Medyada doğayla deniz var doğanın dans ederken denizi kendine çekmesi ;-)
Bisiklet olan eğlenceli yerlerde bu şarkıyı açarsanız okurken bile yüzünüze bir gülümseme yayılır yani benim yazarken o gülümseme vardı umarım sizinde olur .....
Sahneye çıktığında herkez pür dikkat onu izlemeye başladı. Arkadaki müzisyenlerle birşey konuştu ve mikrofonu eline aldı.
Duyduğum sesle şaşırmıştım çünkü şuan sahneye çıkmış aşk şarkısı söylüyordu.Neyleyim doğan günü
Neyleyim sensiz gülü
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezkiŞarkıyı söylerken bana bakması herkezin kafasının bana bakmasına neden oldu.
Damla koluma hafifçe vurdu ve sırıttarak bana bakmaya başladı.
Ona dil çıkarttım ve tekrar denize döndüm.Sevda bahçesinde
Kurutulmuş bir gül idim
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendimVazgeç gönül
Vazgeç sesini duyan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndünVazgeç gönül
Vazgeç seni anlayan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndünNeyleyim doğan günü
Neyleyim sensiz gülü
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezkiSevda bahçesinde
Kurutulmuş bir gül idim
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendimVazgeç gönül
Vazgeç sesini duyan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndünVazgeç gönül
Vazgeç seni anlayan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndünSaat dokuza geldiğinde hala barda sıkıntıdan patlar bir şekilde oturuyorduk. Damlanın telefonu çalmaya başladığında hepimiz ona bakmaya başladık. Telefonu cevaplayıp masadan uzaklaştı. İki dk içinde geldiğinde hepimize tek tek baktı ve " yağmur aradı parti varmış bizde gidelim mi " dediğinde onurla deniz olumsuz anlamda kafalarını sallayınca,damla "demokrasi" dedi ve "partiye gitmek isteyen diye elini kaldırdığında gülerek elimi kaldırdım. "istemeyenler" dediğinde denizle onur kaldırdı. "tamam o zaman bir oyun oynayalım kazanan 2 günlük köle olsun" dediğimde onurla deniz sırıtmaya başladı ve ikiside aynı anda kabul dediler. Ne oynayacağımızı düşünürken damla konuşmaya başladı.
"just dance down oynayalım"Ben el çırpıp tamam dediğimde denizle onurda kabul etti. Ama bilmiyorlardı ben çok iyi dans ederim. Just dance downun önüne geçtim ve rast gele bir dansçı açtığımda kıvrak hareketlerle dans etmeye başladım. Oyunu yüzde yüz bitirdiğimde damlada sıraydı. Damla yüzde doksan yaptığında sıra onura geçmişti o ise yavaş bir şarkı seçtiği halde rezalet oynuyordu. Ve oyunu yüzde 78le bitirdiğinde damlayla gülmeye başladık. Damla kazanmıştı ve onur damlanın iki günlük kölesiydi. Denzi oynamaya başladığında bir an yüzde yüz yapacağını sandım ama yüzde doksan dokuz yaptığında damlayla çak yapıp popolarımızı birbirine vurduk ve gülmeye başladığımızda onurla deniz aynı anda gözlerini devirdi. Peşimize takılın köleler dediğimizde gözlerini kısarak bize baktılar. Omuz silktim ve denizin arabasına doğru ilerledik. Damla onurun yanına oturunca bende mecburen ön koltuğa denizin yanına geçmek zorunda kaldım. Denizi sinir etmek için "köle arabanın üstünü aç" dediğimde kaşlarını çatarak bana baktı ve arabanın üstünün açılması için siyah bir düvmeye bastı radyodan kesa tik toku açtığımda damlayla ayağa kalktık ve bağrarak şarkıyı söylemeye başladık. Onurla deniz en sonunda ikimizede bağırdıklarında sabırlarını zorlamayıp oturduk. Partiye vardığımızda direkt yanımıza kızıl saçlı tatlı bir kız geldi. Damlayla azıcık konuştuktan sonra keyfinize bakın deyip arkadaşlarının yanına gitti. Damlayla barmen taburelerine oturunca denizle onurda yanımıza oturdu.
Şuan içtiğim beşinci içkiydi deniz elimden almaya çalışınca "sakin kovboy eğlenmeye geldim ve içmeden rahatça eğlenemem." dediğimde kadehi geri verdi ve sol eliyle saçlarını dağıttı. Hareketli bir şarkı çalmaya başladığında içkinin etkisiyle denizi t-şörtünden çekiştirerek dan pistine götürdüm ve ellerimi boynuna sarıp kulağına "benimle dans et köle " diye fısıldadığımda önünde kıvırtarak dans etmeye başladım bir anda t-şörtünden tutup onu kendime yapıştırdım ve gözlerinin içine bakmaya başladım. Şarkı bittiğinde tekrar damlaların yanına gittik. Bir süre sonra Damlayla sıkıldığımızda havuzun arkasındaki bahçeye çıktık. İki tane bisikletin gözümüze çarpmasıyla damlayla birbirimize bakıp sırıttık. Denizle onurda sonunda yanımıza geldiklerinde onlara ileriyi gösyerdik. Anlamadıklarını anlayınca onlara kısaca özet geçtim . Onaylamasalarda zorundalardı bisikletleri aynı izzaya koyduk ve deniz bir bisiklete onur bir bisiklete bindiğinde içkinin verdiği rahatlıkla denizin arkasına bindim. Damlaya baktığımda onurun arkasında yerini almıştı. Bir ... İki... Üç dediğimde ikiside hızla sürmeye başladılar. Damlayla ayağa kalktık ve çığlık atıp onların gözlerini kapadığımızda şok yaşasalarda hemen açtığımızda rahat bir nefes aldılar.
Damlanın çığlık atıp düşmesiyle deniz ani fren yaptığında bizde düşmüştük. Denizle kalkıp damlanın yanına koştuğumuzda yerde kahkahalar atıyordu. Onunla beraber bende gülmeye başladığımda deniz kaşlarını çatarak "yeter bu kadar şamata" dediğinde. Evdeydik ofladık pufladık sonra aklıma gelenleri damlaya anlattım. Sırıtarak üst kata odama çıktık. BenSiyah dar mini bir elbise giydiğimde benim dolabımdan deri tayt ve siyah yarım bluz giydiğinde kırmızı bir ruj sürdü ve yatağıma oturup beni izlemeye başladı. Ben ise siyah ruj siyah göz makyajı yaptığımda ikimizde rakçılara benziyorduk. Damlayla onurun odasına girdiğimizde elektro gitarlarını sıralamıştı kırmızıyı ben aldığımda siyahı da damla aldı. Gitarları benim odamdaki fişe taktık ve çalmaya başladığımızda onurla deniz odama bildiğin daldılar bağırarak şarkı söylerken onurlar bize bağrınsada onları duymamazlıktan geldik. Şarkının sonunda ben gitarı bıraktığımda damla gitarı yere vurarak parçalara ayırdığında gözlerimizi büyüterek ona baktık . Ben kahkahalara boğulurken onurun ağzından acı feryatlar kopuyordu. "Artık bu kadar yeter " dediğinde "öylemi" dedim ve yatağın üstüne çıkıp "hadi yakala" dediğimde gòzlerini devirdi ve "çocuklaşma" ona dil çıkardım ve arkanı dön köle dediğimde oflayarak arkasını döndü. Bir zıplayışta omuzlarına çıktığımda gerçekten içmekten sapıttığımı anladım. "beni evde gezdir köle" dediğimde sakin bir şekilde peki dediğinde banyoya girmesiyle suyu açıp beni duşa kabine kapatması bir oldu. Duşa kabinin kapaklarını sıkıca tutmasıyla dışarı çıkamadım ve soğuk su bedenime işledi. Yere çòküp ağlamaya başladığımda "acını saçma şeyler yaparak bastıramassın" dedi ve duşa kabinin kapaklarını açıp suyu kapattı. Ardından askıdan havlu alıp bedenime sardı ve beni kucağına aldı. Odama götürdüğünde "güzelce bir duş al ve kendine gel küçük cadı " dedi ve odamdan çıkıp gitti bende ıslak çamaşırlarımdan kurtulup kısa bir duş aldım siyah iç çamaşırlarımı giydim ve barbieli yarım bol t-şörtümle pofuduklu gecelik altımı giydim ve aşağı indim. Denizin Koltukta uyuduğunu görünce üstünü pikeyle örttüm ve odama çıkıp yatağımda rahat bir uyku çektim.
Umarım beğenmişsinizdir uzun yazmaya çalıştım. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SEN
RomanceAnahtarı kapıya soktum ve çevirdim, kapının yanındaki ışığa bastım tam odama çıkacaktım ki kolumdan birinin tutup çekmesiyle arkamı döndüm, karşımda onu görünce afallamıştım. Gözümde biriken bir damla yaş ayaklarıma düştüğünde elimin tersiyle gözler...