-NU VEI SCAPA!
Vocea lui imi suna in cap facandu-ma sa ma speri, lovita,la genunghi si la cot incerc sa fug dar Justin ma luase in brate cu
cu o putere mult prea mare pentru fortele mele ma taraste spre masina lui ma pune pe bancheta din spate apoi blocheaza masina .
Imi era intradevar frica, dar incercam sa ma calmez.
Dupa aproximativ 10-15 minute Justin intra in masina ca si cum nimic nu sa intamplat.
cu o voce joasa si destul de speriata ii spun...- Te rog lasa-ma sa plec
-Nu!
-Dar te rog!
-Nu e vina mea ca te bagi in treaba mea!
-Pe bune nu zic nimanui ...te rog lasa-ma!
-Nu!... ai noroc ca nu sunt nervos ca altfel iti zburam creerul!
Nu am mai zis nimic si circa 10 minute a inceput sa mearga cu o viteza ametitoare.
-Te rog lasa-ma sa plec!
-Am spus NU!
-Dar unde mergem?
- Acasa!
-Acasa?
-Da iubire vei merge Acasa!
Speram ca ,chiar merg acasa...dar mno... am ajuns in fata unei porti imense unde Justin a deschis.o cu o telecomanda.
Cand am intrat in curte nu imi venea sa cred ce vila frumoasa are!
Era asa mare si atat de frumoasa.
Mi-a deschis usa si am intrat in vila era asa de frumoasa cum intrai era sufrageria apoi bucataria iar intre cele doua o scara ce duce sus.-Ce caut eu aici?
-Aici vei sta o vreme, baby!
-Auzi... lasa vrajeala si glumele si zi cand plec!
-NICIODATA!
A zambit iar apoi a mers spre bucatarie. Stau si analizez toata sufrageria...peste un minut se intoarce cu o sticla de bere in mana.
-Vrei?
Si imi intinde sticla de bere.-Nu. Ce vreau eu e sa plec acasa!
-Dar esti acasa!
-Termina cu glumele ca nu am chef.
-Nu e nici o gluma!
-Lasa vrajeala Bieber!
-Ooo vad ca imi sti numele!
-Pe bune... vreau acasa!
A luat o gura de bere iar acum ma ia de mana, incerc sa scap dar ma strange mai tare, mergem pe scari spre a 2 usa.-Uite aici vom dormi!
-Vom?
-Da noi 2!
-Nu dorm cu tine!
-Faci ce zic ! Eu fac regulile ai uitat?
-Chiar vreau acasa!
-Ti-am mai zis esti acasa!
Imi dau ochii peste cap si incep sa analizez camera...e una frumoasa are un pat dublu un dulap imens iar pe masa sunt diferit sticle una ce mi-a atras atentia e chiar JB.
Se uita la mine iar apoi imi spune.-Presupun ca vrei sa te schimbi?
-Da...dar ma voi schimba acasa la MINE!
A inceput sa rada ca un idiot si a iesit din camera.
Nu stiam ce sa fac asa ca am iesit si eu, nu l-am vazut asa ca am coborat scarile, si cand sa deschid usa a pornit alarma, am reusit sa ies din casa, aerul rece ma lovea cu putere ,fugeam si am realizat ca in spatele meu e Justin ce fuge si el dar nu spre libertate ca mine ci spre mine.
Dupa ce am iesit si din curte am fugit spre strada si prin o fractiune de secunda puteam sa fiu moarta dar nu imi vine sa cred ca ingerul care m-a salvat e chiar Justin.
Justin m.a inpins din fata masini sacrificandu- se pentru mine.
Acea masina nici nu oprise l-am vazut pe el intins pe strada inima mea mi sa sfaramat in mii de bucatele .
Am sarit repede spre el. L-am adus in casa l.am asezat pe canapea.- JUSTIN...JUSTIN!
-Ho ..nebuno nu mai tipa ca ma doare capul!
- Cat ma bucur ca esti bine!
Nici nu am realizat dar eu chiar il tineam in brate... desi stiam ca nu trebuie nu ma puteam dezlipi de el, imi raspunse la imbratisare am stat ceva asa pana cand.- Iarta-ma... te doare ceva?
- Nu sunt bine!
- Iarta-ma !
- Ti-am salvat viata.. crezi ca un iarta-ma e de ajuns?
- Da ce vrei?
-Ehh vei afla!
Sa ridicat singur fara ajutorul meu si a mers la bucatarie lund o punga de gheata ce o tine pe umarul drept.-Nu sunt o scarba daca te inteb daca pot merge acasa?
-Defapt esti o scarba ca mai si intrebi!
-O hai ma lasi...nu trebuia sa imi salvezi viata daca nu ma rapeai!
-Ce vrajeala pe tine! Hai ajuta-ma sa urc scarile !
L-ma ajutat, acum suntem in camera.
-Vreau sa fac baie deci trebuie sa ma ajuti!-Ce vrei sa fac?
- Du- te adumi hainele mele din dulap si cand te chem sa intri.... dar daca vrei facem baie imreuna!
Un zambet ia aparut pe buze!-Vezi sa nu Bieber!
-Daca nu as.i fi asa slabit de la masina aia idioata erai cu mine in baie!
-Dada... cu totii avem vise!
- Da incerci sa iesi nu ai cum ca am inchis casa nimeni nu iese nimeni nu intra!
Dupa 25/30 minute.
-SEL ADU HAINELE!
-Ok... tine un prosop pe tine ca sa intru!
- Ok
Dechid usa si il vad gol pusca.... imi pun mana la ochii si ii arunc hainele incerc sa ma intorc si sa ies da pentru ca e ud pe jos alunec- Haha... faci cutrmur iubito!
Incerc sa ma ridic da nu reusesc Justin vine spre mine sa ma ajute dar eu
-Daca esti gol... imbraca-te dracu. Si ajuta- ma!
-Bine!
dupa ce ma ajutat sa ma ridic eram in camera si el sa asezat pe pat-Hai iubito vino in pat!
-vreau si eu sa fac baie!
-okok
Se ridica si imi arunca un tricou mai lung- Nu ma imbrac asa in fata ta!
-Ma lasi nu esti prima pe care o vad asa deci hai odata!
Iau tricoul si merg sa fac o baie lunga!
Cand ies Justin se uita la mine cu o stralucire in ochii si isi musca buza inferioara-OOOO... Iubito ce bine arati!
-Da ...stiu!
-Hai lanaga min !
-Vezi sa nu ...doarm pe fotoliu!
Justin sa ridicat a venit spre mine mi-a luat fata lui in maini fruntile noatre sunt lipite ii puteam simti parful lui iar ochii nostri se cautau cu pasiune.
In acest moment Justin isi apasa buzele peste ale mele iar eu cedez lasadu-l sa ma domine....ma ridic iar eu imi incolacesc picioarel in jurul lui ma trantes-te de perete sarutadu-ma mai tare apoi continua cu sarutari pe gatul meu dupa ce imi da un sarut usor ma musca facandu-ma sa scot un geama de durer cea ce pe el il fac sa se simta minunat!
Ma tranteste pe pat ....e acum peste mine sarutadu-ma din ce in ce mai tare.-JUSTIN!
-DA IUBIRE!
- OPRESTE-TE
CITEȘTI
My Dilema☆★
FanfictionSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.