Eram pe holul imens uitandu-ma la el ,in sfarsit aveam ocazia de al analiza din cap pana in piciare.
Cum spuneam era imbracat totul in negru ,avea parul rebel iar in mana tinea un pachet de tigari Marlboro.
Cu pasi mici ma apropiam de dulapul meu iar ajunsa in fata lui un mic zambet ii aparu pe fata.-Hmm... e dulapul meu te poti da?
A inceput sa rada si sa isi aprinda o tigara chiar in incinta şcoli-Ce e cu tine omule e dulapul meu!
-Si locul de parcare era al meu, dar sa vezi,nu mai e!
-O pe bune?....ti asa mult la locul acela?
-Se pare ca, DA!
Dupa ce accentua cuvantul da imi da cu fumul tigari direct in fata ,facandu-ma sa ma inec si sa tusesc.- Haha.... fetitei nu ii prea place fumul nu?
-Nu am chef de glume baietel,asa ca pleaca!
-Bine, voi pleca daca primesc locul inapoi
-Ia.ti gandul baiete!
Clopotelul a sunat si prin o minune a plecat fara sa imi mai spuna ceva.
Mi.am luat cartea si caietul de matematica si am plecat spre clasa.
A fost o ora plictisitoare si asa au fost si restul orelor. E ora 16:00 asa ca mi.am luat geanta si am plecat spre motorul meu.Dar surpriza acelasi baiat misterios statea rezemat de frumosul meu motor cu un trandafir negru.
-Ce mai vrei?-Hmm...locul inapoi!
-Ti-am spus nu!
-Uite ia!
Imi intinse acel trandafir negru superb.-Ce?.... imi da-i un trandafir pentru locul de parcare?
-Nu vreau doar sa il ei!
-Si daca nu vreau?
A pus trandafirul la piciorul meu si a plecat spre motorul lui negru.
M-am urcat pe motor si am pornit spre casa.
Am ajuns si cand sa urca scarile un ciocanit se auzi la usa.....stiam ca nu este mama deoare ce ea ajunge debea la 20:30 cand incepe serialul meu preferat .
Am raspuns la usa iar in fata mea era o fata inalta cu un par blond ochii caprui si niste sprancene stufoase.-Hey!
-Hey...eu sunt Cara vecina ta.
-Selena ,incantata... intra!
Ii deschid usa si o las sa intre.-Uite, mama ma trimis sa va aduc acest cos cu fructe din partea famileie mele!
-A multumesc ii voi spune si mamaei cand va ajunje acasa.
-La ce liceeu esti?
-San Diego...tu?
-O ce bine suntem in acelasi liceu...eu sunt in a 12B tu?
-Eu sunt in 12A!
-O Doamne esti in clasa cu bunaciuni scoli!
-Bunaciuni?..haha ma faci sa rad!
-Pe bune... nu ii sti pe cei 5 baietii?
- Uf ba da...
- Sunt asa perfecti!
-Hai ca nu exageram...sunt doar niste baieti!
- Poate pentru tine...sunt cei mai cunoscuti...sunt bogati, sunt perfecti!
-Au parinti bogati ce sa zic...
-Defapt ei au parintii bogatii dar se intretin si singuri... au "mafia" lor cu afaceri ilegale curse de motoare, masini,trafic de droguri si fete.
Uimita....imi aduc aminte de trandafirul meu si il scot din geanta si il pun intr-o vaza.
-NU POT SA CRED,DE UNDE AI ILA?
-Usor...la-am primid! De ce?
-Te esti nebuna?!de la cine il ai?
Realizez ca nici macar nu ii stiu numele baiatului.-Spune ma ti in suspans!
-Pai....de la cel cu parul saten deschis!
-Mor nu pot sa cred!....ai primit trandafirul de la seful mafiei... de la Justin Bieber!
- Ha?....cine-i baiatu si ce e asa important la trandafir?
-Tu chiar nu sti?!?
- Nu!
-Daca unul din acesti 5 baieti iti da un trandafir negru inseamna ca te are in vizor si ca vei putea fi urmatoarea lui " Queen"
-Haha ce prostie!...stiam eu ca nu trebuia sa-l iau!
-Deci vad ca esti in urma asa ca iti voi explica cum sta treaba!primesti un trandafir negru esti avansata primesti un trandafir rosu e clar ca vei fi a lui pe viata!
- Ce porcarie!...ai primit un trandafir de la unu din ei?
-Din pacate nu.... nu multe fete au ocazia asta ,tu esti a doua fata care a primit de la Justin!
-A daua?cine e prima?
- Catline, a fost iubita lui Justin dar a murit in urma cu doi ani....de atunci Justin a avut doar aventuri de o noapte nimic stabil!
-Wow interesant.... nu am mai auzit de asta!
-Da..iti voi spune eu maine mai multe ca acum trebuie sa plec!
Ii dau o innratisare mare apoi o conduc spre usa!Este ora 20:30 stau cu un bol de popcorn in mana si ma uit la serialul meu preferat "Scream Queens" ,o aud pe mama cum deschide usa si intra.
-Hey mama..
-Buna scumpo cum a fost la scoala?
-uhmmm..bine...
-Ma bucur!,ai mancat?
-Da!nu te deranja sa mai faci ceva!
Dupa ce sa terminat serialul am mers in camera mea schimbandu-ma in pijamalele mele albastre.
Ma asez in pat... dar de o data aud soneria mea de la telefon semn ca am primi un mesaj.
Il deschid si il citesc!
.................
Noapte buna Queen!....frumoase pijamale....imi place albastru!
.............
Eram sigura ca e acel baiat Justin asa ca ii trimit si eu un mesaj.
............
Dada noapte buna!....de unde sti ca sunt albastre?
..............
Primesc un nou mesaj.
.............
Pentru ca stiu! :x
............
Nu m-am mai stresat sa ii scriu si m-am culcat
CITEȘTI
My Dilema☆★
FanficSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.