Am auzit-o pe acea micuta fetita spunand ca eu sunt singura ei salvare,efectiv ramasesem fara cuvinte.
-Te rog,te implor, vreau sa imi vad parintii!
-OK, uite cum facem.
Straziile sunt blocate deci va trebui sa mergem pe jos.
Nu e departe e la 5 strazi distanta.-Iti multumesc mult pentru tot!
Dupa ce spuse asta, imi darui un zambet imens.
Am luato de mana si am pornit spre spital.
Mergeam cu pasi repezi spre spitalul cade imi devini a 2 casa, gandinduma la ce sa intamplat.
Daca Justin e ok si daca e bine, daca el va muri nu imi voi ierra asta niciodată!
Ne.am certat rau,e adevarat. Dar nu pot uita, ca el a fost primul baiat de care m.am indragostit nebuneste si primul baiat din viata mea.Cel ce ma facut femeie si cel care mi.a dat incredere in mine
El a fost cel ce ma indrumat,cel ce ma intarit, cel ce ma schimbat.Fara sa stiu, lacrimile mele curgeau pe obrajii mei ce ardeau.
O teama, frica,groaza imi cuprinde tot corpul.Nu ma puteam stapani.
I.am dat drumul fetitei ce statea "lipita" de mine, cazand in genunchii.-Esti bine?
-Da,sunt........
Nu puteam vorbi.Frica isi pune stapanire si pe vorbele mele.
Am ajuns sa pretuiesc ce e important dupa ce il pierd.
Nu inteleg ce e cu mine?
Justin avea dreptate!
Sunt o lasa, fug de probleme si astept sa mi le rezolve alti!
Fug in bratele lui Zayn doar de a nu da piept cu el!
A avut dreptate cu fiecare cuvant pe care il zicea, dar eu.....eu am continuat sa il mint si sa ma mint singura!-Selena?
-D-da?
-Esti ok?
-Uite fetito, motociclistul care ti.a lovit parinti e iubitul meu,adica fostul iubit .Acum nu ma pot stapani, sunt in panica.
Nu pot avea grija si de tine!
Deja sunt....-STAI! Linisteste-te .Calmeaza-te.
Stai ce? O fata de 8 ani imi spune sa ma calmez??
Of.....are dreptate!
Imi inchid ochii si strig spre cer:-DOAMNE ajuta-ma!
Ma ridic , o iau pe fetita de mana si pornesc dinou spre spital.
Am ajuns.
-Uite. Te voi duce la parintii tai iar daca vei avea nevoi de mine sa ma cauti prin spital ca voi fi aici.
-Iti multumesc mult!
Am mes la asistenta de garda si mi.a spus unde trebuie sa o duc.
Am lasato pe scaunul de asteptare in fata salonului tatalui.Am pornit si eu spre etajul al 2-lea unde mi.a spus asistenta ca se afla motociclistul.
Urc scarile, fug pe scari. Dar...
-LA NAIBA!
Cum fugeam eu pe scari, mi.a alunecat piciorul si bravo mie mi.am rasucit glezna.
-Esti bine?
Striga o asistenta spre mine.
-Cred ca mi.am rasucit glezna.
-Stai lasa.ma sa te ajut!
Acea asistenta draguta ,ma ajutat si ma dus intru.un salon de la etajul al 3-lea.
-Nu e grav! Dar va trebui sa stai un pic aici si sa te dau cu o crema.
-Pot sa va intreb ceva?
-Cine este omul ce sta pe patul de langa geam?
CITEȘTI
My Dilema☆★
أدب الهواةSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.