Ο Harry άνοιξε τα μάτια του και βρήκε την Adaline τυλιγμένη γύρω του και να μασουλάει το χείλος της στον ύπνο της σαν μωρό παιδί. Δεν μπορούσε παρά να γελάσει σε αυτό το θέαμα. Ήταν πανέμορφη. Μετά την χθεσινή επίσκεψη του πατέρα του η Adaline ήταν πολύ αναστατωμένη. Είχε μείνει ξύπνιος όλο το βράδυ και την σκεφτόταν. Τι θα μπορούσε να γίνει μεταξύ τους, όμως καμία του ιδέα δεν είχε αίσιο τέλος. Έπρεπε αυτή τους η φορά να ήταν η τελευταία. Όπως και ο πατέρας του του έλεγε, ο λαός του έρχεται πάντα πρώτος. Δεν μπορούσε να αφήσει τα αισθήματά του γι αυτή την κοπέλα να τον φλομώσουν έτσι. Ήταν μία σκέτη τρέλα.
Όσο περνούσε η ώρα και το σκεφτόταν όμως, ένιωθε ένα σφίξιμο στην καρδιά του. Δεν μπορούσε έτσι ξαφνικά να την βγάλει από την ζωή του. Έπρεπε να κάνει κάτι δραστικό, και όσο και αν τον πονούσε, θα το έκανε.H Adaline άρχισε να κουνιέται πάνω στο κρεβάτι και σιγά σιγά άνοιξε τα μάτια της. Είδε τον Harry να την κοιτούσε με ένα χαζό ύφος και γρήγορα έκρυψε τον εαυτό της κάτω από τα σκεπάσματα,
'Heyy' μούγκρισε η Adaline καθώς προσπαθούσε ο Harry να την ξεσκεπάσει,
'Καλημέρα' της είπε με την βραχνή φωνή του και της άφησε ένα γλυκό φιλί στα χείλη. Ήταν τόσο όμορφη που δεν μπορούσε να την χορτάσει. Το ίδιο πίστευε και η Adaline. Λάτρευε αυτό το βαθύ πράσινο που είχαν τα μάτια του κάθε πρωί που ξυπνούσε. Ήθελε να το βλέπει κάθε μέρα, όπως παλιά. Όπως και την ηδονική αγουροξυπνημένη φωνή του. Ήθελε τα πάντα επάνω του. Ήταν τόσο χαζή που δεν το έβλεπε όλον αυτόν το καιρό.
Ξαφνικά ο Harry άρχισε να αφήνει υγρά φιλιά στον λαιμό της που κατέβαιναν όλο και πιο πολύ. Όταν έφτασε στο στήθος της άρχισε να γλύφει τις σκληρές σαν πέτρα ρώγες της και να τις διεγείρει. Η Adaline βογγούσε και τραβούσε τις μπούκλες του Harry. Ένιωθε το υγρό της σημείο να στάζει μόλις μέσα σε ένα λεπτό.
Τα φιλιά του Harry κατέβαιναν όλο και πιο πολύ μέχρι που έφτασε στο σημείο της. Την κοίταξε στα μάτια και συνέχισε να λέει στο εαυτό του πώς αυτή δεν είναι η τελευταία φορά. Κι όμως ήταν.
Μπήκε αργά μέσα της, γλιστρώντας τόσο εύκολα. Ήταν τόσο υπέροχα υγρή που τον έφτανε στα πρόθυρα τρέλας. Θάφτηκε ολόκληρος μέσα της και έμεινε εκεί. Ήθελε να την νιώσει ολοκληρωτικά. Ήθελε αυτή τη φορά να της κάνει έρωτα, όχι σεξ. Ήθελε να την αγαπήσει έτσι όπως της άξιζε έστω για μία φορά,
'Harry..γρ-ήγορα' είπε η Adaline με κομμένη την ανάσα. Τα Harry του ταξίδευαν σε όλο της το σώμα. Εξερευόντας κάθε εκατοστό της. Ένωσε τα χείλια τους σε ένα αργό γλωσσόφιλο.