Dupa ce am parcat Zayn ma luose de mana cand Justin se aproprie de noi.
-Hey, iubito ce faci cu el?
-Justin ti-am spus, Zayn este de acum iubitul meu.
Zayn se uita cu un zambet la Justin facandu-l sa isi iasa din minti si sa il impinga cazand.
-Justin opreste-te!
Sarind in fata lui Zayn.- Selena, date din fata mea!
-Nu .
- Nu te merita!
-Dar tu ma meritai?
In acel moment Justin se uita in ochii mei cu o privire total pierduta.
Zayn se ridica , merge spre Justin si ii spune.
-Ai pierdut Bieber, ai pierdut.o! Acum e a mea o iubesc si ea ma iubeste!
Justin veni la mine.
-Selena am gresit, dar crede-ma nu imi voi repeda greseala!-Nu vreau sa te mai vad Bieber!
Vazand multimea de oamenii ce priveau tot "spectacolul" il iau pe Zayn si intram in scoala.
*Justin pov. *
Priveam cum Selena il tine de mana pe scarba aia ,si nervi pun stapanire pe mine.
Ma sui pe motor si pornesc spre sediu.
Ajung acolo verific treburile,apoi intru in biroul meu.
Scot din biroul meu tigarile mele mai speciale,cand se aude un ciocanit la usa mea.-DA ?
Pe usa intra buna mea prietena Ariana.
-Ce faci Bieber, ce mult a trecut de cand nu ne-am mai vazut!
- Pot spune ca sunt, ok. Tu?
-Eu sunt foarte bine,dar vad ca tu esti am stresat.
-Se poate zice....
-Pai hai sa ne relaxam nu?
Atunci scot doua tigari luand eu una si Ariana alta.
Dupa ce terminam de fumat, Ariana veni si mai aproape de mine urcandu-se pe biroul meu.- Deci vrei sa ne distram.....
-Ari chiar nu stiu, iubesc o fata.
-Stai calm Bieber nu te cer de sot, prietenii cu beneficii nu?
-Ai dreptate!
In acel moment Ariana veni la mine dandu.-mi tricoul jos,am inceput sa ne sarurtam apoi eu i-am dat jos rochita ei cea albastra lasand-o doar in lenjeria ei neagra.
Ma dezbraca ramanad si eu doar in boxeri mei .
Am aruncat toate hartiile de pe birou ,punand-o pe Ariana pe el .
Acum eram peste ea sarutand.o cu multa pasiune.
Ii dau jos sutienul cel negru arucandu-l prin camera,acum sarutandu-i fiecare particica de piele masandu-i bustul.
Trecem la actiunea propriu-zisa, era atat de placut, simteam cu fiecare muschi mi se incordeaza, ea imi zgaria spatele facandu-ma sa ma simt si ma bine.Dupa 30 de minute frumoase de placere ne imbracam amandoi.
-Deci ce te aduce pe aici Ariana?
-Hmm...voi sta si eu o luna aici.
-Serios,ai trebuiri importante?
-Nu asa imporante.
- Ei pauza sau vi la scoala?
-Vin la scoala ta....
-Minunat!
-Ma speri ce e?
-Zayn sa intors si mi-a luat fata.
-Aha, care-i planul?
-Esti iubita un pic,mrgem la o petrecere, il drogam pe Zayn te culci cu el Sel va prinde se desparte de el eu ma despart de tine, punem cateva poze cu voi prin scoala sa fie mai dramatic, si eu imi recuperez Regina.
-UUU....îsta e Bieber pe care il stiu! Mereu cu un plan bun!
-Oh ,mersi ma flatezi!
-Hai mergem?
*Selena pov.*
Dupa cearta cu Justin din fata scoali nu sa mai intamplat nimic special.
Le-am spus baietilor de despartirea de Justin ei zicandu-mi ca e o mare greseala iar fetele ma sustin si imi spun sa imi ascult inima.
Eram in cantina mancand pranzul impreuna cu Zayn la o masa separata de prietenii mei.Cand de odata isi face aparitia Justin si o fata pe care nu o mai vazusem in viata mea.
Era chiar frumoasa. Era micuta de statura desi purta tocuri inalte, avea o rochita albastra pana desupra genunchiului, parul il are saten deschis, ochii sunt caprui si are o gropita in partea stanga.Trece pe langa masa noatra, Justin nici macar nu ne baga in seama si merege spre "mafia"lui.
-Ce faci Zayn ,te uiti dupa fundu ei!
Ii zic incepand sa rad.-Nu...
-Bai nebunule, acu iti dau o palma.
-Hai mai Sel sti ca tu esti Regina mea!
-Da stiu dar mai pot exista si menajere daca sti ce zic .
Am inceput amandoi sa radem si sa ne luam in brate.*Justin pov.*
Am trecut prin fata lor tinand.o pe Ariana de mana si incercand sa nu ma uit la ei.
Ne asezam la masa unde sunt baieti ,prezendan-o pe Ariana iubitelor ,lor deoare ce Harry ,Niall,Louis ,Liam o stiau pe Ariana.
Am vazut ca vorbeau iar apoi sau imbratisat.
Asa ca o iau pe Ariana in brate si incept sa o sarut pe gat.-Bieber nebunule nu aici!
-Ehhh....mai conteaza!
-Vezi ca primim detentie!
- Nu.i problema.
*Selena pov.*
State-am in bratele lui Zayn cand ma uit la Justin cum o saruta pe Ariana.
Desi stiam ca nu trebuia sa ma simt geloasa, nu ma puteam abtine, stiam ca nu e bine, dar de fiecare data cand o saruta, inima imi batea din ce in ce mai tare.Zayn incepu sa ma sarute si el.
Facand sa ma simt mai bine,stiind ca am persoana care ma iubeste si care ma protezeaja.*Biebe pov.*
Dupa ce ma opresc din a o saruta pe Ariana vad cu jegosul de Zayn imi saruta Regina!
Desi stiam ca nu trebuie sa fiu gelos pe jegul acela ,nu imi puteam aptine nervi.
Simteam cu inima imi bate din ce in ce mai tare!*Selena pov*
Am terminat de mancat asa ca am plecat cu Zayn spre banca din fata scoli.
Stateam noi imbratisati acolo vorbind de o petrecere la care suntem invitati.
Cand din scoala iese Bieber si fata aia tinandu-se de mana, cand ajunse in dreptul nostru Justin incepu sa o sarute salbatic, provacandu-mi greata.Dupa ce au plecat.
-Vezi iubito , incearca sa te faca geloasa, dar spune-mi ca nu esti!
-Normal ca nu sunt!...mai ales cand te am pe tine!
Atuci Zayn imi da un sarut pe frunte.
Apoi se pune in genunchi in fata mea.-Deci maine e vineri ,si e petrecerea! Iubito imi faci onoarea de a ma insoti ?
-Desigur!
Ma lua in brate ma invarti iar apoi incepu sa ma sarute, acest baiat ma inebuneste are buzele extrem de dulci, e atat de perfect!
*Justin pov.*
Dupa ce am sarutat.o pe Ariana in fata Selenei ma simteam si bine dar si prost, vroiam sa fie ea fata pe care o sarut!
Dupa ce i-am spus de petrecere si ca va veni cu mine Ari a plecat spunand ca are treaba, sincer nu prea ma interesat deoare ce nu e iubita mea.
Stateam langa un copac pentru a nu ma vedea Selena, am privit toata scena cand Zayn a invitat.o la petrecere, si realizez ca puteam fi eu dar am pierdut.o dar pentru un transfer de arme.
Trebuie sa o recastig!
CITEȘTI
My Dilema☆★
FanfictionSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.