AŞIK OLDUM GALİBA.

87 5 3
                                    

Kaan'ı ilk defa öyle görüyodum.

Hemen Burak'tan ayrıldım. Kaan'ın arkasından koşmaya başladım. Arkamdan bir ses " Hande ! " diye bağırdı. Ben ise arkama bakmadan Kaan'ı takip ettim.

Bir süre ilerlerken birden Kaan'ı göremedim. Parti alanından uzaklaşmıştım bayağı.

Kaş ile göz arasında kaybolmuştu Kaan. Nefes nefese kalmıştım. Bir bank buldum ve yaklaşık 5 dakika oturdum.

Hiç bilmediğim sokaklardan geçtim. Sonunda bir parka geldim.

~~~ KAAN ~~~

Hande'yi öyle görünce çok şaşırmıştım. Onunla çok zaman geçirmiştim. Beni kırmayacağına inanmaya başlamıştım.

Ben ona Burak ile vakit geçirmemesini söylemiştim. Fakat o ise onunla vakit geçirmek ne kelime dans bile ediyodu.

Ben bunu görünce ise elimdeki bardaklara daha fazla sahip çıkamayıp , yere düşürüverdim.

Onu daha öyle görmek istemediğimden koşarak alandan uzaklaşmaya başladım.

Ama gözkerimden gitmiyodu " onun vr Burak Bey'in dans etmesi ". Bir süre unutmaya çalıştım. Koşarken bir ara yoruldum.

Bu yüzden ilk gördüğüm yere girdim. Burası bir bardı. Sonradan farketmiştim. Bir masaya oturdum ve garsondan bir kadeh içki istedim. Sonra yanımda bir kız beliriverdi.

" Seni bulmak çok zordu. Ama değdi. "

Bu. Bu Simge idi. Olayı fazla kavrayamamıştım. Biraz oturduk. İçkimi bitirir bitirmez , çıktık.

Biraz yürüdük. O bi şeyler geveliyodu ağzında. Ama benim aklım hala ...

Sonra bir parka geldik. Simge birer kahve almış ve de bana getirmişti. Deniz kenarında bi banka oturduk.

Ben çok sarhoştum. Ne yaptığımı ve ne konuştuğumu ise bilmiyodum.

~~~ HANDE ~~~

Parka girer girmez etrafımda Kaan'ı arıyodum. Deniz kenarına doğru yaklaştım. Saat 10 civarlarında olduğundan etraflarda fazla kimsecikler yoktu.

Sonra gözüme bir bank ilişti. Bu bank parkın sonundaydı. Ona doğru ilerlemeye başladım. Ama bankta bir erkek ve yanında kız da vardı.

Gittikçe yaklaşmıştım. En sonunda bankın arkasına geldim. Bu galiba Kaan'dı. Ama yanındaki kız kimdi ?

Sonra bankın arkasından önüne doğru yaklaştım.

Kaan ve yanındaki ise Simge idi. Gözlerime inanamadım. Ben onları farkettim , ama onlar ise beni değil.

Simge , Kaan ' a gittikçe yaklaşıyodu. Ben daha durumu anlayamamışken ...

Birden Simge Kaan'ı öptü. Kaan ise donup kalmıştı. Onu terlememişti.

Ben ise içimden " Banane ya. O sadece benim arkadaşım. İsterse istediği kişiyle öpüşebilir. " bunları derken ortamdan yavaşça uzaklaşmaya başlamıştım ki ...

Beni farkettiler. Arkamı döndüm. Kaan ile göz göze geldim bir süre.

~~~ KAAN ~~~

Ne olduğunu anlıyamamıştım. Simge birden dudaklarıma yapışmıştı. Tam ileri itticektim ki ...
Hande. Hande de buradaydı. Onunla göz göze geldik.

Birden " Hande durum gördüğün gibi değil gerçekten. Ben. Ben istenedim bunu. " diyebildim. Aslında bunu deme ihtiyacını neden duyduğumu bilmiyodum ama ...

♡ Tatlı Belam ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin