Τρεμάμενη ακολουθούσε τα βήματα του πρίγκιπα προς το δωμάτιό του. Όταν έφτασαν στην πόρτα διέταξε τους φυλακές να μην τους ενοχλήσει κανένας. Η Adaline δάγκωσε δυνατά το χείλος της γιατί συνειδητοποίησε πως ήταν η ώρα να αποχαιρετήσει την πρώτη της αγάπη, και μοναδική. Η βασίλισσα την είχε προειδοποιήσει να μην μιλήσει στο γιό της, όμως δεν μπορούσε να το κάνει. Ήθελε να έχει τις τελευταίες στιγμές μαζί του.
Όταν μπήκαν στο δωμάτιο ο Harry κατευθείαν πλάγιασε στο κρεβάτι του και αναστέναξε, ενώ η Adaline καθόταν στη άκρη μασουλώντας το χείλος της. Δεν είχε λόγια. Όταν σήκωσε το βλέμμα της για να δει τον Harry η ανάσα της κόπηκε από το αυστηρό του βλέμμα.
'Δεν πρόκειται να βγεις έξω μόνη σου ξανά. Ποτέ!' γρύλισε την τελευταία του λέξη. Τα πράσινα μάτια του που τα είχε συνηθίσει τόσο λαμπερά και ανοιχτόχρωμα είχαν πάρει εκείνο το βαθύ πράσινο χρώμα όπως και την προηγούμενη φορά. Ω! Το ήξερε αυτό το βλέμμα! Όταν της έκανε έρωτα την κοιτούσε ακριβώς έτσι, ξεδιάντροπα. Τα μάγουλά της κατευθείαν βάφτηκαν βάθη κόκκινο, μπορούσε να τα νιώσει και η ίδια πως φλέγονταν. Ένιωσε την πλέον γνωστή υγρασία ανάμεσα στα πόδια της χωρίς ο Harry να κάνει τίποτα. Ούτε καν να την αγγίξει. Μόνο η φαντασία της ηταν αρκετή.
'H-Harry, έ-εγω δε' πήγε να πεί αλλά δεν είχε λόγια. Ξαφνικά ένιωθε το στόμα της στεγνό και δεν μπορούσε να καταπιεί. Διψούσε, όχι όμως μόνο για νερό.
Ο Harry σηκώθηκε από το κρεβάτι του. Μπορούσε να νιώσει την νευρικότητά της Adaline. Και μπορούσε να καταλάβει πως είναι πόθος. Άρχισε να την πλησιάζει μέχρι που έφτασε από πίσω της. Έσυρε το χέρι του πάνω στο δικό της και άκουσε την ανάσα της να κόβεται. Μάζεψε τα μαλλιά της στο χέρι του και άρχισε να αφήνει υγρά φιλιά στο λαιμό της,
'Τι;' την ρώτησε. Δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο ποθούσε αυτή την γυναίκα. Ένιωθε το όργανό του να σκληραίνει χωρίς σταματημό.
'Σ-σε παρακαλ-λώ' είπε η Adaline. Το χέρι του Harry σύρθηκε στην κοιλιά της και ξαφνικά κόλλησε το σώμα του πάνω στο δικό της. Η Adaline συγκλονίστηκε όταν ένιωσε το σκληρό όργανο του πάνω στους γοφούς της,
'Τι με παρακαλάς, μωρό μου;' είπε τονίζοντας την λέξη. Άρχισε να τρίβει το σκληρό του πέος επάνω της για να πάρει κάποια ανακούφιση. Την ήθελε εδώ και τώρα, αλλά ήθελε να είναι αργό και έντονο. Κατέβασε το χέρι του στην περιοχή της κοιλιάς μέχρι που έφτασε στην περιοχή της πάνω από το ρούχο της και χούφτωσε ξεδιάντροπα το όργανό της.