Джънгкук обичаше да излиза навън. Можеше да се каже, че никога не оставаше вкъщи в петък вечер, особено сам. Беше като малко дете, което се нуждаеше от известно количество наказание, както смяташе и неговият учител Джимин. Двамата имаха ''малки'' закачки в последно време и правилото, че учител не може да бъде с ученик не беше от голямо значение при тях или поне не го вземаха като нещо сериозно. По- големият използваше всеки удобен момент, за да накаже малкия. Не че правеше нещо лошо. Просто Джимин казваше, че той го привлича. Изпитваше неутолимото желание да го има. Дори и в момента. Сексапилният учител се беше подпрял на билярдната маса и наблюдаваше как момчето се готвеше да удари бялата топка. Билярдната щека се движеше плавно по пръстите му, което допълнително го побъркваше. Наблюдаваше с голямо любопитство всяко едно от непредсказуемите му движения, като от време на време се спираше за допълнителен оглед над дупето му, което в момента изпъкваше назад, заради позата, която бе заел. Хапеше бавно и силно устните си, като едва се сдържаше да не разкъса дрехите на хлапето, за което жадуваше. Знаеше, че скоро няма да може да седи на краката си спокойно, ако веднага не задоволи нуждите си поне малко. Застана зад момчето и допря мъжеството си на дупето му. Кук дори и не помръдна, а само настръхна. Учителят му обичаше, когато той е послушен. Можеше да прави това, което си поиска с него. Спусна ръцете си и ги сложи върху неговите, като се притисна в тялото му. Момчето падаше бавно напред, като се дупеше все повече и повече на Джимин, докато накрая не се излегна на билярдната масата. Остана там, а ръцете му бяха преместени бавно зад гърба, където бяха и завързани с вратовръзката на Джимин.
- Отново ли?- попита момчето, докато усещаше, как мъжеството на сексапилния учител се отърква в нежното му дупе.
- Да. Нали се разбрахме? Искам те всеки ден по няколко пъти. А и на теб ти харесва да ме усещаш в теб. Сега искам да мълчиш и само стоновете да се леят от устните ти.- усмихна се доволен от себе си, че за пореден път ще има възможността да го види гол пред себе си. Джимин плъзна ръцете си по бедрата на Кук, докато не стигна до колана му. Разкопча го и с един размах смъкна дънките на момчето, заедно с боксерките му. Погледна към невероятната гледка пред себе си и усмивката му стана още по- мазна. Набързо свали и своите дрехи, като ги метна до другите. Приближи се отново и клекна зад момчето. Сложи ръцете си на дупето му, като известно време започна да слага леки плесници върху него, само за да види как се движи. След това раздалечи двете блузки, като ги стисна силно. Облиза устните си и се наведе малко. Започна да си играе, правейки леки кръгове около отвора на момчето с езиче, чувайки леките стонове на детето пред себе си. След известно време, когато му стана скучно, реши да премине малко по- нататък, към по- забавната част. Изправи се и взе билярдната щека, която бе елегантно поставена на масата до момчето. Започна да минава с едната си ръка от едната страна на щеката, след което постави този край на дупето на Кук. Без да го предупреди, започна бавно да вкарва пръчката навътре. След като реши, че дължината е достатъчна, започна да прави движения в него, като постепенно забързваше. Джънгкук не спираше да стене силно, като от време на време произнасяше и името на своя учител, което го възбуждаше повече.
Малкото момче не мърдаше изобщо. Наслаждаваше се на момента, докато учителят му седеше зад него и му доставяше това удоволствие. Както обикновено, Джимин искаше да зарадва и себе си, затова не можеше вечно да забавлява Кук с щеката. Изправи се и остави пръчката на билярдната маса. Погледна към ученика си и се усмихна. Докосна брадичката му и го накара да го погледне, като внимателно я повдигна нагоре. Доближи устните си до него и нежно сля устните си с неговите, правейки целувката все по- страстна и груба. Отдели се и се върна зад него. Раздалечи краката му, хвана таза му и съвсем леко го издърпа още малко към себе си. Джимин хвана члена си и го допря до входа на Кук, като се отъркваше в него. Бавно го вкара в нежното тяло на момчето и започна да се движи бързо, като не спираше да забързва темпото си. Остави едната си ръка на таза му, като с нея си помагаше с движенията. Другата си ръка спусна по тялото му и хвана члена на Джънгкук, като започна да я движи по него, за да има по- голямо удоволствие за малкия. Момчето се бе излегнало плътно на масата и стенеше силно. Наслаждаваше се, докато от време на време прехапваше устните си. Беше свикнал с това отношение, а и вътрешно умираше за това. Скоро завършваше и можеше да бъде с учителя си, когато си поиска. Обещаха си да живеят заедно след завършването. Естествено до тогава можеха да правят единствено това. Джимин беше забързал колкото се можеше повече. Направи няколко силни тласъка в Кук, след което усети течността на момчето по ръката си и своята надълбоко в него. Извади члена си и с една ръка хвана гърлото на момчето, като го дръпна внимателно към себе си. Целуна го по бузата, след което се наведе и вдигна дънките му. Облече Кук, както и себе си, след което го обърна към себе си и го целуна по устните. Погледна го в очите и му се усмихна доволно.
- Браво, Кук. Добре се справи и днес. Какво ще кажеш да отидем у нас и да ми сготвиш нещо? Може да е забавно. - Джимин се засмя леко и прегърна момчето си силно.
- Добре. Ще ме накажеш и там, нали?
- Да. Няма как да пропусна това.
Засмяха се леко и Джимин дръпна Кук към себе си. Сложи едната си ръка около кръста му, като се запътиха към къщата им.
Следва нова част.
YOU ARE READING
*Let me be your teacher* (Jikook-One Shots)
RastgeleГлавни герои: Джимин и Джънгкук ( БТС) Поддържащи герои: - Годишно ограничение: 18+ Дали може един учител да си преподаде правилно урока? Да. Само че не е обикновен урок. Трябва много усилия, издръжливост и.... Перверзност.