Multide yeni olan kız, Simge var.
Çok yakın zamanda Simge'yi de tanıyacaksınız. Şuan okunma sayısı az ama hedefim ilk önce 100. Size göre az olabilir. Ama bu başlangıçta beni çok mutlu ediyor. Lütfen kitabı arkadaşlarınıza da önerin. İYİ OKUMALAR ... ★★★Birisinin koluma vurmasıyla kendimi aniden yerde bulmuştum. Melisa ve Yğit yanıma gelip beni kaldırdılar. Etrafıma dalgın dalgın bakarken süper fizikli ve çok güzel olan üç kız yan yana durmuş bana gülüyolardı.
Hızlıca üstüme çeki düzen verdim.
Yiğit:-İyi misin ???
-İyiyim. Merak etme. Bana şurda duran kız mı vurdu !!!
-Evet. Kendisi okulun en güzel kızlarından biri. En popüler grubunun başı. Okul voleybol birincisi. Ayrıcadan bi de okullar arası birinciliği de var.
-Oha. Kız resmen uçmuş. Ama ona birisinin bi tane daha rakibinin olduğunu söylemesi lazım.
-Nasıl yaniii ??????
(Melisa ve Yiğit aynı anda söylediler.)-Karşınızda 2015 Okullar Arası Voleybol Yarışması İzmir Birincisi duruyorda ondan.
İkisi de çok şaşırmıştılar. Ben tabii ki de çok geçmeden o KÖTÜ KIZ ' ın yanına doğru gitmeye başlamıştım. Kız bana öküzün trene baktığı gibi bakmaya başladı. Yanına varır varmaz :
- Noldu ? Ne işin var benimle !!!
- Seninle işim mişim yok valla. Lütfen beni dövme ablacım.
( Üçü birden gülüştüler. )-Mesela kıskançlıktan yapmış olabilir misin ???
-Sen ne demeye çalışıyorsun kızım.
-Belki de beni Kaan'dan kıskanmış olabirsin. Haklısın sonuçta geldim geleli onunla aramda bir sürü şey geçti.
( Bu arada Kaan bu kızın eski sevgilisiymiş Yiğit söylemişti. )-Noldu sustun. Niye bön bön bakıyosun cevap versene. İşte insana az önceki gibi değil , şimdi ki gibi rezil edilir.
- Kızım var ya seniii !!!
Ne olduğunu tam olarak anlayamamıştım. Kız tam benim üstüme saldıracaktı ki onu KAAN engelledi. Birden aramıza girdi ve de beni kollarımdan tutarak geri çekti , o pisliğin ellerinden.
Bir ara göz göze gelmiştik. Ama o yine gıcık kız buna dayanamamış ve engel olmuştu. Çığırarak okula girerek bizim birbirimize bakmamızı kesmişti. Kaan'a ortam sakinleşince :
- Neden beni korudun ???
- Çünkü ...
- Çünkü neee...
- Çünkü o kıza çok sinir oluyorum tamam mı ???
Ben onu hiç sevmezken bana yapıştı ve bırakmadı. Tam bir gün içinde sevgili olduğumuzu uydurup bütün okula duyurdu.O günden beri ona dayanamıyorum. İşte böyle. Çünküsü bu yani ..
- Tamam. Teşekkür ederim. Neyse görüşürüz o zaman.
- Nereye ???
- Hiç koridorda dolaşıcam biraz. Başım ağrıyoda.
- Sana istiyosan eşlik edebilirim.
- Rica etsem tek başıma gezebir miyim ???
Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var da.- Tamam.
Koridorda yaklaşık 5 dakikadan beri boş boş dolaşıyordum. Bir kol beni duvara itti. Gözlerime inanamadım bu o kızdı. Bana sessizce:
- Kaan'dan uzak duracaksın. Yoksa ...
- Yoksa ne ¿¿¿
- Onu da o zaman görürsün afacan ↑↓
- Sen kime afacan diyosun ya !!!
İstediğimi yaparım tamam mı buna kimsenin karışma hakkı yok.- Çok felsefe yapıyosun. Bunu sana daha önce söyleyen varmıydı ha :)))
Tam saçını çekicektim ki şu gerizekalı ismini hâlâ bilmediğim kızı matematik hocası olan Çiçek Hoca çağırdı.
Bu olayı sadece Melisa ve Yiğit'e anlatmıştım. Onlara da kimseye söylememelerini söyledim. Kafalarını sallayıp sessizce onayladılar. Anlaşılan bu derste hoca gelmicekti ve boş geçecekti. Herkes hızlıca dışarı çıkıyodu. Tam biz de çıkıyoduk ki Kaan benimle konuşmak istediğini söyledi.
Ben de tabii ki onayladım yanına geldiğimde ise bana :
- O kız sana daha bulaşıyo mu ?
- Hayır. Hem bulaşırsa ben ona haddini verebilirim.
Ha bu arada ismi ne ???
Hala bilmiyorum da :))- Simge.
- Tmm.
Zil çalmıştı. Bu son ders olduğundan çantalarımızı alıp beraber dışarı çıkmak üzere koridora çıktık. Bana :
- İstiyosan seni eve bırakabilirim.
- Olur aslında.
- Tamam.
Koridorda ilerlerken koridordan geçen herkes uzunca bizi süzüyordu. Tabii ki bundan dolayı rahatsız olmuştum. Belli ki birileri bunun çoktan farkına varmıştı bile.
- Rahatsız olmana gerek yok. Sadece bizi sevgili sanıyorlar.
İçim bi tuhaf olmuştu. Ben olayı daha yeni kavramaya başladığımda birden elimde bi sıcaklık hissetmiştim.
O benim elimimi tutmuştu ???
- Ne yapıyorsun ya !!!
- Sadece herkesin düşündükleri şeyin doğru olduğuna kabullenmelerini istiyorum.
Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Çok utanmıştım. Böylelikle herkesin dikkatini daha çok çekmeyi başarmıştık.
Arabaya vardığımızda öne oturmamı istedi. Yolun ilk dakikasında sessizce durduk. Elimde telefonla oyun oynuyodum ki ...
Telefonumu elimden alıp bir tuşa tıkladı ve telefonu kulağına götürdü.
- Aleyna Teyzecim. Nasılsınız iyi misiniz ?
- Saolun saolun ben de iyiyim.
- Hmm.
- Şey sizden bir şey istiyebilir miyim ?
- Kızınızı saat 9'a kadar bana emanet edebilir misiniz ?
- Saolun. Hiç merak etmeyin. Kızınız bana emanet. İyi akşamlar.
( Telefonu kapattı. )- Sen ne yapıyosun ya !!!
- Hiç sadece küçücük bir delilik yapıp seni kaçırıyorum.
Çok şaşırmıştım. Bu çocuk neyin kafasını yaşıyodu abiii ...
Birisi bana bunu açıklayabilir mi ???
Neyse ki gezme fikri hoşuma gitmeye başlamıştı bile :)'- Eee peki nereye gidiyoruz Kaan Bey.
- Bilmem hanfendi izin alma benden. Yer fikri senden.
- Tamam o zaman. Alışveriş Merkeziii.
- Bu kızları da hiç anlamıyorum ya ...
- Sus ya çok fazla konuşma UYUZ.
EĞLENCE BAŞLASINNN ...
Arkadaşlar bölümler kısa olabilir. Bu yüzden özür dilerim.
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.
İYİ OKUMALARRR ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ Tatlı Belam ♡
RomanceBir yandan Kaan, Bir yandan ise Burak, İkisi de üvey kardeş, Ayrıca ezeli düşmanlar, Hangisini seçmeliydim acaba ??? Seçtiğimde başıma büyük bir bela alacaktım. Ama ne yapabilirim ki. O benim ilk ve son aşkım olacaktı. Yani ... ♡ Tatlı Belam ♡