Küçük Hanım

110 6 20
                                    

İlk önce herkese iyi günler. Multide Burak var. Herkes onu çok yakında tanıyacak. Şimdiden hepinize bu bölümü açıp okumak istediğiniz için ve de okuduğunuz için teşekkürler. Herkese İYİ OKUMALAR ...

En sonunda alışveriş merkezine varmıştık. Enn sonunda diyorum. Farketmişsinizdir zaten. Çünkü alışveriş merkezine gelirken arabada bayağı sıkılmıştım.

Arabadan indik. Hava biraz soğuktu. Bu yüzden hızlıca alışveriş merkezinin kapısına gelmiştik.

İçeriye girer girmez , bir görevli :

- Hoşgeldiniz Kaan Bey.

- Hoş bulduk. Saolun.

Bu durumdan dolayı kendimi bayağı tuhaf hissetmiştim. Demek beni kendinin tanındığı bir alışveriş merkezine getirmişti ha. Bana :

- Nereye gitmek istiyorsun ilk önce ???

- Buraya geldiğimden beri hiç alışveriş yapmaya çıkmamıştım.

- Benim de bildiğim bi iki tane güzel olan mağaza var. Hadi gidelim.

- Tamam. Olur.

Çocukluğumdan beri alışveriş merkezlerinde yürüyen merdivenlere çok bayılıyorum. Bu yüzden de Kaan'a asansör yerine yürüyen merdivenlerle gitmeyi tercih ettiğimi söyledim.

~~~ KAAN ~~~

Kısa bir süre sonra mağazaya gelmiştik. İçeri girdiğimde bir sürü güzel elbise olduğunu farkettim.

Acaba hangi elbiseleri seçecekti ???

Rafları dolaşırken eline mini bir siyah elbise aldı. Tabii bu süre zarfı içinde de birer tane kırmızı ve uzun pembe elbiseyi eline aldı.

- Kabine girip deneyeceğim.

- Tamam. Tamam bekliyorum.

Birkaç dakika sonra dışarıya çıktı.

Aman Allah'ım ... Bu siyah rengi nasıl bir beyaza kavuşturma şekliydi. O sarı dalgalı saçları ve beyaz tonda olan teni ile birleşmiş bir düzen,bir bağ olmuştu.

~~~ HANDE ~~~

Bir süre bana öyle bakakalmıştı. Galiba elbise bana bayağı yakışmıştı. Ben hiçbir zaman öyle kendimin çokta güzel olduğunu savunan kızlardan değildim. Ve de olmamayı da planlıyordum. Tabii ki de kimseye burdan gönderme yapmıyordum ...

Seçtiğim kıyafetleri teker teker denedikten sonra kırmızı elbiseyi almamayı kararladım kendi kendime.

Kasaya doğru yöneldik. Kıyafetleri kasiyere uzattıktan sonra kasiyer tutarın 650 TL olduğunu söyledi. Parayı cüzdanımdan çıkardım. Tam kasiyere uzatıcaktım ki kasiyer bey (kesin çoğunuz kadın zannetmişti kasiyeri) tutarın ödendiğini söyledi.

Olan biteni şimdi çözmeye başlamıştım. Demek ki Kaan Bey ben kabinde üstümü değiştirirken kredi kartının numarasını kasaya vermiş bçvr buradan ödenmesini istemişti.

- Gerçekten hiç gerek yoktu. Ben halledebilirdim.

- Önemli değil KÜÇÜK HANIM.

Artık onun bu şaşırtmalarına ve süprizlerine kısa sürede alışmıştım. Ve de bir şey söyliyemeyip , karşı da çıkamıyordum.

Bana :

- Şimdi nereye gitmek istersin Tatlı Cadı ;)))

- Sinema olabilir mesela.

- Ama bak baştan söyliyeyim ben aşka gitmem. Uykum geliyo ya. O zaman.

- Tamam. Tamam aksiyon olabilir mi acaba << Uykucu Cüce >>

♡ Tatlı Belam ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin