-1-

175 35 10
                                    

Massive Attack - Teardrop

GEÇMİŞ

-Jack, çocuğu bir sandalyeye bağla.

-Hadi ama Tyler, annesini çocuğunun gözü önünde mi becereceksin?

-O bir erkek Jack. Büyüyünce karıları nasıl becermesi gerektiğini görmeli.

İki soyguncu kahkahalarla güldüler. Bu sırada çocuğun annesi onlara yalvarmaktaydı.

"Bana ne isterseniz yapın ama çocuğumu götürün buradan. Yalvarırım. Ne isterseniz yapacağım ama oğluma zarar vermeyin. Lütfen, yalvarı..."

"Eeeh, çok konuştun güzelim. Daha fazla bağırıpta sesini kısma. Seni becerirken istediğin kadar inleyebilirsin."

Jack, kadının ağzını bantlamıştı. Çocuk ise annesine buradan gitmek için çığırıyordu.

"Annecim, n'olursun kalk. Gidelim buradan. Bu adamlar çok korkunç."

"Şşş" dedi Tyler. "Erkek adam korkmaz."

Çocuk ağlamaya başlamıştı. Adeta feryat ediyordu.

Çocuğu sandalyeye bağlayıp annesini görebileceği konuma getirdiler. Çocuğunda, annesininde ağızları bantlıydı.

Kadını iki kolundan tutup yere yatırdılar. Pantolonunu sıyırıp bacaklarını okşamaya başladıklarında kadın çırpınıyordu.
Çocuğun gözü önünde annesine sahip olduktan sonra ortadan kayboldular. Bir süre sonra çocuğun babası işten geldi ve her şeyi öğrendikten sonra vicdan azabından intihar etti. Annesi ise gitmişti. Belki ölmüştü, belki yaşıyordu. Çocuğun hiç bir fikri yoktu. Çocuk yetimhanede büyümüştü.

Arkadaşlarına sürekli zarar veriyor, her gün mutlaka bir şeyler kırıp döküyordu. Bu çocuk Denny idi; Geleceğin psikopat katili.

Günümüz

Denny bugün sabah erken kalkmıştı. Ayaküstü bir şeyler atıştırdıktan sonra dışarı çıktı. Kurbanını aramaya. Önce biraz para çekmek için bir ATM'ye gitti. Sırada bekleyenlerin önüne geçerek parasını çekti. Bu sırada sarışın genç bir kadın ona hakaretler savuruyordu.

"Hey, sen kendini adamdan mı sayıyorsun? Eğer çok zeki olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun. Biz saatlerdir burada bekliyoruz koca kafalı ahmak."

Denny sadece gülümsemişti. Mutluydu çünkü kurbanını hiç yorulmadan bulmuştu. Bu sarışın genç kadın bugün onun işkencelerine maruz kalacaktı. Onu soyup bedenine işkence etmeyi hayal etti ve daha çok gülümsedi.

"Keşke," dedi kadına "Keşke beynin popondan daha büyük olsaydı aptal sarışın."

Sonra oradan uzaklaştı ve kadını izlemeye başladı. Bu kadın ölümüne susamışsa Denny'nin bir suçu yoktu. Ya da Denny böyle düşünüyordu.

Sonunda kadın işini bitirip yola koyulmuştu. Denny arada mesafe bırakarak kadını takip etmeye başladı. Kadın nereye, Denny oraya. Ölüm yerini seçmesi işini kadına bırakmıştı anlaşılan. Kadın yürüdü, Denny takip etti derken sonunda bir eve varmışlardı. Ev Denny'nin çok hoşuna gitmişti. Özellikle müstakil oluşu.

Kadının hiçbir şeyden haberi yoktu. Denny kadının içeri girmesini bekledi. Önce evde birilerinin olup olmadığını saptaması gerekiyordu. Bir-iki saat geçti ve Denny evde yalnızca kadın ve sevgilisinin/eşinin olduğunu gördü. Camdan onların sevişmelerini izlemişti. Şimdi sıra en eğlenceli yerdeydi, onlara işkence etmek. Tek istediği şey sevişen çiftleri öldürmekti. Yıllar önce annesine tecavüz edilirken o pis yaratıkların söylediği şey aklına geliyordu. "..Büyüyünce kadınları nasıl becermesi gerektiğini görmeli." bu cümleden sonra annesine sahip olan iki adamı izlemişti. O gün bu gündür sevişen çiftleri öldürmek onun en büyük hobisi olmuştu. Sevişmeyenleri de öldürüyordu, elbet bir gün sevişecekler diye.

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin