✩★✩ Yılbaşı Partisi ✩★✩

91 6 2
                                    

Merhaba arkadaşlar. Uzun süre yazamadığımdan dolayı özür dilerim. Multide baş karakterimiz olan Hande'nin bölüm isminden de anlayacağınız gibi bir yılbaşı partisinde giydiği kıyafet var. Hepinize İyi Okumalar ...

Uyandığımda şok olmuştum. Hemen hızlıca yataktan kalktım. Kalkar kalkmaz lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Saçımı hızlıca taradım ve de dağınık bir topuz yaptım.

Okulda normalde ders 08.30'ta başlıyodu. Şuan galiba 3. dersin ortasındalar.

Ben bunları düşünürken çoktan dolaptan okul formalarımı alıp giymiştim. İyi ki de her zaman ki yaptığım gibi akşamdan çantamı hazırlamıştım. Sadece telefonumu da alıp odamdan çıktım.

Hızlıca merdivenlerden indim. Annemlere mutfağa küçük bir kağıda not bıraktım.

Not da " Anne ben okula geç kaldığımdan sizi uyandırmak istemedim. Sizi okul çıkışı telefondan ararım.

Bu notu yazdıktan sonra hızla kapıya doğru gittim. Notu da yazarken bir taksi çağırmıştım. Hemen ayağıma botlarımı geçirdim. Hemen montumu da giyip kapıyı açtım.

OH MY GOT
YA DA
GOT MY OH

Gözlerime inanamamıştım.

KAR YAĞIYORRR ...

Aceleden hiç bir şeyi bile farketmemişim. Kapının önünde belki de beni 10 dakikadan beri bekleyen bir taksi duruyodu.

Hızlıca kapıyı da kitleyip , taksiye yöneldim. " Ateş Koleji'ne bırakır mısınız ? "
Dediğimde taksi şoförü de kafasını sallayıp arabayı çalıştırdı.

Ben de elime telefonumu aldım. Saat 10.53' tü. Hayatım da galiba ilk defa bu kadar hızlı şekilde hazırlanmıştım. Tam 17 dakika.

Şansıma fazla trafik yoktu nedense. Yaklaşık on dakika sonra okula gelmiştim. Taksiciye borcumu ödedim. Kapıyı açıp dışarı çıktım. Sonra da anlıyamadan kapıyı fazla hızlıca yani şiddetlice çarpıp okula doğru koşmaya başladım. Adam kesin arkamdan küfürleri saymıştır.

Bazıları kar topu yapıp birbirlerine atıyolardı. Bazıları ise kardan adam yapma heyecanındalardı. Hızlıca okul kapısından içeri girdim. Bizim sınıf 2. kattaydı. Herkesden de belli olduğuna göre tenneffüs olmuştu.

Sınıf kapısını açıp içeri girdim. Melisa ve Yiğit bağdaş kurmuş oturuyorlardı. Hemen sırama çantamı koyup yanlarına gittim. Nefes nefese kalmıştım. Melisa :

- Nerdesin kızım sen ???

- Ya uzun hikaye sonra anlatırım. Zaten nasıl kalktığımı ve buraya nasıl geldiğimi bir ben ve bir Allah biliyo.

Biz bunları konuşa dururken nöbetçi bir öğrenci sınıfa :

- Herkes konferans salonunda toplanacakmış.

Biz de bunu duyar duymaz seri adımlarla merdivenlerden indik. Salon bodrum kattaydı.

Geldiğimizde ön sıralara oturup,müdür beyin buraya teşvik etmesini beklemeye başladık.

Yaklaşık beş on dakika bittikten sonra en sonunda müdür bey huzuruna buyurmuştu.

" Çocuklar,
Hepinizin de bildiği gibi bugün 31 Aralık. Yani yılbaşı."

Diye konuşmaya başlamıştı. Allah'ım ben nasıl unutmuştum bugünün yılbaşı olduğunu.

Müdür Bey konuşmaya hızlıca drvam etti :

- Çocuklar ,
Bu yüzden bu günün şerefine , bu akşam isteyenler için bir YILBAŞI PARTİSİ ayarladık.

Bunları duyan bütin lise 3 ler çığlık atmaya ve gülüşmeye başladılar. Benim de gözüm Kaan'ı arıyodu. Geldim geleli görmemiştim onu. Tam etrafımda gözlerim onu ararken göz göze geldik.

♡ Tatlı Belam ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin