Arkadaşlar yb biraz geç geldi üzgünüm sizi seviyorum...
Medyada onur <3Dans etmeye başladığımızda ellerimden utanmıştım çünkü her seferinde küçüklüğümden beri fazla terlerim vücudumu bir şekilde engelleye bilsemde ellerimi engellemeyi başaramadım. Rahatsız olmuştum o ise diğer beni kıran insanlar gibi ne ellerini silmiş nede gülmüştü aksine ciddiyetle suratıma bakıyordu. Gözlerimi kaçırdım ve "ben şey özür dilerim " dedim ve ellerinden kurtulup lavaboya girdim ve ellerimi sabunla yıkadım. Nefret ediyorum. Her seferinde küçük düşmekten. Derin bir nefes aldım ve lavobodan çıktım ve etrafa bakındım. Onur deniz ve damla bir masada oturmuş konuşuyorlardı. Yanlarına gittiğimde deniz bir saniye bile bakışlarını üzerimden ayırmadı sanki oturduğum yerde bir şey batıyormuş gibi rahatsızım. Onurla deniz izin istediler ve dışarıda sigara içmeye gittiler. Damla direkt yanıma yaklaştı ve sırıtarak "abimle aranda bir §ey mi var canım" "oha yava§ arkadaşı geçtim karşılaşmıyoruz bile ne sevgilisi?" dedim oda tebessüm etti ve daha çok koluma yapıştı ve "inan bana abim için ölebilecek kızlar tanıyorum. " tam itiraz edicektim susturdu ve sözüne devam etti "bak abim diye övünmüyorum ama yakışıklı ve sende güzelsin olursunuz." "bak tamam abin yakışıklı hatta bayağı ama ben ona o gözle bakmıyorum" o sırada onurlar geldiğinde onur "kalkalım mı ?" olur deyip kalktım ama onur mahçup bir tavır takındı ve "biz damlayla saile gidicektik " kaşlarım çatmıştı biz onurla kardeş gibiyken nasıl olduda zaman geçiremez olmuştuk ve bu beni kaçıncı satışı "tamam onur sorun yok sen sevgilinle gez ben barı hallederim hatta eve gelme ve benimle bidaha konuşma " hızla çıkışa doğru yürümeye başlamıştım. Siz şimdi abartıyorsun falan diyeceksiniz ama öyle olmuyor her dakikanızı beraber geçirdiğiniz insan
araya mesafe koyunca insanın sinirleri bozuluyor ve gözleri sulanıyor. Birinin kolumu tutmasıyla arkamı döndüğümde deniz ile burun buruna geldik. "Ne var " "seni ben bırakiyim gece gece başına bir şey gelmesin" "sen beni ne ara düşünür oldun sòylesene" burnumu çektim ve devam ettim o ise ifadesizce beni izliyordu. "söylesene yılanlara fobim olduğu halde üstüme koyarken ,ben ağlarken düşünmedim şimdimi düşünüyorsun." bileğimdeki elini sertçe çektim ve tekrar gidiyordum ki belimdeki elle birlikte havalanmamla çığlık attım tabiki bu kişi deniz idi. Beni arabaya bindirdiğinde sinirle cama döndüm o ise ifadesis yüzünü takındı. Sıkılıp ona döndüm ve "neden hep ifadesiz bir suratın var " "duygularımı göstermeyi sevmem bu güçsüzlüktür" dediğinde dediği §eyi saçma buldum ve "ben seni gülerken daha çok seviyorum ve bu nemrut yüzünü görmek istemiyorum." dediğime ben bile şaşırmıştım. Sırıttı ve ònüne döndü ben ise cama döndüm.Sonunda eve geldiğimde arabadan indim ve anahtarla kapıyı açıp eve girdiğimde onuru gòrmeyi beklemiyordum kafasını ellerinin arasına almış düşünüyordu . Ben ise anahtarı sesli bir şekilde bırakım ve tam odama çıkacaktım ki kolumu tuttu ve "güzelim yapma bölye" kolunu ittim be odama girip kapıyı kilitledim. Saçımı çözdüm ve pijamalarımı giydim. Telefonumu elime aldım ve yatağın içine girip satimi kurdum . Ve uykuya teslim oldum.
########################
Yüksek müzik sesiyle birlikte yataktan sıçradım kim bu dingil yaa sabah sabah yataktan kalktım ve lavoboya gidip yüzüme bir kaç kez su çarptım ve dolabımın önüne geçip siyah bir tayt üstüme ise angıl burdslü t-sörtümü geçirdim ve ayağıma sporlarımı geçirip aşağı indim onur böğürerek ve tepinerek şarkı söylüyordu. Telefonumu çıkardım ve onu videyoya çekmeye başladım. Sonunda beni fark ettiğinde. Üzerime doğru gelmeye başlayınca tabana kuvvet yardırdım ama merdivenlerde yere yapışmamla ayağım,ayağım diyebağırmaya başladım. Beni kucağına aldı ve içeri koltuğa oturttu. Yüzünde mahçup bir tavır vardı. Ona dönüp "bana dondurma getirirsen seni affedebilirim" gülerek mutfağa yöneldi. Ben size söylemedim dimi ayağım acımıyor bu bir intikam. Onur okulda popidir bu videosunu youtube faceboo ta paylaşacağım tabiki. Hemen facebook ta paylaşıp youtubede de paylaştım ve intikamımı almış olmanın rahatlığıyla gülümsedim. Ayağa kalktım ve cheerlideri açıp zıplayarak oymamaya başladım.
Onur geldiğinde ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. "bana bakma canım youtubeye bak " deyip ona öpücük gönderdiğimde anlamış olacak ki telefonunu çıkarttı veKaşları çatıldı. Bana doğru koşunca koltuğun arkasına kaştım ama beni koltuğa yatırıp gıdıklamaya başladı. Kahkahalarımın arasında zar zor ya-pp -mua diyebildim bildiğin ağzımdan yapmua çıktı. Mua nedir ya. Sonunda oda yoruldu da bıraktı. "hadi be güzelim barışalım artık." gülerek omzuna vurduğumda beni kendine çekip sarıldı. "tamam yaaa kırdın kemiklerimi" diye mızmızlandığımda saçlarımı karıştırdı ve ayağa kalktı. "geliyormusun fıstık" "ben bu gün evdeyim onurcuk" kafa salladı ve gitti. Mutfağa girdiğimde dolapları karıştırdım ve bir tepsiye bir sürü abur cubur koydum. Tam koltuğa oturmuş filmimi izliyordum ki kapı lanet olası kapı çalar. Kapıyı açtığımda denizi beklemiyordum. Kenara çekildim ve geçmesine izin verdim. İçeri geçti ve etrafa bakındı. "onur yok mu doğa" "otur ben ararım" dedim ve mutfağa yöneldim. Aman tanrım çok yakışıklı olmuş. Hayır değil hep damla sokuyor bunları aklıma. Kafamdan o düşünceleri kovup denize kahve yaptım ve onuru aradım ikinci çalışta açtı.
Alo onur
&&&
Onur deniz seni soruyor.
&&&
Tamam söylerim.
Telefonu kapattım ve kahveleri alıp denizin yanına oturdum ve bir kahveyi ona uzattım. Teşekkür etti ve kahvesinden azıcık içip bana döndü kafamı salladım ve "onur gelemiyormuş 2 saat sonra deniz bara gelsin dedi " kafasını salladı ve "bu tepsidekilerin hepsini sen mi yiyecektin gerçekten" tepsiyi kucağıma aldım ve bitter çikolatamı alıp açtım ve ona uzattım. Isırdığında filmi başlatıp tepsiyi kucağına koydum ve yarım çukolatamı yemeye başladım. Filme dalmışken kafama fındık atılmasıyla denize döndüm. O ise sırıtarak bana bakıyordu. "bunu sen istedin" dedim ve üstüne atladım. Şaşkın bakışlarla bana bakarken saçlarını çekmeye başladım. O ise resmen kükredi. Ve ellerimi tuttu ve beni kucağına aldı bir yandanda sırıtmayı ihmal etmiyordu tabi. Allahım gene napıcak bu manda bana ???
Arkadaşlar yazım yanlışlarım olursa kusura bakmayın ###
Çünkü kontrol edemedim <3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SEN
RomanceAnahtarı kapıya soktum ve çevirdim, kapının yanındaki ışığa bastım tam odama çıkacaktım ki kolumdan birinin tutup çekmesiyle arkamı döndüm, karşımda onu görünce afallamıştım. Gözümde biriken bir damla yaş ayaklarıma düştüğünde elimin tersiyle gözler...