-Bine deci totul a inceput in seara in care a murit Albert.Eram pur si simplu distrusa iar gandul ca nu o sa-l mai vad nu-mi dadea pace.L-am visat 3 zile la rand si vroia sa imi spuna ceva dare nu imi dadeam seama ce. Dimineata urmatoare am gasit in camera lui o carte de-a mea cu un bilet in ea in care era desenata o cabana in padure si un nume "Georgia Lamer". Cabana aceea stiam ca o mai vazusem dar nu imi aminteam drumul spre ea asa ca nu am plecat sa o caut.Noaptea urmatoare am visat cum el imi arata drumul spre cabana. Bineinteles ca a doua zi am mers pe drumul visat.Cand am ajuns mi-a raspuns o femeie tanara care se pare ca era nepoata ei.Am rugat-o sa ma lase sa vorbesc cu ea dar mi-a spus ca nu e disponibila.Dar nu am renuntat am implorat-o spundu-I toata povestea.Pana la urma a zis"cum vrei tu "cu un zambet ciudat pe fata cea ce m-a facut sa am o presimtire rea.In casa am coborat pe scari la subsol unde erau o multime de lume si mese de parca eram la o petrecere.M-am plimbat printer ei ca sa vad daca dau de ea. Oameni de acolo imi pareau asa diferiti.La un momendat m-am impiedicat de si am cazut peste ceva.Era un sicriu.Se pare ca ma aflam la priveghiul Georgiei.Iar partea cea mau era era ca sicriul era deschis.Inca putin si o luam in brate! O.o Imi era asa de rusine toata lumea se holba la mine.Nepoata ei m-a ajutat sa ma ridic si ne-am intors inapoi in fata casei si razand mi-a spus :-Cu siguranta ai fost sufletul petreceri!
-Care petrecere? Oricum un avertisment ar fi fost de folos.
-Nu te prinzi prea repede.Oricum daca tot ai venit pana aici o sa tea jut cu ce pot. Uite asta era cartea cu vraji a matusei.Este codat asa incat numai ea sa il inteleaga ca sa nu cad ape maini gresite.Tu trebuie sa traduci instructiunile iar restul se rezolva de la sine.Aici ai raspunsul pantru orice! Ai grija!