Se apropie de mine, incat ii pot mirosi parfumul lui combinat cu alcoolul .
-Ti-a placut azi iubito?
-Ziua asta a fost cat se poate de ciudata!
-Pai,de ce?
-Prea multe de zis...hmm sti ca maine e luni si trebuie sa mergem la scoala,nu?
- Pai,nu mergem!
-Desi urasc scoala, trebuie sa termin si anul acesta pentru a merge la facultate...
-Ai planuri de viitor, ha?
-Se poate zice si asa!
Isi pune o mana pe talia mea apoi cealalta pe gatul meu,isi musca buza inferioara si cand sa ma sarute, telefonul lui suna.
Cat ma bucur ca a sunat telefonul acela!
M-am pus linistita pe pat.
Justin a iesit din camera calm iar peste 10 minute intra nervos ,injurand pe toata lumea.-Ce sa intamplat?
Ii zic oare cum cu o voce subtire.-Nimic important!
Se duse spre dulapul lui ,isi scoase o arma ,si vine spre mine lundu-ma de mana si taraindu-ma pana in garaj.
- Uite, a intervenit o problema asa ca vei merge cu mine la sediu si nu vei pune nici o intrebare!
Spuse el calm.Vazand ca nu e o situatie prea buna incat sa comentez , am dat din cap in semn afirmativ.
Ajunsi la sediu erau totii oamenii adunati chiar si baietii.-Frate de ce ai adus.o si pe ea aici?
Spune Harry spre Justin.-Nu o las singura frate!
-Bine, bine!...dar sa aiba grija!
Dupa Harry pleaca spre grupul format la mijlocul halei uriase unde se afla o masa.
- Selena, tu te vei duce pe scaunul acela si vei sta cuminte,si tine minte daca ai vazut ceva sau sa intamplat ceva orcand sa ma strigi!
- Bine!
Ma saruta frumos pe frunte si se intreapta spre grupul lui.
Eu ma asez linistita pe scaun, plictisindu-ma.Se aud cateva injuraturi si pumnuri in masa.
Dupa circa 30 minute Justin se ridica in picioare si striga.-Eu sunt seful si faceti ce va zic eu!
Apoi nervos vine spre mine si mergem spre masina lui.
-Sel, e o situatie mai complicata asa ca te voi ruga sa nu fi incapatanata si sa ma asculti, asta daca vrei sa traiesti!
-Deci daca nu ascult de tine ma omori?!?
-Daca nu ma asculti,pe mine si esti de partea cealalta ma voi asigura ca esti moarta!
Vreau sa ii raspund dar un clansaon de la o alta masina se auzi.Justin porni masina iar cu o viteza ametitoare porneste pe strada.
In spatele nostru mai erau 5-6 masini nu pot vedea foarte bine.- Mergi mai incet,te rog!
-Nu merg deloc repede!
-O sa vomit!
-Am o punga daca vrei!
- Nu glumi cu mine si incetineste!
-Nu pot! Tine-te bine!
Dupa 20 de minute ajunsem la o cladire pustie la marginea orasului. Intrarea era pazita de 3 matahale.
- Vino!
Am iesit din masina indreptandu-ne spre acel grup a lui.
-Ea e Selena si am incredere in ea!
Spune Justin cu o voce tare incat sa auda totii.
CITEȘTI
My Dilema☆★
FanficSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.