Madryt. Piękne, sloneczne miasto. Na ulicach pełno ludzi. W parku wszyscy korzystali z pogody; grali w piłkę, odpoczywali, organizowali pikniki. Jednym słowem- spokojne miasto. Tylko niestety uczniowie pobliskiego gimnazjum nie mieli tak dobrze. Niestety, musieli się uczyć. Najgorzej jednak miały klasy trzecie- nie szła im nauka dlatego też od poniedziałku do piątku musieli przebywać w szkole po 10 godzin.
Justina jako jedyna wyróżniała się spośród całej klasy 3b- świetnie się uczyła, była grzeczna, dobrze wychowana. Nie musiała chodzić tyle co reszta klasy- kończyła lekcje po 6 godzinach. Dlatego też skorzystała z tego- zapisała się do szkoły muzycznej, gdyż kochała śpiewać.
- Witam serdecznie na pierwszej lekcji w naszej szkole.-przywitała się pani Hunt.- Kto jako pierwszy zaprezentuje swoje możliwości?
- Mogłabym spróbować.- powiedziała niepewnie Justina, podnosząc niepewnie rękę.
- W takim razie zapraszamy.
Dziewczyna wstała z ławki, wyszła na środek i odwróciła się twarzą do klasy.
- Co nam zaprezentujesz?
- Zaśpiewam piosenkę Abrahama Mateo pt. "Old School" gdyż jest to moja ulubiona piosenka a Abraham jest moim idolem.
-W takim razie zaczynaj.
Justina zaczęła śpiewać. Gdy zaczęła śpiewać refren, cała klasa wstała i zaczęła jej bić brawo.
- Masz przepiękną barwę głosu.-powiedziała Lara.
- Dziękuję.
- Zgadzam się z Larą. Może chciałabyś wziąć udział e konkursie? Nagroda jest akurat dla ciebie.
- O co chodzi w tym konkusie?
- Nie jest to konkurs szkolny tylko ogólnokrajowy. Jak nam wcześniej powiedziałaś Abraham jest twoim idolem. A więc należy nagrać jak najciekawszy cover do jednej z jego piosenek. Nagrania należy wysłać do 12 marca, natomiast rozstrzygnięcie będzie 24 kwietnia.
- Spróbuje coś nagrać.
- Oczywiście nie namawiam cię.
Po skończonych lekcjach Justina wróciła do domu, po czym opowiedziała wszystko mamie.
- I co myślisz dalej?
- Spróbuje coś nagrać.
-Jeśli chcesz wraz z tatą możemy ci pomóc.
- Będę wam niezmiernie wdzieczna.
-Porozmawiam jeszcze o tym z ojcem.
- Dobrze. Kocham Cię mamo.
-Ja Ciebie też córeczko.
CZYTASZ
All I Need Is your love//A/\
FanfictionMiłość, śmierć, zdrada- to jeden z wątków w opowiadaniu " All I Need Is your love".