Medya: Dylan :)
Bölüm şarkısı:
Stop The World- Demi Lovato (çevirisi çok güzel, sözlerine de bakın)Salona girip koltuklara oturduğumuzda reklamlar başlamıştı. Gelecek filmlerin fragmanları vs.
Korku filmi olmasına şaşırıyorken bir de 3D çıkmasına Demi'nin tepkisini merak ederken o, hiç tepki vermemiş, üstüne üslük heyecanla kabul etmişti. (Sonra tabi ben şok)
Kısacası şu an, şu sinir bozucu reklamların bitip filmin başlamasını beklemekten başka bir şey yapmıyorduk. Tabi öncesinde bizi tanıyıp imza isteyen, fotoğraf isteyen çok olmuştu. Bu görümlemizi de kolaylaştırdığından herkesin isteğini kabul etmiştik.
Nihayet son fragman da bittikten sonra film başladı. Karanlık ve sessiz bir sokakta başladı. Demi gayet sakin görünüyordu. Bir de onun korkup bana sarılmasını bekliyordum. Daha çok beklerim.
Filmin ortalarına doğru mısırımın bitmesiyle, korkmamı azıcık da olsa engelleyen odak noktam da kaybolmuştu. Gözlerimi perdeden Demi'ye çevirdim. O filmi izliyor, bende onu izliyordum.
Aniden gelen tiz bir çığlıkla yerimde sıçradım. Sesin filmden geldiğini anladığımda derin bir nefes aldım. Ama aynı zamanda yerin dibine girmiştim. Çünkü Demi, bana uzaylıymışım gibi bakıyordu. Onu yargılamıyorum, bu tepkiyi veren tek bendim.
"Dylan, İyi misin? " Merakla bana döndüğünde onu cevapladım.
"İyiyim. Sadece boş anıma geldi." kıkırdadı. Tanrım! Korktuğumu düşünüyordu. İlk potumu kırmıştım. Ne mükemmel!
"Emin misin? Bana azıcık korkmuşsun gibi geldi de." dedi sessiz kahkahalarının arasından.
"Hey! Korkmadım. Demi gülmeyi keser misin?!"
"Sakin ol. Sadece seninle uğraşıyorum." dedi kahkahasını gülümsemeye dönüştürerek.
"Umarım sadece dalga geçiyorsundur." dedim. Ve önüme döndüm.
Korkunç, kanlı ve bıçaklı bir sahne vardı. İyrenç!
Basbaya korkuyordum. Kendi tuzağıma düşmüştüm. Ben titremeye devam ederken elimin üzerindeki baskıyla eridiğimi hissettim.
Demi'nin eli...
Elimin üzerinde...
Elimin....
Eli, elimin üzerinde...
Beni öldürmeye mi çalışıyor?!...
"Sakin ol Dylan. Korktuysan gidebiliriz." kafamı hayır anlamında salladım.
"Korkmuyorum Demi." Tamam. Aslında hem korkuyor, hem de titriyordum. Ama şu titreme olayı tamamiyle elime yaptığı temasdandı.
"Dylan! Titriyorsun." Niye titrediğimi bir bilsen.
"Gerçekten gerek yok." dedim. Sakin kalmaya çalışarak.
"Dylan ben ciddiyim. Şimdi filmi filan boşver." dedi. Ona kendimi korkak gibi göstermek, en son istediğim şeydi.
"Demi. Lütfen. İzlemek istiyorum"
"Pekala sen öyle diyorsan." dedi ve elini elimden çekti.
Çekmesiyle elinin buz gibi olması bir oldu. Niye çekti ki? Niye...
.............
Filmin bitmesinin ardından ışıklar yandı. Gözlükleri çıkardık. Herkes ayaklanmaya başladı. Salondan çıktıktan sonra yine birkaç hayran yağmuruna tutulduk.
Film ne çabuk bitmişti. Gerçi yarısı boyunca konuşmuştuk. Açıkçası çok psikopat bir filmdi.
AVM den çıkıp otopark'a ilerledik. Arabaya bindiğimizde konuştu.
"Baksana. Ben çok eğendim. Bunu sık sık yapmalıyız. Yani... bu oyunu oyanamasak bile." dedi ve gülümsedi.
Bende ona karşılık verdim. Bu halimi görünce gülümsemesi de büyüdü. Dedikleri hoşuma gitmişti. Bende onunlayken çok eğlenmiştim.
Ama duygularımon karşılıklı olmadığını hissediyordum. Bu tüm sevincimi alıyordu.
Yolun geri kalanı boyunca sessizlik hakimdi. Hiç konuşmadık.
Onun evine vardığımızda muhabir doluydu evinin önü. Bizi çekmeleri için başımızı camdan uzatıp, kendimizi fark ettirdik.
"Demi? Dylan? Onların birlikte ne işi var?! Yoksa birlikteler mi?" muhabirlerden birinin sesini duyduğumda amacımıza ulaşmış olduğumuzu anladım.
Demi, camı aralayıp sorularını cevapladı.
"Evet! Çıkıyoruz! Şimdi önümüzden çekilin." diye bağırdı. Sebepsizce mutlu olmuştum. Bende ona katıldım.
Sonunda önümüzden çekildiklerimde arabadan inebildik.
Kapıya kadar birlikte geldikten sonra durdum.
"Seninle çok iyi anlaşacağız gibi görünüyor. Yakın arkadaş olabiliriz."
Elimden gelebildiği kadar gerçekçi gülümsedim. Böyle davranması acı veriyordu."Evet. Tabi. Arkadaş."
Yeniden merhaba! Kısa bir bölüm olduğunun farkındayım. Gerçi 510 kelime olmuş :)
Neyse. Umarım beğenmişsinizdir. Yine oylarınız ve yorumlarınız için çoook teşekkür ederim.
Bu bölüme gelecek oylara bağlı olarak, eğer fazla olursa Demi'nin ağzından bir bölüm gelebilir ;)
(8 Oy)Bu arada yeni kapak nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waitin For You // O'Brien&Lovato
FanfictionDaha önce hiç yapmak istemediğiniz bir şeye zorlandınız mı? Etraftakilerin baskısı yüzünden. Sırf onlar mutlu olabilsin diye.... Kendi fikirlerinizi yok saydınız mı? Ya da hiç beklemediğimiz anda, hiç ummadığınız bir zamanda geldi mi başınıza? Hiç...