9. Kapitola

312 25 4
                                    

,,Cože?! Ty si ní spal?" řekla jsem nachápavě.
,,Ano." řekl Petr provinile.
,,Proč si mi to neřekl? Já ti to taky řekla, co mi ještě tajíš?" zeptala jsem se.
,,Pojď za mnou." řekl a šel směrem za bazén.

Já šla za ním.

,,No?" naléhala jsem.
,,Když jsem byli na sebe naštvaný tak jsem se dal k mafii." řekl.
,,C-c-cože?!" koktala jsem.
,,A kdo všechno je v té mafii?" zeptala jsem se po chvíli.
,,Já, Pavel, Emma-" nedořekl.
,,Cože?! Emma? Holka v mafii?" řekla jsem.
,,Ano, sama tam chtěla." řekl.

Na nic jsem už nečekala, vzala si věci a šla domů. Doma jsem si odložila tašku na botník a šla do kuchyně. Najednou mě někdo omráčil.

Pohled Petra :

O čtvrt hodiny později, od toho jak odešla Sára z aquaparku mi zazvonil mobil. Volalo mi skryté číslo.

,,Lexa, prosím?" řekl jsem.
,,Ahoj Petře, máme tvoji holku." ozvalo se ze sluchátka.
,,Cože?! Sáru? Okamžitě ji pust ty zm*de." křičel jsme do mobilu.
,,Ano Sáru. To si ji budeš muset najít, což pochybuji protože za chvíli už nebudeme v České republice. Zatím se měj Romeo." ozvalo se a hned potom se tipnul hovor.

Rychle jsem běžel domů, tam jsem si vzal zbraně svolal mafii a vymysleli plán.

Pohled Sáry :

Probudila jsem se svázaná někde na sedadle.

,,Konečně se nám princezna probudila." řekl neznámý muž.
,,Kde to jsem? Co se stalo? Proč tu jsem?" zeptala jsem se.
,,Jsi v letadle na cestě do Itálie. Stalo se to že jsme tě unesli, protože na nás něco Lexova mafie ví, takže když to řeknou poldům tak tě odprásknem. Mimochodem já jsem Nick." řekl.

Já nic neřekla jen jsem mu věnovala jeden naštvaný pohled.

,,Radím ti, dělej co ti řekneme jinak to pro tebe nedopadne dobře." řekl a hnusně se usmál.
,,Hmm... už se "těším"." řekla jsem s ironii.
,,Nebuď drzá!!" řekl a dal mi facku.

Kdybych nebyla přivázaná na židli tak bych určitě spadla na zem...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak myslíte že to dopadne? A proč se zapletl Petr s mafii?

Tady máte další část, a omlouvám se že nevycházeli pravidelně ale byli ty písemky atd... doufám že se vám tato část bude líbit.

Never say no (Hoggy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat