Bölüm şarkısı: Erdem Güney-Saklımdasın.
İyi okumalar. :)
Kaderin ince çizgisi milim milim işlenirken, bizler hiçbir şeyin farkında değildik. Saatler kendi çarkında dönerken kaderin cilvesi kendini gizlerdi. Bizler kaderimizi kendimizin belirlediğine inanırken sadece yapacağımız seçimler gidişata yön veriyordu.Hayat... Garip bir terimdi. 20 yıllık bir hayat. El alem ne der diyerek yaşadığımız, içimizde gizli kalmış duyguları bastırarak yaşadığımız hayat. Aman kimse duymasın! Aman aile arasına kimse giremez, kocasıdır döver de sever de... Bu ve bunun gibi bir sürü hayat, toplum baskısı yüzünden hep gizli saklı, uzaktan izleyerek geçti gitti.
Her yaşam şartlarının belirli bir zorluğu vardı. Bizimde yaşadığımız bu hayat standartları gibi.
Bazı insanlar küçük bir mahalle sıcaklığında yaşamaya özenirdi. Bazıları ise bu mahalle ortamından kaçmak isterdi. Gün geliyordu bende kaçmak kurtulmak istiyordum. Mahalle baskısı denilen şey küçük veya ufacık şeyler değildi. Yeri geldi mi o baskı senin hayatını zindana çevirirdi. Senin ruhunu ilmek ilmek işler, seni baskıya maruz bırakırdı. Köklerini sana öyle bir dolardı ki ne nefes alacak bir alan bırakırdı sana ne de son nefesini vermene izin verirdi.
Böyleydi işte zorluklar...
Yaşama tutunma arzusu, hayatın sana oynadığı oyunlar önündeydi, fakat görmen imkansızdı.
Bu hayat, bu kader benim için ta seneler evvel ilmek ilmek işlenmişti.
Anne ve babamın tanışmasıyla başlamıştı aslında her şey... Birbirlerine ilk görüşte aşık olan zamanının sarı saçlı, mavi gözlü, Karadeniz'in hırçın dalgaları gibi olan Arzu, Doğu'nun sert esen topraklarında esmerleşen, orman gibi koyu yeşil gözlü, keskin ve sert bakışlı Ali'sine vurulmuştu.
Senelerin zorlukları, anlaşamamazlıkları onları da yormuştu. İki aile arasındaki çatışma büyüdükçe büyümüş, koca bir kasırgaya dönüşmüştü. Birbirlerine olan sevdası iki kişilik bir aileye dönüşmüş ve kaçtıkça kaçmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİNLE (Bir Mahalle Aşkı Serisi)
RomanceSakin ve tekdüze bir yaşam süren Beren'in hayatı mahalledeki insanların çıkardığı dedikodular sonucu bir anda tepetaklak olur. Ailesi için fedakârlık yapmak zorunda kalan Beren, hiç tanımadığı bir adamla evlenmek zorunda kalır. Kader çarkı başlamışt...