Nem hittem volna, hogy ezt mondom, de Luke nem érdemelte meg a halált.
- Mondj még valamit.
- De már elmondtam mindent.
- Nem a halálodról, hanem arról az időszakról, mikor éltél. És minél hamarabb, mert nem sűrűn van ilyen, hogy kíváncsi vagyok másra.
- Haha, rendben.
Láttam rajta, hogy jobb kedve lett.
- Mondjuk a barátnődről. Persze ha nem gond.
- Dehogy. Imádok róla beszélni. Imádtam. Fura, de nagyon hasonlít rád. Ugyanaz a barna haj, és csillogó tengerkék szem.
Lassan löktem magam a hintán, míg Luke csak ült benne és meredt maga elé.
- Hatalmas szíve volt. Csak tizenhét éves volt, és a suli mellett önkéntesként dolgozott a közeli idősek otthonában. Mindenki szerette. Emlékszem, mikor először bemutattam őt a szüleimnek, el voltak ájulva tőle. Mint ahogyan én is. Még Bennek is szimpatikus volt.
- Ben? - szakítottam félbe
- A bátyám. Jack pedig a másik. Akkoriban Ben egy csúnya szakításon ment keresztül, és anyán kívül egy nőre sem tudott ránézni, de Kathy más volt. Ő mindig kedves volt és segített másoknak. Ha valami problémád volt, hozzá nyugodtan fordulhattál. Évfolyamelső volt az iskolában. Sosem ítélkezett, kivétel nélkül mindenkit elfogadott.
- Miért múlt időben beszélsz róla?
Azt hiszem ezt a kérdést nem gondoltam végig.
Zsebre dugta a kezét és a földet pásztázva rugdosta a kavicsokat.
- A halálom után két héttel öngyilkos lett.
Általában bunkó vagyok az emberekkel, nem tud rám senki hatni, és sírni sem szoktam. Viszont most valahogyan, - nem tudom miért - ejtettem pár könnycseppet.
- Sutton, szeretném ha megígérnél nekem valamit. - nézett a szemembe
Láttam rajta, hogy legszívesebben ő is sírna, de nem tud.
- Élvezd az életet amíg lehet, mert sosem tudhatod, hogy mikor lesz mindennek vége. Hogy mikor jön el az a nap, mikor már nincs holnap. Mikor már senki sincs körülötted. Mikor már nem érzel semmit.
Nem tudtam mit mondani. Soha nem gondoltam erre ezelőtt, csak éltem a szánalmas életem és azon morfondíroztam minden egyes nap, hogy miért ilyen szar minden.
- Lassan haza kellene mennem. - álltam fel
Szó nélkül elindult.
- Hazakísérlek.
- A családoddal mi van?
- Még itt laknak New Orleans-ban, de a város másik végén.
- Szoktál oda menni?
- Igen. Eléggé sűrűn.
- És Kathy-vel nem találkoztál azóta? Mármint, az ő szellemével?
- Nem. - mondta unottan
- Nézd, tudom, hogy ez nem sokat segít neked, sajnálom, hogy ezt történt. Nem ezt érdemelted volna.
- Ha lennének érzéseim, most ez jól esne. - nevetett, ami engem is megmosolyogtatott
Végül hazaértünk, de azt kívántam bárcsak maradtunk volna ott.
YOU ARE READING
Picture frame;lrh [BEFEJEZETT]
Fanfictionaz élet szar mi pedig verebek vagyunk akik belecsípnek egy kis jóba