Te rog!

340 24 6
                                    

Ma uitam spre tavan.
In mintea mea erau prea multe ganduri, imi era teama de ce i se va intampla lui Zayn,de ce va spune mama si ce cauta Justin aici.

Din gandurile mele ma intrerupe chiar doctorul.

- Domnisoara?

-Da, ce sa intamplat? E bine?

-Va fii bine, doar ca in operatie a pierdut mult sange iar el are acum nevoie de sange.

-Si cum va pot ajuta?

-In mai putin de 4 ore vom avea grupa lui de sange dar acum nu, si avem nevoie de un donator.

-Ma ofer eu!

- El are grupa de sange A2 ,dar tu?

-Eu 0 pozitiv.

-Nu poti dona tu, avem nevoie de un donator.

-Ma voi chinui sa caut.

Spunand asata fugind repede spre salonul bunici iar in fata usi erau Justin si mama.

-Selena Marie Gomez ce se intampla?
Spune mama total nervoasa.

-Nu am timp de explicati, trebuie sa gasesc un om cu grupa de sange A2!

-Eu am A2 !
Spune Justin.

-Trebuie sa donezi sange.

-De ce?

-Pentru a salva o viata!

-A cui viata?

-A lui Zayn.

-Nu, nu voi dona sange pentru el.

-Te rog!

-Nu.

Ma uit in ochii lui Justin incercand sa sparg gheata si sa cedeze.

-Te rog!

*Justin pov.*
Selena se uita in ochii mei cu o privire ce imi creeaza mii de fiorii.
Stiam ca daca nu voi ceda iar Zayn va muri nu va mai vorbi cu mine niciodata.
Asa ca am acceptat.

Am donat sangele pentru scarba aia facand-o pe Sel sa spere ca Zayn va trai.

*Selena pov.*

Eram asa bucuroasa cand i-am spus doctorul ca am gasit un donator si ii pot oferi o sansa la viata.

Acum eram cu Justin in fata doctorului.

-Il pot vedea?

-Dupa ce se va trezi sigur.
Spune doctorul dandu-i sangele unei asistente ce intra in camera lui Zayn.

-Va multumesc pentru tot ,doctore!

-Eu imi fac doar treaba! Atunci cand se va trezi te voi anunta.

-Multumesc.

Doctorul a plecat iar eu mergeam spre mama cand imi dau seama ca Justin e in spatele meu.

-Tu ce mai cauti aici?

-Noi nu am terminat de vorbit!

-Nu mai avem ce vorbi. Zayn mi-a spus de planul tau, iar acum in secunda asta te urasc si mai mult pentru ca erai sa il omori!

-Ma lasi! Un jeg de om ca el nu moare asa repede, mai ales ca am donat si sange.

-Nu trebuia sa donezi daca nu-l bateai!

-Merita, mi te-a furat!

-Tu m-ai inselat!

- Ti-am spus era doar un plan!

My Dilema☆★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum