3° Μακρυά του

499 45 3
                                    

Το βράδυ έφτασε και η Adaline καθόταν ανήσυχη στο κρεβάτι της. Ήθελε απεγνωσμένα να βρεθεί στην αγκαλιά του Harry, αλλά ο εγωισμός της δεν την άφηνε. Δεν ήταν δυνατόν να της ζητήσει κάτι τέτοιο. Την είχε διατάξει να πάει στο βράδυ στο δωμάτιό του, όμως φοβόταν. Φοβόταν την αντίδρασή του μετά το χαστούκι που του έδωσε. Αν θα ήταν επιθετικός και απότομος απέναντί της. Φοβόταν ότι δεν θα ήταν τα πράγματα ποτέ ξανά τα ίδια ανάμεσά τους. Μια μέρα έφτασε για να τα καταστρέψει όλα. Το είχε αποφασίσει, δεν θα πήγαινε!
Ξάπλωσε στο κρύο κρεβάτι της, που μετά από χρόνια ξάπλωσε ξανά σε αυτό, ποτέ της δεν είχε κοιμηθεί χωρίς τον Harry. Ακόμη και όταν η πανούκλα είχε ξεσπάει σε όλη την χώρα, και υπήρχε κίνδυνος ο ένας να κολλήσει από τον άλλον, πάλι δεν χώρισαν. Τίποτα δεν είχε καταφέρει να τους χωρίσει μέχρι σήμερα. Αν ήταν να κέρδιζε πίσω ξανά τις στιγμές της μαζί με τον Harry, να ήταν όπως παλιά, θα εξαφάνιζε τα συναισθήματά της, αρκεί να ένιωθε ξανά την στοργική του αγκαλιά. Όμως ήταν αργά, όλα είχαν πάρει τον δρόμο τους. Αναστέναξε και βολεύτηκε κάτω από τα σκεπάσματά της. Έπρεπε να το συνηθήσει πως από εδώ και πέρα θα έμενε μόνη της στο κρεβάτι.
Ξαφνικά η πόρτα του δωματίου της άνοιξε και το σώμα της μητέρας της ξεπρόβαλε. Την κοίταξε ανησυχεί και κάθησε δίπλα της στο κρεβάτι,

'Τι συνέβη μεταξύ σας με τον Harry; Πάνε αιώνες που έχεις να ξαπλώσεις σε αυτό το κρεβάτι' είπε η μητέρα της.

'Αρραβωνιάζεται ο Harry μαμά. Πλέον δεν γίνεται να είμαστε όπως παλιά' της απάντησε λιπημένα. Η μητέρα της ήταν σίγουρη πως κάτι άλλο είχε συμβεί ανάμεσά τους και φοβόταν να μην είναι αυτό που πίστευε πως θα συνέβαινε τόσα χρόνια. Να ερωτευτούν. Ένας τέτοιος έρωτας θα ήταν καταστροφικός,

'Να σε πιστέψω;' την ρώτησε και η Adaline έγνεψε.

'Έμαθα τι έγινε με τον βασιλιά σήμερα. Σε παρακαλώ αγάπη μου, να είσαι όσο πιο μακρυά γίνεται.' της είπε η μητέρα της, αν και ήταν το τελευταίο που απασχολούσε την Adaline τώρα,

'Μαμά; Μπορούμε να κοιμηθούμε μαζί σήμερα;' την ρώτησε με τρεμάμενη φωνή και η μητέρα της, της χαμογέλασε στοργικά. Δεν θα μπορούσε ποτέ θα πει όχι στην ζέστη αγκαλιά του παιδιού της,

'Το κορίτσι μου, αύριο γίνεται ολόκληρη γυναίκα' είπε η μητέρα της καθώς την χάιδεψε στην πλάτη κατηγορώντας την. Η Adaline μπορεί να ένιωθε όμορφα στα χάδια της, αλλά δεν ήταν καμία σχέση με την αγκαλιά του Harry. Την παρηγορούσε όμως το γεγονός που μπορούσε να πάρει και από άλλους αυτό το συναίσθημα. Έστω και λίγο.

•King's Mistress•H.SNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ