17. Kapitola

66 4 0
                                    

A taky že našli.. Bylo tam ohořelé tělo ženy.

,,To je máma." začal více vzlykat chlapeček.

Jedna policajtka se k němu otočila.

,,Nevíš proč začal hořet ten dům?" řekla a čupla si k němu.

,,No.. Táta mámu moc mlátil, ale dnes obzvlášť moc, máma aby nás ochlánila tak nás vyhodila ven i s Eliškou, a lekla ať utíkám, tak jsem utíkal, jenze jsem slyšel klik tak jsem se zastavil, ale dům začal mezitím hořet." trochu šišlal.

,,Ale my našli jenom jedno tělo." řekla.

,,To znamená že utekl, že?" řekla jsem.

,,Je to možné, ale kam půjdete?" zeptala se chlapečka.

,,Já si je zatím vezmu k sobě." řekla jsem. Sice čtyři děti jsou už moc ale nemůžu ho dát do dětskýho domu.

*Doma*

,,Promiňte tohle je soukromí pozemek!" řekla jsem když jsme se vrátili z procházky.

Holka se otočila.

,,Jenny!" vykřikla jsem a rozběhla se k ní.

Jenny je moje starší sestra a taky černá ovce rodiny, když jí bylo 18 let tak se přestěhovala za přítelem do New Yorku, od tě doby jsem ji neviděla. Až do teď!

,,Sáro! Koukám že máš hodně dětí. Počkat.. Kitty!" vykřikla.

,,Ehm.. Kdo jsi?" řekla Kitty zmateně.

,,Tvoje starší sestra, akorát si mě nepamatuješ protože jsem tě viděla naposledy když ti bylo 5 let." řekla.

,,Jenny, tohle je moje dcera Sandra, Kitty znáš, a tohle je Eliška s Viktorem." řekla jsem.

,,Ty se máš.. Já.. Ehm.. No.. Nemůžu mít děti, proto se se mnou Mike (čti Majk) rozvedl." řekla.

,,Cože? Vy jste se vzali? Proč si mě nepozvala? A proč si nepřišla na pohřeb? Všichni se ptali kde jsi. A proč si nepřijela na návštěvu?" řekla jsem smutně.

,,Protože vás Mike neměl rád... Ale teď k vám budu chodit časteji, jen musím najít nějaký byt." řekla.

,,Tak můžeš bydlet u nás." řekla jsem.

,,Nebude ti to vadit?" zeptala se.

,,Jasně že ne, pojď dál." řekla jsem.

,,Chudák Viktor." řekla Jenny když jsem ji pověděla jejich příběh.

,,Já vím, i Eliška i když z toho nemá ještě rozum." řekla jsem.

,,A co s nimi bude? Necháš si je?" zeptala se.

,,Já už se musím starat o Kitty, promiň ale je už by jsem nezvládla, ale zase je nechci dávat do sirotčince, nebo dětského domu." řekla jsem.

,,A co kdybych si je vzala do své péče?" řekla naprosto vážně Jenny.

,,Jenn.. Já nwm, co když nebudou chtit?" řekla jsem. Jenn je skvělá ale nevím jestli by zvládla dvě děti...

Never say no (Hoggy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat