BÖLÜM 2:PLAN

46 3 2
                                    

Multide karakterler var.

Yaman'ın fikrini oy birliği ile kabul ettik.Bu akşam okula gidip öğretmenler odasındaki dolabın içindeki kağıtları değiştirecektik.Evi okula en yakın olan Boralar olduğu için onlara gitmeye karar verdik.Ben Yankı ile gidiyordum.Diğerleri de aralarında halletmişlerdi.Aslında ben araba kullanmayı çok seviyorum fakat direksiyona geçince kendimi kaybedip çok hızlı kullanıyordum.Bu yüzden bizim erkeklerde kullanmama izin vermiyordu.Diğer kızlarda zaten öyle bir heves yoktu.Onlar bizim şöförlerle mutluydular.Boralara ilk biz gelmiştik.

Hepimizin karnı aç olduğu için biz kızlar direk mutfağa geçtik.Ne yapacağımızı düşündükten sonra makarna ve üzerine sos yapacaktık.Ben özel sosumdan yapacaktım.Bütün her şey hazır oluncaya kadar 1 saat oyalanmıştık.Yemeklerimizi yedikten sonra saat daha erken olduğu için sessiz sinema oynamaya karar verdik.Kızlara erkekler olarak oynadık ve her zamanki gibi biz kızlar kazandık.Hepimiz yorulunca Ahsen bize su getirmeye gitti.

Ahsen'de bu aralar bir şeyler vardı.Ama hala çözemedim.Kesin bizden habersiz yine sevgili yapmıştı.Sanki biz hiç öğrenemeyecegiz.Herkes sularını içtikten sonra Ahsen'le beraber bardakları mutfağa götürdük.Bu arada onu sıkıştırdım."Ahsen iyi misin?".Ahsen ilk önce bir şaşırdı.Tabi böyle bir soru beklemiyordu."E-evet iyiyim noldu ki?"Aha! Kekeledi. "Kekelediğine göre bir şey var söyle işte.Sanki gidip hemen içeridekilere yetiştiricem.""Tamam söylüyorum ama çığlık atmak falan yok tamam mı?" dediğinde hemen kafamı salladım."Bizim okuldaki popüler olan Ateş'le çıkıyorum." dedi bir anda.Hala kafamın içinde dedikleri dönüyordu.Ateş , ben , çıkıyorum."Tamam anladım."Biraz durduktan sonra jeton düştü."Ne?!!!" diye çığlık attım.Ahsen hemen ağzımı kapattı."Nasıl oldu?Ne ara? Ne zaman? Bunların cevaplarını hemen şu an şu dakika istiyorum Ahsen Hanım." dediğimin üzerine derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı."Geçen hafta siz kafeye gittiğiniz zaman ben kütüphanede nöbetçiydim ya işte o zaman gelip teklif etti bende tabiki de kabul ettim." dedi.Ve ben bunu 1 haftadır anlayamamıştım.Bravo bana gerçekten."Tamam hadi içeri gidelim." dediğimde salona geçtik.Tabi ben rahat durmadım.Oturduğum an bağırarak"Ahsen'le Ateş çıkıyormuş" dediğimde hepsi ağzı açık bana bakıyorlardı.Bunlar da bendendi.Bunların da jetonları köşeli herhalde.Biraz bekledikten sonra hepsi "Ne ??!!" diye bağırdı.Bende onların bu hallerine kahkaha atarak güldüm.Onlara her şeyi anlattıktan sonra saate baktım zaman gelmişti.

Hepimiz arabalara doluşup okula doğru sürmeye başladık.Okula gelince Bora kapıdaki güvenliği oyalıyordu bizde bu sırada hemen kapının ordan okulun bahçesine sıvıştık.Hiç vakit kaybetmeden direk öğretmenler odasına yürüdük.Odaya girip sınav kağıtlarını çıkardık. Hemen boş sınav kağıdı alarak cevap anahtarından kağıtlara geçirdik. Bora'nın kağıdını da Yaman doldurmuştu.Yazıları birbirlerine çok
benziyordu.Kağıtlar bitince eskileriyle yer değiştirdik.Diğer kağıtlarıda yanımıza alıp ordan çıktık. Bora hala bekçiyle sohbet ediyor.Biz çıkınca o da sohbeti sonlandırıp yanımıza geldi.Bu işten de kurtulmuştuk.Artık eve gidip güzel bir uyku çekmek istiyordum.Yankı bizi eve bırakıp dönmüştü.Şu an tek hayalim sıcacık yatağımdı.

ÇÜRÜK AŞKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin