- Jó reggelt szülinapos! - vigyorgott Luke ezer karátos mosolyával
- Jó reggelt neked is.
Keze a háta mögött volt, valami csörgött benne. Kíváncsian vártam, mikor mutatja meg, mi az.
- Most meg kell ígérned nekem valamit.
- Jaj ne.
- Nem lesz az olyan rossz. - mosolygott
- Rendben, megígérem. Akármi is legyen az.
Ekkor elővette a háta mögül azt a dolgot, amit eddig tartogatott. Egy koronát volt az, amin egy "Birthday Girl" felirat volt, és mindenféle csicsa volt rajta.
- Kizárt dolog, hogy az felkerül az én fejemre!
- De megígérted!
- Kapd be! - mondtam majd elvettem tőle a koronát - Honnan szerezted?
- Csináltam.
Kitört belőlem a nevetés. Láttam rajta, mintha kicsit bántaná, hogy kinevettem, ezért gyorsan abbahagytam.
- Bocs.
- Nem kell felvenned, ha nem akarod.
- Egész nap a fejemen lesz. - jelentettem ki - Mennyi az idő?
- Öt perc múlva nyolc.
- Basszus! El fogok késni.
Gyorsan felkaptam magamra egy nadrágot egy inggel, arra egy kardigánt, összefogtam a hajam, a hónom alá csaptam a tegnap összegyűjtött papírjaimat és már indultam is.
- Milyen pontos! - kiáltott fel a tulaj, amint beértem
Ekkor vettem észre, hogy Luke meglepetése még a fejemen van, ezért gyorsan lekaptam onnan és kínosan elnevettem magam. Közben a srác is megjött, aki tegnap a pénztár mögött állt.
- Mr Allen vagyok. - mutatkozott be a tulajdonos
- Sutton Shors.
Odaadtam neki minden papíromat, amiről úgy véltem hasznát veszi majd. Feltette a szemüvegét és elkezdte áttanulmányozni, de a rossz fényviszonyokra hivatkozva inkább elment máshová. Bár nem tudom mi gondja van velük, ő tudja.
- Egyébként Elliot Allen vagyok. - nyújtotta kezét a tegnapi srác
- Mr Allen az apád?
- Igen, ő az apám. - mosolygott
- Nem hasonlítasz rá.
- Igen, tudom. Sokan mondják.
Egész rendes srácnak tűnik. És gyönyörű mosolya van.
- Szép korona. - mutatott a kezemben lévő tárgyra
- Ja, uhm köszi.
Kissé kezdett kínossá válni. A cipőm orrát kezdtem el nézegetni. Törtem a fejem azon, hogy mit is mondhatnék, de semmi nem jutott eszembe, tehát némán vártunk, míg visszajött Mr Allen.
- Holnap kezdhet. Mivel hatkor nyitunk, jöjjön fél hatra, és majd Elliot megmutatja mi merre hány méter, rendben?
- Rendben. Köszönöm szépen.
Visszaadta a mappámat, majd el is viharzott. Spontán egy ember.
- Tudom egy fél napja sem ismerjük egymást, de tegnap említetted, most pedig a fejeden hordod, szóval csak annyi, hogy boldog tizennyolcat!
CZYTASZ
Picture frame;lrh [BEFEJEZETT]
Fanfictionaz élet szar mi pedig verebek vagyunk akik belecsípnek egy kis jóba