attı.

"Numaranı yazmanı istiyorum" dedi tatlı sevecen sesiyle.

"Daha yeni tanıştığım bir adama numaramı vermemi beklemiyorsun herhalde"

Sesim sandığımdan daha sert çıkmıştı. Ben bile korktum diyebilirim.

"Merak etme seni yemem. Hem buralara ilk defa geliyor gibi bir halin var. Tabi yukardan baktığımda öyle bir halin vardı."

Demek yukarıdan oda beni izlemişti. Vay be. Kalbim biraz daha hızlanırken. Bu yakışıklı çocuğa kanmamam gerektiğini içimden tekrar tekrar söylüyordum.

"Evet ilk defa geliyorum" diye bildim sadece. Çünkü biraz daha konuşursam direk numaramı verirdim. Bu kadar yakışıklı bir çocuğa kim hayır diyebilir ki

"Sadece arkadaş olmak istiyorum."

Israrcı bakışları altında sesli bir nefes verdikten sonra bana uzatmış olduğu ekranı açık telefonu alıp numaramı yazıp verdim. Kazanan yakışıklı çocuk olmuştu.

"Adın ne?" diye bir soru yönelttim. Numaramı verdiğim çocuğun adını bilmemek çok saçma olurdu.

"Onu da mesaj attığım da öğrenirsin. Arkadaşlarımın yanına gitmem lazım. Mesajımı bekle" dedi ve göz kırptıktan sonra arkasını dönüp hızlıca yürümeye başladı.

Bu yakışıklı biraz egoiste benziyordu. Sanki numarasını ben istemişim gibi mesajımı bekle falan. Ama olsun çocuk çok yakışıklı. Mavi gözlü, esmer, uzun boylu ve benim tarzımda giyinen bir erkek. Spor giyinmek her zaman tarzımdır.

Dileğin yanına gitmek için hareket ettiğim de telefonumun mesaj sesi boş koridorda yankı yapmıştı.

Telefonumu arka cebimden aldıktan sonra mesajın bir numaradan geldiğini gördüm.

Gönderen : 054. ... ....

Mesaj: O çocuğa numaranı vermen hiç hoşuma gitmedi. Basit bir kız gibi davranıyorsun küçük hanım.

Bu mesajda ne demek oluyordu. Basit kız mı? İlk başta şu andın bilmediğim yakışıklı çocuğun atmış olabileceğini düşündüm ve biraz utandım. Ama numarayı aradığım da kullanılmayan bir numara olduğunu belirten bir bant kaydı çıktığında korkmaya başlamıştım. Koridor boştu ve bu mesajı atan kişi benim o çocuğa numaramı verdiğimi gören bir kişiydi. Korkum iki katıya çıkarken , koşarak bulunduğum koridordan çıktım. Bulunduğumuz masaya geri döndüğümde Dileğin olmadığını fark ettim ve gözlerimi etrafta gezdirdim.

KaçakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin