Pohled Sáry :
Petra jsem nemohla nikde najít tak jsem šla do baru. Obvykle tam nechodím ale toto byla vyjímečná chvíle. Nejdříve jsem se zastavila domů pro kabelku.
,,Ahoj zlato." řekl Patrik.
,,Ahoj Patriku, to co se stalo včera... prostě musíme zapomenout. Byla to největší chyba kterou jsem udělala." řekla jsem.
,,Cože?" zeptal se.
,,Vypadni." řekla jsme.
,,Ale-" nedořekl.
,,VYPADNI!" zařvala jsem na něho.Hned jak odešel tak jsem šla do baru. V baru jsem viděla na mol opilého Petra.
,,Jak to zaplatíte pane?" zeptala se ho barmanka.
,,Cože? Jo dám si ještě." řekl opile.
,,Já to zaplatím." řekla jsem.Petra jsem vzala k sobě domů. Ustala jsem mu v mé posteli, a já si ustala na gauč. Potom jsem šla vařit večeři.
,,Mami? Proč leží táta v tvojí posteli?" zeptala se Sandra.
,,Ty už mu říkáš táta?" zeptala jsem se.
,,Ano, a kam pojedeme na prázdniny?" řekla.
,,Cože?" nechápala jsem.
,,Pozítří začínají letní prázdniny." řekla.
,,Já na ně úplně zapomněla... pojedeš k Emmě, Pavlovi a Samovi." řekla jsem.
,,JO!!" zařvala na celý barák.,,Ticho, vzbudíš Petra." řekla jsem.
,,JO!!" zešeptala.Prostřela jsem stůl a dala Sandře jídlo. Sobě jsem dala taky, a začaly jsme jíst. Když jsme dojedly tak jsem uklidila ze stolu a šla Sandru uložit ke spánku. Když usnula tak jsem šla taky spát.
Pohled Petra :
Probudil jsem se v cizí posteli. "To jsem se s někým vyspal? Už nikdy nepůjdu do baru." pomyslel jsem si. Strašně mě bolela hlava tak jsem šel hledat kuchyň, jestli by tam nebyl prášek. Omylem jsem vrazil do hrnce a ten spadl na zem.
,,Co se tu děje? Chceš vzbudit Sandru?" zeptala se unaveně Sára.
,,S-Sá-Sáro?! Sáro!!" řekl jsem a vzal ji do náruče.
,,Co je?" řekla.
,,Já tě hledal, ale jak jsem se sem dostal?" zeptal jsem se.Pohled Sáry :
Řekla jsem mu jak se sem dostal. Nic neříkal jen poslouchal.
,,Aha." řekl po chvíli.
ČTEŠ
Never say no (Hoggy)
ФанфикCo se stane když se Sára a Petr zase setkají? Budou se nenávidět? Nebo budou zase spolu? A co jejich dítě? Hlavní postavy: Sára, Petr (Hoggy), Sandra, Patrik a Angee. 1 díl - Never say never. 2 díl - Never say no.