Era un hotel imens,inconjurat de o multime de oameni.
Stau la bratul lui Justin si privesc cum oamenii ne fac poze.-Justin?
-Da?
-De ce ne fac poze?
-Te deranjeaza?
-Nu ,dar nu inteleg de ce ar vrea poze cu noi.
-Selena,draga. Suntem la petrecerea unei echipe importante de baschet iar noi suntem invitati.Iti da-i seama ca suntem tratati ca niste vedete.
Cand am intrat Justin mi-a facut cunostinta cu toata echipa, iar acum vorbim cu Jack unul din cei mai buni baschetbalisti.
-Deci, Selena....cum te-ai pricopsit cu asemenea scarba?
Zie Jack razand.-Sti cum se spune,daca nu e destept macar frumos sa fie.
-Iubire, vezi ca ne suparam!
Spune Justin punandu-si mana pe umarul meu.-Bine amorezilor,va las.
Jack pleca lasandu-ma singura cu Justin.
-Iubire,te distrezi?
-Da, e frumos aici.
-Atunci hai sa ne mai plimbam.
Mergeam noi de mana,iar Justin a zis sa mergem afara.
Departe de aglomeratie, era o banca si ne-am asezat acolo.-Selena,vreau sa iti marturisesc ceva!
-Da?
-Desi sau intamplat multe lucruri,vreau sa sti ca te voi iubi mereu. Si ori cate prosti fac sa sti ca te iubesc.
-Justin.
-Vreau sa iti spun sa ma ierti pentru toate prostiile facute.
-Jutin te-am iertat.
-Selena, TE IUBESC!
Justin isi lipi buzele, creeind un sarut destul de salbatic.
-Justin, sa facut frig mergem inauntru?
-Da haide.
Cand am intrat un grup de oamenii il strigau pe Justin.
-Justin,omule ce faci?
Spune un blond.-Jon, omule!
Dupa ce Justin ii saluta si imi face prezentarea o satena se apropie de Justin.
-Hei,Justin de cand nu ne-am mai vazut.
Fata isi pune mana pe umarul lui Justin.Vazand ca ma uit urat Justin intervine
-Stefania,ea e Selena.
-Selena,ea e Stefania.
Stefania!?!?! Stai asta e fata aia care ii trimitea mesajele lui.
De ce Nu a zis ea e iubita mea Selena, si a zis ea e Selena?
Imi intaind mana spre ea si zic:-Iubita lui Justin,Selena. Incantata de cunostinta!
-Fosta iubita a lui Justin,Stefania.
Incantata!Poftim a zis ca e fosta?!?!
*Justin pov.*
E vizibil ca Selena e cam agitata din cauza Stefaniei dar nu are de ce.
Cand am auzit cum sa prezentat "iubita lui Justin" muream de ras,si Stef sa ii faca felu "fosta iubita" Nu mai puteam!Vad ca lucrurile nu stau asa bine, intervin.
-Ma bucur ca ati facut cunostinta.
-Da si eu ma bucur!
Zice Stefania.*Selena pov.*
Doamne Nu pot sa cred cum se uita scarba asta la el.
Nu ca ar fi o amenintare. Adica nu arata asa bine.
Picioare lungi, un cur bombat, o talie de viespie, niste "baloane" ochii ei albastri si parul ei cret saten.
Adica Nu arata asa de bine!
Ce tot zic....e imbracata intr-o rochie alba mulata ce ii pune in evidenta toate formele parul e pe spate iar in picioare are pantofi negri cu toc.
Cum pot concura cu asa ceva??-Toata lunea sa fie atenta! Vom juca adevar si provocare asa ca va rog faceti un cerc mare.
Capitanul echipei a dat "ordinul" asa ca cercul sa facut.
Eram multi cei drept.
Stateam in bratele lui Justin,iar Stefania aia era chiar in bratele capitanului, fata in data cu mine.Dupa cateva provocari puse de membri din echipa si invitati acea sticla nenenorocita a cazut fix la Justin si Stefania.
-Deci eu te provoc, nu Bieber?
-Si daca aleg adevar?
-Daca esti un barbat adevarat le vei face pe amandoua.
Mutimea de oamenii incepura sa faca zgomote la auzul raspunsului, Stefaniei.
-Bine le voi face pe amandoua!
-Te provoc sa ma saruti!
*Justin pov.*
Stiam ca va face asta, vrea sa ma desparta de Selena. Ea a fost foarte importanta pentru mine pana cand ma inselat cu Harry.
Da Stefania ma inselat cu Harry si de atunci Nu am putut sa o iert.-Repet inca o data provocarea.
Daca esti un barbat advarat saruta-ma.-Nu trebuie sa iti demonstrez nimic.
-Nu mie ci oamenilor din jur.
Un defect al meu, e ca imi pasa de ce zic oameni din jurul meu.
Ma uit spre Selena.-Justin, nu te uita la mine, e decizia ta!
Stiam ca va fi suparata pe mine,dar tot am acceptat sarutul Stefaniei.M-am apropiat de a, simtind dinou parfumul ei dulce de Chanell.
Ea face primul pas.
Pot zice ca, am inebunit. Stefania imi creeaza o senzatie atat de tare.
E asa........ sarutul nostru devenind unul salbatic.
Efectiv, ma inbunea.....Selena, Selena ea era de fata!
Ma opresc din a ma saruta iar Stefania ma musca de buza.-Acum ca ai facut provocarea, trebuie sa spui si adevarul.
-Pune intrebarea!
-Justin, ma mai iubesti?
Nu imi venea sa cred, ce intrebare e asta?!?!
Ma uitam in ochii ei dar ea vorbea serios.-Justin,ma iubesti?
-Da.
*Selena pov.*
O Doamne. Dupa ce ca am vazut ca sa sarutat cu ea,ii spune ca si o iubeste?
Nu mai pot ,Nu mai rezist!
Acum cateva minute imi jura iubirea lui si acum ce face?
Lacrimile incep sa mi se scurga pe obraji. Ma ridic si plec afara.*Justin pov.*
O Doamne. Ce am facut?!?
NU AM VRUT DA ZIC DA.
Am spus fara sa gandesc,am facut o mare prostie.
Ma uit spre Selena si o vad, trist iar lacrimile ii curg pe obraji ei rozali. Incerc sa merg spre ea dar ea fuge.
Incerc sa fug spre ea dar sunt oprit de oamenii ce strigau la mine sa o sarut dinou pe Stefania.Reusesc sa ies si o vad pe Selena cum intra in taxi.
Sunt un prost! Nu imi pot permite sa o pierd iar.
Urc in masina mea, gonind cu o mare viteza.Vad cum taxiul, oprest in fata hoteluilui Selenei, iar ea coboara.
Merg Dupa ea.-Selena,Selena!
CITEȘTI
My Dilema☆★
FanfictionSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.