5° Δεν μπορώ

558 41 3
                                    

Η Adaline ξύπνησε νιώθοντας το γνωστό βάρος στο στέρνο της. Άνοιξε τα μάτια της, και στο δωμάτιο επικρατούσε σκοτάδι.
Όταν συνειδητοποιήσε πως ο Harry ξαπλωμένος επάνω της και είναι γυμνός άρχισε να πανικοβάλλεται. Η θύμηση των γεγονότων των τελευταίων ωρών ταξίδευαν στο μυαλό της. Ντροπιασμένη σήκωσε το σεντόνι, και αντίκρυσε και το δικό της γυμνό σώμα, κάτω από τον Harry. Δεν μπορούσε να πιστέψει τι είχε συμβεί μεταξύ τους, και σίγουρα δεν το μετάνιωνε. Ίσως αν όλο αυτό γινόταν πιο παλιά τώρα δεν θα ήταν σε αυτή την θέση. Ο Harry παντρευόταν όσο και αν δεν ήθελε να το παραδεχτεί. Το συναίσθημα χαράς που την κατέβαλλε πριν αντικαταστάθηκε από θλίψη. Έπρεπε να φύγει γρήγορα από εκεί δίχως να ξυπνήσει τον Harry. Δεν ήθελε να σταθεί εμπόδιο στα καθήκοντα του. Και αυτή την στιγμή το κύριο καθήκον του ήταν να παντρευτεί άμεσα την πριγκίπισσα. Μετακινήσε το κεφάλι του Harry από επάνω της και κούνησε το σώμα της πάνω στο κρεβάτι με αργές κινήσεις. Ντύθηκε γρήγορα και βγήκε από το δωμάτιο του. Η περιοχή της πονούσε αφού όλο το βράδυ κυλιόντουσαν στο κρεβάτι και της έκανε έρωτα ξανά και ξανά. Ούτε η ίδια της θυμόταν πόσες φορές. Ήταν ο πρώτος της.

Όταν άνοιξε την πόρτα και βγήκε από το δωμάτιο οι φρουροί έλειπαν και ευχαρίστησε τον Θεό γι αυτό. Πήρε μία βαθιά ανάσα μα όταν βγήκε στον διάδρομο έπεσε επάνω στον βασιλιά. Το κεφάλι της χτύπησε στο στερνό του και τα χέρια του αυτόματα έκλεισαν τα μπράτσα της. Όταν είδε το πρόσωπο του βασιλιά έσκυψε κάτω από την ντροπή,

'Συ-συγγνώμη' είπε τραυλίζοντας και έκανε μία βαθιά υπόκλιση. Μέγα λάθος της όμως αφού τα μάτια του βασιλιά έπεσαν στα σημάδια πάνω στο μπούστο της. Όταν κατάλαβε η Adaline την έγινε τα κάλυψε γρήγορα με ντροπή και πήγε να φύγει, όμως το χέρι του βασιλιά την σταμάτησε,

'Το βράδυ, σε θέλω στα διαμερίσματα μου' είπε και εκείνη χωρίς να μπορεί έγνεψε. Όταν συνάντησε την σκληρή ματιά του βασιλιά ένιωσε να ανατριχιάζει ως το κόκαλο.

'Μάλιστα, εξοχότατε' είπε και όταν πήρε το χέρι του η Adaline ήταν επιτέλους ελεύθερη να φύγει. Πήγε όσο πιο γρήγορα μπορούσε να βλαστήμησε από μέσα της για την τύχη που της φέρνει η ζωή. Η μία κακουχία μετά την άλλη. Ο βασιλιάς σίγουρα είχε καταλάβει τι συνέβη μεταξύ τους. Ειδικά αν μπήκε στο δωμάτιο του Harry και τον βρήκε γυμνό. Προσπάθησε να μη τα σκέφτεται αυτά, αφού όταν μπήκε στο δωμάτιό της επικρατούσε τεράστια αναστάτωση.

'Adaline;' ρώτησε η μητέρα της όταν την είδε καθισμένη στο κρεβάτι,

'Τι συνέβη; Πού ήσουν εχθές όλο το βράδυ;' την ρώτησε η μητέρα της,

•King's Mistress•H.SWhere stories live. Discover now