nu stiu ☆★‡†

279 16 6
                                    

Spune mama in timp ce se uita la noi.

-BUNA ziua, doamna Gomez! Spune Zayn.

-Buna! Spune mama.

-Eram sigura ca te gasesc aici, asa ca hai mai repede ca trebuie sa plecam.

Mama pleaca spre salonul bunici iar eu raman cu Zayn.

-Se pare ca trebuie sa plec.

-Ne vedem mai tarziu?

-Poate la scoala....

-Cum Pleci?!
Spune Zayn mirat.

-Mda....tu mai stai?

-Asteptam sa iasa si Neymar din spital dar cred ca...

-Ca.....?
Continui eu

-Ca voi pleca si eu,adica e baiat mare.
Tu cand pleci?

-Azi la 7 dupamiaza.

-Dau si eu un telefon si merg si eu la 7.

-O dar vai, asa repede rezolvi tu treburile?

-Parca nu ai sti,iubito.
Imi da un zambet mare la final.

Stai....mi-a zis cumva iubito?
Vreau sa zic ceva dar....

-SELENA, am zis ca plecam!
Striga mama ca o disperata.

-Ne vedem in aeroport,pa.

Ma intorc cu spatele si dau sa plec dar

-Selena!

-Da?

-Te iubesc!☆

Spune Zayn asa tare incat asistentele ce erau pe hol au inceput sa rada.

-Si eu!

-Si tu ce?

-Si eu ,Te iubesc! ★

Am iesit cu mama din spital si ma tot gandeam la Zayn
Da stiu ca idiotul de Bieber mi.a zis din prima ca o sa merg in bratele lui ,dar exista si un dar .
Nu faceam asta daca el nu era asa. Mai ales cu aia, nici ca ar fi un model de la Victoria's Secret dar ma rog.Nu inteleg de ce continui sa ma gandesc la el cand e clar ca eu trebuie sa fiu cu Zayn si gata.
Hmm...poate ar trebui sa iau o pauza de la baietii si sa ma gandesc la prietenele mele si la scoala.
Imi e asa dor de ele mai ales de Cara.Am sa le povestesc totul si sa imi spuna ce sa mai intamplat nou.

Trezita din gandurile mele imi dau seama ca taxiul a ajuns in fata hotelului.
Am urcat in camera iar mama sa dus in bucatarie.
E ora 2.
Dupa ce imi verific camera sa nu uit ceva ma asez pe canapea si deschid televizorul.
Mut pe un canal pe altul pana vad ceva de necrezut.

*Soc si groaza*‡

Un accident sa produs chiar acum. Un motociclist cu varsta cuprinsa intre 18/25 a fost izbit mortal de o masina.
Din spusele martorilor avea o viteza prea mare ,si a intrat pe contra sens. Masina nu a avut timp sa franeze .
O ambulanta e la fata locului.

Vad, vad imagini ce imi creează o stare de neliniste. Nu pot crede, accidentul e la cateva strazi de aici.
Arata o imagine cu motorul distrus si....... imi dau seama......realizez.... ca e al lui Justin!†

Nu cred, nu pot crede! Mii de ganduri, sentimente imi trec, pe loc . Nu stiu ce sa fac.

-MAMA,MAMAM!!

- Ce e scumpo?

-E Justin! Si ii fac semn spre televizor.

-CE?

-Trebuie sa plec,trebuie sa merg la el!

-Straziile sunt blocate va trebui sa fugi.

Mi.am luat repede geaca de piele si tenisi si am fugit spre el.
Strazile erau blocate, se auzeau clansoane, injuraturi.
Incerc sa imi maresc viteza.Din greseala daram cateva persoane ce imi stateau in cale.

In sfarsit am ajuns!
Totul era un haus.Oamenii ce tipau, medici si asistente ce incercau sa linisteasca lumea.
Dar nu doar motociclistul era lovit dar si acei oamenii nevinovati din masina.
Vad in fata mea o fetita de circa 8 ani ce striga spre oamenii sa ii scoata mama din acea masina.
Era prinsa acolo,nu putea iesi.
Presupun ca tatal ei era acel om ce doctorul incerca sa ii salveze viata.Il resuscita in timp ce fetita lui striga disperata dupa ajutor.
Ma apropi mult de ei in speranta sa-l vad pe Justin.

-AJUTA-MA!
Imi spune acea fetita.

-Scuza-ma dar eu nu sunt medic!

-Nimeni nu imi ajuta mama,te rog ajuto tu!

Ii vedeam disperarea in ochii, am luato de mana si am fugit spre partea dreaptă a masini unde se afla mama ei.

-Stai aici! Ii spun fetitei.

Atata politie si ambulante dar nu le pasa la nici unu de saraca femiei.
Eu super girl incerc sa o scot.
Realizez ca piciorul drept e blocat si singura cale prin a o scoate e cea de a taia bucata de metal.
Unde pot gasi eu ceva unde pot sa tai? Stai pompieri sunt si ei aici sigur gasesc ceva.

Fug repede spre masina lor, intru fara sa ma opreasca cineva in masina de pomieri si caut.
Gasesc un fierastrau, wtf?
Fierastrau?!? Ehh merge si îsta .

Ies din masina de pompierii si fug spre femeie.
Intru pe scaunul soferului si incep sa tai acel fier ce ii sta pe picior. Din greu reusesc sa o scot.
Prin puterile mele o "tarasc" afara din masina.
Acum observ rana de la cap si cat de mult ii sangereaza piciorul.

-MEDIC.MEDIC!
Ajutor!

Strig,si reusec sa aduc cateva asistente.A venit si un doctor si au duso in ambulanta.

-MI-AI SALVAT MAMA,ESTI O EROINA!
Spune acea mica fetita facand ca multi sa se uite la noi.

-Buna ziua!
Suntem de la posul de stiri de pe canalul 4 si vrem sa te felicitam! Esti o adevarata eroina!
Esti un exemplu! Ai reusit sa faci ceea ce multi nu au putut!

-Va multumesc!
Nu a fost o problema mare,dar niste oamenii profesonisti ar fi facut asta mai bine!

-Ai o mare dreptate,dar tu eroino spunene cum te numesti!

-Numele meu e Selena,Selena Gomez!

-Doamnelor si domnilor aceasta tanara Selena o eroina adevarata ,a reusit sa salveze o viata de om! Respect!

In acel moment oamenii prezenti au inceput sa ma aplaude.
A fost un moment frumos, dar incercam sa-l vad pe Justin dar nu vedeam nimic .
Merg prin multimea de oameni ce ma aplauda si vad o ambulanta langa motorul ce cred a fi a lui Justin.
Ma apropi de ambulanta si cand sa intru in ea o asistenta ma da afara.

-DOMNISOARA, nu puteti intra.Pacientul va fi transmis la spital si abia atunci il puteti vedea.

-Cum il cheama pe pacient?

-Daca nici tu nu sti de ce ma intrebi pe mine? Imi cer scuze dar trebuie sa plecam.

Ambulanta a plecat acum ramanand singura langa motor.
Serios? SERIOS Doamne??? Iar la spital? Am vizitat spitalul ila mai mult decat am mers la scoala.Official e a 2 mea casa.

Ma apropi mai mult de motor in speranta de a fi gresit eu si motorul acesta negru sa nu fie a lui Justin.
E clar ca e distrus pe jumatate, cel putin partea din fata e distrusa rau.
Cand am vazut prima data motorul lui Justin pe rota din spate are un JB scris.
Mana imi tremura, si invart roata pana dau de acel JB.

DOAMNE,mii de lacrimi imi cad pe obrajii.E sigur, Justin e acel motociclist.
Ma asez in genunchii langa motor si incep sa tip si plang.

-SELENA,Selena!

-Da?

-Trebuie sa mergem la spital.
Acea micuta fetita vine in fata mea.

-Dar tu nu ai plecat cu parintii tai?

-Acei oamenii nu m-au lasat sa merg cu ei.
Tu esti singura mea salvare!

Hey! Stiu ca nu am mai postat de mult,dar voi incerca sa postez mai des.
Sper sa va placa si vreau parerile voastre,daca aveti de spus ceva doar comentati! :)

My Dilema☆★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum