İyi Ki Varsın.

149 7 9
                                    

Multi de başrolümüz de olan Hande var. Zaten kısa sürede Hande'yi herkes tanıdı ve de tanıyacak. Bölümleri yazmaya vakit bulamıyorum. Eğer bölümlerde istekleriniz olan olaylar varsa yorumlarda bunu benim ile paylaşabirsiniz. Tabii ki okuma sayısı artarsa eğer ve ben buna çok umutluyum, yazmaya daha çok çaba sarfedicem. İYİ OKUMALAR ...

Bunu o mu yapmıştı ???
Bir ara duyduklarıma inanamamıştım tabii ki de serseri ve de psikopat bir tipi vardı. Ama bunu ondan hiç beklememiştim. O ve çetesi ...

Yiğit'in çektiklerini düşünmeye başladığımda birden ona sarılma hissi duydum. Nedense ona çok ısınmıştım. Ve de ilerleyecek zamanlarda da beni koruyacak ve kollayacak kankaya da çoktan sahip olmuştum.

Hislerime engel olamayıp ona sarılıverdim. O da ters tepki vermeyince mutlu olmuştum. Kulağıma " İyi ki Varsın " diye fısıldadığında benim de gözlerim dolmuştu zaten normal yaşanımtımda da çok duygusal bir özelliğe sahip insandım.

Zil çalmıştı. Yiğit ile beraber hızlı adımlarla sınıfa gidiyorduk. Sınıfa girer girmez sıramın yanına gidip Kaan'a döndüm. Ve ona " Senin bu çocukla ne derdin var söyle de bilelim Kaan Efendi " diye çıkıştım. O ne dediğimi anladığı an da aniden ayağa kalktı. Birden elini havaya kaldırmıştı ki aynen onun gibi olan serseri arkadaşları onu engelledi. Ben de bu duruma sinirlenerek tam bağıracakken öğretmen içeriye girdi. 

Bizi ayırıp müdürün yanına yolladı. Bu odaya ikinci gelişimdi. İlki okula kayıt yaptırırken ikincisini zaten görüyor ve de biliyorsunuz. Müdür ilkönce Kaan'a anlattırdı konuyu. Çok şaşırmıştım çünkü Kaan müdüre kendisinin suçlu ve haksız olduğunu söyledi. Resmen ağzım açık kalmıştı.

Bütün bu yaşanan kötü olayları onun yaptığını Yiğit söyleyince de şaşırmıştım. Ve yine beni şaşkınlığa uğratmıştı. Hoca beni de dinledikten sonra uyarı aldık ve sınıfımıza geri döndük. Hoca bu olaydan ötürü birbirimize daha çok fazla girişmememiz için bizi ayırmışto. Ben Melisa'nın yanına o ise adını daha yeni öğrendiğim adı Selim olan çocuğun yanına oturmuştu.

  Ders yine çok ama çok sıkıcı geçmişti. Zil çalar çalmaz ben , Melisa ve Yiğit kantine inmiştik. Öğlen teneffüsleri çok hoşuma gidiyodu. Çünkü uzun ve de oldukça eğlenceliydi. Bir sandviç ile çilekli soda almıştım. Masalardan birine oturmuştuk. Birbirimize espriler yapıyoduk. Tabii ki de ben çok espriütel bir insanım. Bu ne demek derseniz çok espri yapan işte neyse siz anladınız ...

Zil çok çabuk çalmıştı. Sınıfa gelmeden hocalardan dersin boş olduğunu öğrendik. Ben Yiğit ve Melisa'ya dışarı çıkmalarını benim sınıftan birşey alacağımk söyledim. Telefonumu sınıfta unutmuştum. Serice sınıfa geldim.

Kapıyı açtığımda içerisi bomboş duruyordu. Demek ki dersin boş olduğunu duyan herkes hemen dışarıya çıkmışlardı. Telefonumu çantadan alınca tam kapıya yönelicektim ki bir ses " Özür dilerim. Senden ve Yiğit'ten özür dilerim. "

Bu ses Kaan'a aitti. O sınıftamıydı ya. Ben boş zannetmiştim sınıfı. Ben de bu lafın üstüne dayanamayarak gittim yanına ve " Niye kendini savunmadın da bizi savundun ??? " diye bir soru yönelttim ona.

O ise süper bir cevap vermişti benim lafımın üstüne. " Evet çok serseri ve kötü bir çetenin başı olabilirim. Ama işin içinde adalet ve hak bulunuyorsa bu terimleri çiğneyemem.

Ben ve o bu lafın ardından bir süre bakıştık. O bana çok değişmiş gibi gelmişti. Acaba onu bir an da ne bu kadar değiştirmişti. Merakımdan çatlayacak gibi olmuştum. Ama bunu sormamalıydım. Çok sinir olduğum , büyüklerin bir söylentisi vardır " Fazla merak iyi değildir. "

İşte sınıfta öyle birkaç kez konuşmuştuk. Aklıma birden Melisa ve Yiğit gelmişti. Onlara geleceğimi söylemiştim. Ama yaklaşık 10 dakika olmasına rağmen ben bunu unutmuştum. Kaan'a gideceğimi söyleyerek sınıftan çıktım. Koşa koşa bahçeye geldim.

Yiğit ile Melisa bankta oturup sohbet ediyorlardı. Yanlarına gittiğimde

- Nerdesin ???

- Burdayım görmüyor musun ???

- Hande çabuk ortamı terket :)))

Demiştim size ben çok ama çok ESPRİÜTELİMDİR...

Kendimi bir sarsılmayla yerde bulmuştum.

- Ahhh !!!

Arkadaşlar umarım ki bu bölüm de hoşunuza gitmiştir. Beğenive yorularınızı ds bekliyorum. Bu bölüm biraz kısaydı ama az vaktim vardı o yüzden fazla yazamıyorum. Neyse hepinize;

İYİ GÜNLERRR ...
VE
İYİ OKUMALARRR ...

♡ Tatlı Belam ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin