Leželi jsme v objetí vedle sebe. Najednou se mi udělalo zle. Běžela jsem do koupelny. Když jsem si čupla před wc, tak mě to najednou přešlo.
,,Sáro? Děje se něco?" zeptal se Petr.
,,Ne, v pohodě." řekla jsem.Jelikož už bylo 6:37 tak jsem zůstala v vzhůru a nachystala snídani. Petr šel spát. Na snídani jsem uvařila palačinky. Dala jsem na stůl talíře, a potom jsem dala na ně palačinky.
,,MAMÍÍ!!" zařvala mi do ucha Sandra.
,,Co je?" zeptala jsem se.
,,Dnes je poslední den školy." řekla.
,,Tak se najes a jdi se převlíct." řekla jsem.
,,OK." řekla a sedla si ke stolu.Když jsme se najedly a převlíkly tak jsem šla Sandru doprovodit do školy.
Odpoledne :
,,Petře? Musím ti něco říct." řekla jsem.
,,Tak řekni." řekl.
,,Ještě než jsme se potkaly tak jsem se vyspala s Patrikem." řekla jsem provinile.
,,Ještě jsem spolu nebyli tak to neplatí." řekl.
,,Dobře." řekla jsem a on si mě k sobě přitiskl.
,,Co kdyby jsme šly do aquaparku?" zeptala jsem se.
,,Klidně, ale kde je Sandra?" zeptal se.
,,U Emmy a Pavla." řekla jsem.
,,Tak jedem!!" řekl.Pohled Angelíny (Angee) :
,,Ahoj Emily, co kdyby jsme šly do aquaparku?" zeptala jsem se hned jak zvedla sluchátko.
,,Ahoj Angee, jo klidně, tak za 15 minut tam?" řekla.
,,Jo dobře, zatím pa." řekla jsem.
,,Pa." řekla.Pohled Sáry :
Aquapark :,,Pojď do vody!!" zakřičela jsem na Petra.
,,Proč?" zeptal se.
,,Tak pojď aspoň sem." řekla jsem a on šel.Já ho ale stáhla do vody. On na mě hned začal cákat.
,,Jé ahoj Peťulko, tebe bych tu nečekala." řekla nějaká holka, jelikož jsem byla pod vodou tak jsem ji neviděla do obličeje.
,,Ahoj Angee." řekl Petr.
,,Kdo to je Peťulko?!" řekla Angee.
,,Moje přítelkyně." řekl a přitiskl si mě k němu.
,,Cože?! Ale já jsem s tebou těhotná!!" řekla...---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tady máte další část a omlouvám se že nevyšla dlouho nová kapitola, nestíhala jsem a bez Tereza32 bych nevydala ani dnes.
ČTEŠ
Never say no (Hoggy)
FanfictionCo se stane když se Sára a Petr zase setkají? Budou se nenávidět? Nebo budou zase spolu? A co jejich dítě? Hlavní postavy: Sára, Petr (Hoggy), Sandra, Patrik a Angee. 1 díl - Never say never. 2 díl - Never say no.