18. Kapitola

57 2 0
                                    

,,Já se o ně postarám neboj." řekla.

,,Fajn." řekla jsem.

,,Tak dobrou." řekla a šla do pokoje pro hosty.

,,Dobrou."

Já si dopila čaj a šla taky spát. První noc v novém bytě. Najednou mi zase zabrněl, stejné číslo jako mi volalo před tím než jsem našla Viktora.
Teď jsem to ale zvedla.

,,Sáro?" ozvalo se z mobilu.

,,Kdo je tam?" řekla jsem.

,,Jen jsem tě chtěl slyšet.." řekl mužský hlas a zavěsil. Ten hlas už jsem někde slyšela. Když jsem přemýšlela kde jsem to slyšela tak jsem usnula.

,,Vstávej! Není tu nic k jídlu jdi nakoupit!" zařvala mi u ucha Jenn a svalila se na postel vedle mě.

,,Ještě chvilku." řekla jsem rozespale.

,,Vstávej!" řekla a hodila po mě polštář, jelikož jsem byla na kraji postele tak jsem spadla.

,,Jsem vzhuru!" řekla jsem a odplazila jsem se do koupelny kde jsem si vyčistila zuby, a udělala si culík.

Pak jsem si oblékla červené tílko a můj oblíbený hnědý svetr se sobem, a modré elastické džíny.

,,Kdo jde se mnou nakoupit?" zeptala jsem se když jsem sešla dolů do kuchyně kde všichni snídali.

,,Já jdu." řekla Kitty a běžela se nahoru převlíct a "zkulturnit".

,,Já pohlídám děti." řekla Jenn a chystala Viktorovi jídlo.

V obchodě jsem šla pro pečivo, a Kitty pro zubní pastu, šampón atd..

*pohled Katherine (Kitty)* 

,,Jaký šampón kupujem?" mluvila jsem sama se sebou.

,,To nevím.. Ale vím že Sára když jsme spolu byli kupovala Loréal Elseve." řekl mužský hlas.

,,Cože?" řekla jsem a otočila jsem se.

Stál tam nějaký kluk věkem asi kolem 20let.

,,Jsi sestra Sáry že?" řekl.

,,Ano, ale to musí být omyl Sára nechodí s někým kdo je mladší než ona." řekla jsem a zasmála se.

,,Co? Vždyť mi je 30, jsem o 3 roky starší než ona." řekl se smíchem.

,,Ehm.. Aha." řekla jsem a zahanbeně se zasmála. Sice Sára taky vypadá mladě ale jenom na 23, o 4 roky, ne o 10.

*pohled Sáry*

Nabírala jsem rohlíky když v tom mi někdo zakryl oči.

,,Hádej kdo jsem!" řekl někdo.

Ten hlas..

,,Eddie" vypískla jsem a on mi oddělal ruce z očí. Hned jsem ho objala.

,,Chyběla jsi mi darling." řekl a objetí mi obětoval.

,,Ehm, ehm." odkašlala si Kitty.

Oba jsme se na ni podívali.

,,Jak jste se seznámi?" zeptala se.

,,Takže..

Never say no (Hoggy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat